פרסום באינטרנט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

בכיר בנייקי בכנס DLD: "הצרכן הוא זה שמנהל היום את העניינים"

סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"

נועה פרג, מינכן 25.01.2010

גוגל ישראל ו"הבצפר" משיקים מסלול ללימודי פרסום מקוון

את התכנים השונים במסלול יעבירו האנשים המובילים בענף הפרסום באינטרנט בישראל ■ ורד בטש, מנהלת "הבצפר": "קיים צורך להוציא אל השוק אנשים שיעמדו בקצב ההתפתחויות המטורף באון-ליין ויכתיבו אותו"

נועה פרג 18.01.2010

סיכום 2009 באינטרנט הישראלי: המשבר שלא היה

שנת המשבר של 2009 חלפה על פני האינטרנט הישראלי בקלות יחסית: הפרסום לא נפגע, וכמה עסקאות מהותיות מיצבו את השחקנים בעמדות חדשות לקראת העשור הבא ■ מה צופן העתיד לענף האינטרנט המקומי?

נועה פרג 18.01.2010

ממשלת צרפת בוחנת הטלת מס על הכנסות הפרסום המקוון של גוגל

ההכנסות מ"מס גוגל" אמורות לסייע לגופים שנפגעו מהדיגיטליזציה כמו תעשיות הסרטים והמוזיקה ■ שרת המשפטים של גרמניה: גוגל היא מונופול

שירות גלובס 10.01.2010

מפרקת את הדואופול

נענע10 השיגה את החברות הנחשקת בפייסבוק ותקבע עובדות וירטואליות חדשות

נועה פרג 04.01.2010

חברת WEB3.0 תשווק את שטחי הפרסום של פורטל יאהו בישראל

החברה, העוסקת בייצוג מסחרי של מותגי אינטרנט מובילים, תשווק גם את שטחי הפרסום בנכסי יאהו נוספים, בהם אתר שיתוף התמונות פליקר ושירות המייל של יאהו

נועה פרג 03.01.2010

מקאן: כלי חדש בשוק הפרסום המקומי יעקוב אחר דפוסי גלישה

הטכנולוגיה עוקבת אחר תנועת העין של הגולש ומקליטה את האזורים בהם הוא מגלה עניין בתוך האתרים ■ איריס בק, מנכ"לית מקאן-אריקסון: "זה סוג המוצרים שלא כל לקוח צריך, אבל ברגע שחווים את זה - זה משכנע"

נועה פרג 03.01.2010

גוגל לחברות המדיה: העבירו את התכנים המקוונים שלכן ל-YouTube

ענקית ההחיפוש באינטרנט שואפת לעצב מחדש את מפת הפרסום המקוון: "הרעיון שפרסום ברשת שונה משאר הסוגים הולך להיעלם"

פייננשל טיימס 30.12.2009

סיכום 2009 באינטרנט: מ-Google Wave ועד FarmVille

חברות רבות הפסיקו השנה לסמוך על קרנות הון סיכון כמקור השקעה בלעדי, והחלו לעצב מודל הון של השקעות עצמאיות ■ הרשתות החברתיות צברו תאוצה ■ ובמיקרוסופט צירפו את יאהו לתחרות מול גוגל

נועה פרג 29.12.2009

הכול מדיד בפרסום: MaskYoo מספקת נתונים סטטיסטיים בזמן אמת

מסקיו מציעה מספר טלפון ייחודי, שנמצא בצומת בין הגולש או הצרכן, שמתקשר לבית עסק מסוים כדי לרכוש מוצר או שירות, לבין המפרסם, ללא תלות בסוג המדיה

נועה פרג 25.12.2009

לאחר זינוק של כ-100%: אנליסטים מעלים את מחיר היעד לגוגל

גוגל זינקה מאז השפל במארס ביותר מפי 2 ל-593 דולר ■ אנליסט בכיר מג'פריס העלה את מחיר היעד ל-695 דולר, וקריימר העלה את המחיר ל-750 דולר

מירה עוואד 16.12.2009

קרב הדואופולים

איך יקבלו משרדי האינטראקטיב את גוף המדיה החדש שהוליד שת"פ נענע10 ו-msn

נועה פרג 25.11.2009

אתר YouTube נפתח עבור המפרסמים הישראליים

כך הודיע היום מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ■ במסגרת המהלך נחתמו חוזים מסחריים עם חברת החדשות של ערוץ 2 ועם אתר one, שיוכלו מעתה לשלב פרסומות בתכני הווידיאו באתרים

‎‎נועה פרג‏ 25.11.2009

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.19 מיליון שקל

תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל

נתי יעקובי 15.11.2009

תפוז מסכמת את הרבעון השלישי עם הפסד של 495 אלף שקל

זאת בהשוואה לרווח של 168 אלף שקל ברבעון המקביל ■ ההפסד בא בעקבות מחיקה חד-פעמית בהיקף של כ-1.3 מיליון שקל ממכירת אתר המסחר Get It; בניטרול מחיקה זו הסתכם הרווח הנקי ברבעון בכ-782 אלף שקל

‎‎נועה פרג‏ 15.11.2009

yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-542 אלף דולר

בנק הפועלים מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-90 אלף דולר ■ בנק מזרחי-טפחות מפגין נוכחות גם בפרסום אופליין וגם בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 08.11.2009

   161718192021222324252627282930   

   נמצאו 473 כתבות   |   עמוד 23 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988