פרסום באינטרנט בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
גוגל / צילום: שאטרסטוק
גוגל תגביר את השקיפות סביב מודעות פוליטיות באירופה
החל מינואר, גוגל תדרוש ממפרסמים להגיש בקשה המותנית באישור לפני שיוכלו לשלם עבור מודעה פוליטית • זאת לקראת הבחירות לאיחוד האירופי באביב
  
 
גוגל כרום / צילום: SHUTTERSTOCK
בקרוב בכרום: פרסומת זדונית באתר? כל הפרסומות בו ייחסמו
בגרסת כרום 71, שעתידה לצאת בחודש הבא, אתר שיראה פרסומות זדוניות באופן תדיר יגרור חסימה של כל הפרסומות שבו, גם אלה שאינן זדוניות
  
 
פיד בפייסבוק / צילום: shutterstock
פייסבוק תסיר קטגוריות להתאמת פרסומות כדי למנוע אפליה
הרשת החברתית תסיר 5,000 קטגוריות שמאפשרות התאמה אישית של פרסומות למשתמשים כדי למנוע אפליה • הקטגוריות שיוסרו עשויות להדיר מהקהל שנחשף למודעות קבוצות מיעוט דתיות או אתניות
  
 
פיצה/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב,
הכירו את מותג הפיצה המזויף שהצליח ללמוד עליכם הכל
צוות של גוגל ניצל את פלטפורמת יוטיוב, שבבעלות החברה, כדי לבחון את תוקפן של הנחות מקובלות בתחום הפרסום, וההנעה לפעולה • בין הממצאים: האפקטיביות עולה כשמורים לצופה לדמיין, וכן כשהפרסומת משתמשת ביותר מחוש אחד
  
 
מארק צוקרברג / צילום: סטפן לם, רויטרס
פייסבוק: מפרסמים יידרשו לחשוף מקור המידע האישי שאספו
עדכוני הפרטיות החדשים של פייסבוק - עוד מאמץ של החברה להוכיח שהיא ראויה לאמון הגולשים
  
 
פרסום בסלולר / צילום: שאטרסטוק
Fyber משיקה מוצר חדש ושת"פ עם Facebook audience
החברה הישראלית-גרמנית נסחרת בבורסה בפרנקפורט בשווי שוק של 64 מיליון אירו ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות לפרסום במובייל
  
 
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
מהפכת השופינג: מנוע הקניות של גוגל נכנס לישראל
על רקע המשבר בתחום הקמעונאות, החל מה-7 במאי יוצג לגולשים בארץ גוגל שופינג, הפיצ'ר שמציג מוצרים לרכישה בתוצאות החיפוש ומשווה מחירים • בין המפרסמים שכבר נרשמו: עזריאלי וסופר-פארם
  
 
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
YouTube מגבילה את הגשת הפרסומות לצדדים שלישיים
המשמעות של המהלך בפועל הוא כי מסוף מאי כל מפרסם או חברת מדיה שירצו להציג פרסומות ביוטיוב באירופה, יצטרכו לעשות זאת באמצעות מערכות ההגשה של גוגל בלבד
  
 
אמיר גלייט / צילום: יחצ
PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט
לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם • למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פייסבוק מגבילה פרסומאים לייצר מראש אומדן וזיהוי קהלים
חברות מדיה ודיגיטל גילו בימים האחרונים כי הרשת החברתית כבר לא מאפשרת לדעת את גודל הקהלים המותאמים אישית ואת פוטנציאל החשיפה אליהם • ככל הנראה, מדובר בניסיון של פייסבוק להתמודד עם פרשת חשיפת המידע על 51 מיליון משתמשים ע"י קיימברידג' אנליטיקס
  
 
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall
המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר
פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
פרפל אינטראקטיב זכתה בתקציב הרשתות של התעשייה האווירית
פרפל אינטראקטיב תקבל ריטיינר של כמה אלפי שקלים מדי חודש כדי לקדם את פרסומי התעשייה האווירית ברשתות החברתיות בישראל ובחו"ל
  
 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
היום שאחרי הפרסומות: גוגל נגד פרסום מציק
הדפדפן כרום של ענקית הרשת יתחיל לחסום פרסומות מעיקות בעוד שבועיים ■ האם המהלך צפוי לפגוע בהכנסות של גוגל מפרסום, איך יתמודדו אתרי התוכן בישראל עם השינוי הדרמטי, ולמה בטווח הארוך כולם, כולל הגולשים, כנראה ירוויחו?
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
מארק-סיזם: השינוי של פייסבוק "מצמצם לגולש את התודעה"
צוקרברג שינה שוב את הכללים והכריז כי הפיד של 2 מיליארד המשתמשים יקבל העדפה לפוסטים של חברים ומשפחה ■ הערכות: "קשה להחזיר את הגלגל אחורה - זה יגיע למיצוי מהר"
  
 
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
נסטלה הורידה שוב את הפרסום מכל פלטפורמות גוגל
בחברה לא שבעי-רצון מהצעדים שענקית החיפוש נקטה לסינון תכנים
  
 
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר
מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי
אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988