פרסום באינטרנט בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
הסרטון הפוגעני. תומכים בעקיפין / צילום מסך
חצי עבודה: הסרטון הניאו-נאצי שגוגל מסרבת להסיר לחלוטין
על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה
  
 
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%
לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה
  
 
YouTube, יו-טיוב / צלם: יח"צ
בניגוד לעולם: המפרסמים הישראלים אדישים לפרסום ליד תכני שטנה
קבוצת הפרסום האוואס ומפרסמות כמו HSBC הודיעו לאחרונה כי יפסיקו לפרסם ביוטיוב בגלל הופעה בסמוך לתכנים פוגעניים ■ חברות המדיה מנסות להעלות מודעות לנושא בקרב הלקוחות - אך זוכות בעיקר להתעלמות
  
 
פייסבוק / צילום: רויטרס
7 מגמות שיווקיות שאסור לכם להחמיץ בפייסבוק 2017
7 כלים שהמתחרים שלכם עומדים לנצל בפייסבוק ב-2017 ■ 7 הדיברות לפרסום בפייסבוק 2017 ■ אל תפסידו (כן, זה תרתי-משמע)
  
 
רוב ניולן / צילום מסך
"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"
רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד
  
 
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהו אחד המרכיבים המרכזיים להצלחת העסק שלכם?
כל עסק חייב לעצמו כיום נוכחות דיגיטלית לשיווק ומכירות ■ מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים משרד המתמחה בדיגיטל, ואיך עושים זאת נכון?
  
 
דרכים זולות לשווק את העסק שלך / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
גיוס לקוחות לבית העסק: אפשר גם בלי הוצאה כבדה
העידן הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לקדם מכירות בהשקעה נמוכה באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים ■ כיצד תייצרו בעזרתם חשיפה שתעניק לכם ערך מוסף?
  
 
בעקבות קשת: רשת תשווק פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת
בשלב הראשון תציע רשת שיווק משולב ב"The Voice", אך בהמשך תשווק בשיטה זו בכל תוכניות הפרימיום ■ כיום משווקת ארטימדיה את תוכני הווידאו של הזכייניות, אך בטווח הארוך ייתכן כי המהלך יציב שאלה לגבי מקומה בשיווק ולגבי מודל התמחור שלה
  
 
אבי ניר / צילום: יחצ
קשת תאפשר לרכוש קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת
זאת בתוכניות הפרימיום ■ זכיינית ערוץ 2 רכשה טכנולוגיה שתאפשר "לתרגם" את הצופים הדיגיטליים לעיניים צופות ולחשב כמה הן שוות לנקודת רייטינג ■ המהלך יתחיל כפיילוט ב"האח הגדול" ■ הפרסום ישווק ישירות בידי קשת, כולל הפרסום במאקו
  
 
עופר דרוקר / קרדיט: ענבל מרמרי
"אתפטר אם יבקשו": מנכ"ל מטומי מסכם שנתיים קשות
צניחה חדה של המניה, הפסדים, כניסת קרן גידור ודוח קשה על הניהול: בראיון ל-G מסביר מנכ"ל חברת הפרסום המקוון מטומי, עופר דרוקר, מה קרה בשנתיים האחרונות
  
 
סינגולר/ צילום: יחצ
Singular גייסה 15 מיליון דולר לייעול הפרסום באינטרנט
החברה הישראלית אוספת מידע המפוזר במגוון כלי שיווק דיגיטליים למערכת אחת, וכך מסייעת בחשיפה של לקוחותיה ומנהלי השיווק שלהם
  
 
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס
באותה סירה: הצרות המשותפות של אפל ופייסבוק
ההתמקדות במקור אחד לצמיחה בהכנסות - פרסום עבור פייסבוק, והאייפון עבור אפל - מדאיג את המשקיעים ■ הפתרון הוא גיוון במקורות ההכנסה, והדרך לשם עוברת דרך הנכס העיקרי של החברות - המשתמשים
  
 
בן גירון / צילום: יח"צ
שוב תחזית חזקה לסומוטו; המניה זינקה השנה ב-130%
החברה צופה הכנסות של כ-11.5 מיליון דולר ברבעון השלישי ושל 17-18 מיליון דולר ברבעון הרביעי
  
 
משתתף בכנס / צילום: בלומברג
תובנות מכנס dmexco: הפרסום הדיגיטלי ממשיך לשבור מחיצות
המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה
  
 
אמנון גולן / צילום: יחצ
המלך עירום: מהו הסוד הגדול שלא מספרים לכם על פייסבוק?
מנכ"ל? סמנכ"ל שיווק? כדאי שתדע מה משרד הפרסום שלך התבייש לספר לך, או מה מנהלת המותג העדיפה לא להעלות בישיבה האחרונה ■ דעה 
  
 
חסימת פרסומות/ צילום:שאטרסטוק
מחקר: רוב המשתמשים בחוסמי פרסומות מוכנים להסיר אותם
זאת אם בעלי האתרים ינקטו בצעדים שיבטיחו כי סרטונים לא יתנגנו מאליהם וכי פרסומות לא יאטו את קצב הדפדוף
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 467 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988