פרסום באינטרנט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר  / צילום: דני בראדון

אלגומייזר רוכשת את חברת לינקיורי מהרצליה ב-11 מיליון דולר

לינקיורי הוקמה ב-2009 והיא מספקת פתרונות מוניטיזציה באמצעות תוכנה בפלטפורמות מחשבים, אינטרנט ומובייל ■ בנוסף החברה פועלת בתחום הפרסום באינטרנט הכולל פיתוח תוכנות פרודוקטיביות

שירי חביב ולדהורן 18.07.2017
גיא נירפז / צילומים: גייסון הנרי

מטומי דיווחה על עלייה של 15% בהכנסות; המניה עולה ב-10%

חברת הפרסום הדיגיטלי נסחרה היום בשווי של 480 מיליון שקל המניה ירדה בכ-14% מאז שהחברה הצטרפה לבורסת תל אביב בפברואר 2016

עומרי כהן 11.07.2017
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

"הגדלת הפרסום בטלוויזיה מעידה על חזרה לתחרותיות בשוק"

מגמת ביקושי השיא לזמן אוויר כבר חורגת מדפוס של פיקים של ביקוש, ונובעת משילוב של ירידה ברייטינג והגדלת ההשקעה מצד המפרסמים הגדולים ■ בתעשייה כבר מדברים בזהירות על מהפך - ועל התפכחות מהפרסום בדיגיטל כפתרון לכל דבר

ענת ביין לובוביץ' 26.06.2017
gmail

גוגל תפסיק לסרוק לכם את המיילים לצורכי התאמת פרסומות אישית

ענקית החיפוש תמשיך לבצע התאמה אישית של פרסומות שתתבסס על פעילויות המשתמשים בשירותים אחרים של גוגל - אבל לא בג'ימייל

שירות גלובס 24.06.2017
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב

הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"

הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת

שירות גלובס 16.04.2017
הסרטון הפוגעני. תומכים בעקיפין / צילום מסך

חצי עבודה: הסרטון הניאו-נאצי שגוגל מסרבת להסיר לחלוטין

על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2017
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל לחברות המדיה והמפרסמים: אף מערכת לא בטוחה ב-100%

לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
YouTube, יו-טיוב / צלם: יח"צ

בניגוד לעולם: המפרסמים הישראלים אדישים לפרסום ליד תכני שטנה

קבוצת הפרסום האוואס ומפרסמות כמו HSBC הודיעו לאחרונה כי יפסיקו לפרסם ביוטיוב בגלל הופעה בסמוך לתכנים פוגעניים ■ חברות המדיה מנסות להעלות מודעות לנושא בקרב הלקוחות - אך זוכות בעיקר להתעלמות

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

7 מגמות שיווקיות שאסור לכם להחמיץ בפייסבוק 2017

7 כלים שהמתחרים שלכם עומדים לנצל בפייסבוק ב-2017 ■ 7 הדיברות לפרסום בפייסבוק 2017 ■ אל תפסידו (כן, זה תרתי-משמע)

שחר רז 21.02.2017
רוב ניולן / צילום מסך

"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"

רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהו אחד המרכיבים המרכזיים להצלחת העסק שלכם?

כל עסק חייב לעצמו כיום נוכחות דיגיטלית לשיווק ומכירות ■ מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים משרד המתמחה בדיגיטל, ואיך עושים זאת נכון?

גילי בארי 09.01.2017
דרכים זולות לשווק את העסק שלך / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גיוס לקוחות לבית העסק: אפשר גם בלי הוצאה כבדה

העידן הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לקדם מכירות בהשקעה נמוכה באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים ■ כיצד תייצרו בעזרתם חשיפה שתעניק לכם ערך מוסף?

גילי בארי 05.01.2017

בעקבות קשת: רשת תשווק פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

בשלב הראשון תציע רשת שיווק משולב ב"The Voice", אך בהמשך תשווק בשיטה זו בכל תוכניות הפרימיום ■ כיום משווקת ארטימדיה את תוכני הווידאו של הזכייניות, אך בטווח הארוך ייתכן כי המהלך יציב שאלה לגבי מקומה בשיווק ולגבי מודל התמחור שלה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
אבי ניר / צילום: יחצ
mako (מאקו) | לפני כולם

קשת תאפשר לרכוש קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל כמקשה אחת

זאת בתוכניות הפרימיום ■ זכיינית ערוץ 2 רכשה טכנולוגיה שתאפשר "לתרגם" את הצופים הדיגיטליים לעיניים צופות ולחשב כמה הן שוות לנקודת רייטינג ■ המהלך יתחיל כפיילוט ב"האח הגדול" ■ הפרסום ישווק ישירות בידי קשת, כולל הפרסום במאקו

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2016
עופר דרוקר / קרדיט: ענבל מרמרי

"אתפטר אם יבקשו": מנכ"ל מטומי מסכם שנתיים קשות

צניחה חדה של המניה, הפסדים, כניסת קרן גידור ודוח קשה על הניהול: בראיון ל-G מסביר מנכ"ל חברת הפרסום המקוון מטומי, עופר דרוקר, מה קרה בשנתיים האחרונות

הדס מגן 12.11.2016

   123456789101112131415   

   נמצאו 473 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988