פרסום באינטרנט בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
אתגר השיווק הטכנולוגי: מהם הצדדים הפעילים ומה תפקידיהם?
חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר
זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום
  
 
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.גדעון אוזן  / איור: גיל ג'יבלי
גדעון אוזן
חוסמי ההכנסות
מה צריכים לעשות אתרי האינטרנט במאבק מול חוסמי הפרסומות?
לא ברור מתי, אבל זה לבטח קרה: התוכנות לחסימת פרסומות חדלו להיות אביזר "קולי", שנמצא בשימוש של כמה גיקים בלבד. כפי שדברים מתגבשים ב...המשך
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
תחרות מול גוגל: פייסבוק משיקה מודעות לאיסוף לידים
הכלי הפרסומי, שנפתח לכלל העסקים שרוצים להגיע ללקוחות חדשים, ימנע מהגולש לעבור לאתר נחיתה חיצוני והכי חשוב - יכלול כבר את הפרטים המזהים שלו מפייסבוק, במקום שיצטרך להקליד אותם לפני שהוא שולח אותם לבית העסק
  
 
אימפריית הרשע של האינטרנט / איור:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הכירו את אימפריית הרשע של האינטרנט
עד כמה הפרסום באינטרנט באמת עובד והאם הקהל שצופה במודעות הוא אמיתי? ■ איש פרסום ותיק: "שום דבר לא הזיק לאינטרנט יותר מטכנולוגיית הפרסום. זה הוזיל ורידד את הענף, והכי מגוחך הוא שמפרסמים רחוקים היום יותר מאי-פעם מפתרון החידה הוותיקה 'איזה חלק מהתקציב שלי עובד'"
  
 
הפרסום בדיגיטל/צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
עליית חוסמי הפרסומות: הכרזת מלחמה נגד הפרסום בדיגיטל
חוסמי הפרסומות הולכים ונהיים פופולריים, ואתרי התוכן מתחילים לחוש איום ממשי על מקור ההכנסה העיקרי שלהם ■ תרחיש האימים הוא שהצרכנים יחסמו את המפרסמים, עד שהאינטרנט החינמי יקרוס בהיעדר הכנסות מפרסום
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה
מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט
  
 
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.
כ-200 מיליון גולשים בעולם משתמשים בחוסם פרסומות באינטרנט
כך עולה ממחקר שערכו Adobe ו-PageFair ■ שיעור השימוש צפוי להתגבר בשנים הבאות, בין היתר הודות לכניסה ניכרת של חוסמי הפרסומות גם לעולם המובייל
  
 
אור שני / צילום: יחצ
סיפור הצלחה: אור שני שווה "על הנייר" רבע מיליארד שקל
Adgorithms, הפועלת בשוק הפרסום המקוון, הונפקה בשבוע שעבר בבורסת ה-AIM הבריטית לפי שווי של 128 מיליון דולר ■ החברה הוקמה רק לפני 5 שנים ■ שני, רק בן 34, מכר בהנפקה מניות תמורת 21 מיליון שקל
  
 
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק
הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר
הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
"יש ביקוש יתר של כ-30% לפרסום בווידיאו באינטרנט"
יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?
  
 
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך
"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"
מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?
  
 
עופר מילר/ צילום:יחצ
"גלובס" מאמץ את טכנולוגיית הפרסום בווידיאו של ארטימדיה
החברות חתמו על הסכם בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה
  
 
עופר מילר ואילן ישועה / צילום: יחצ
ארטימדיה תנהל ותמכור את מלאי הפרסום של וואלה בווידיאו
היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים ■ אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות"
  
 
אופל משיקה בוואלה את קמפיין האינטרנט היקר אי פעם / צילום מסך
אופל משיקה בוואלה את אחד מקמפייני האינטרנט היקרים בישראל
בוואלה טוענים כי עלות הקמפיין היא מעל למיליון שקל ■ הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם
  
 
מומו הפרה
Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער
החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988