פרסום באינטרנט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך

"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"

מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2015
עופר מילר/ צילום:יחצ

"גלובס" מאמץ את טכנולוגיית הפרסום בווידיאו של ארטימדיה

החברות חתמו על הסכם בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה

שירות גלובס 07.05.2015
עופר מילר ואילן ישועה / צילום: יחצ

ארטימדיה תנהל ותמכור את מלאי הפרסום של וואלה בווידיאו

היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים ■ אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות"

שירות גלובס 29.04.2015
אופל משיקה בוואלה את קמפיין האינטרנט היקר אי פעם / צילום מסך

אופל משיקה בוואלה את אחד מקמפייני האינטרנט היקרים בישראל

בוואלה טוענים כי עלות הקמפיין היא מעל למיליון שקל ■ הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם

רועי גולדנברג 19.03.2015
מומו הפרה

Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער

החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד

רועי גולדנברג 10.03.2015
מודעות קרוסלה/ צילום: יחצ

אינסטגרם תאפשר לשלב מצגת שתפנה לאתר הבית של המפרסם

במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד

רועי גולדנברג 05.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015
קמפיין רנואר / צילום: יחצ
ynet | לפני כולם

רשת רנואר מעלה את קמפיין האונליין היקר בישראל

מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה

רועי גולדנברג 15.02.2015
נועם בנד / צילום: דני בראדון

מניית היום: מזנקת בכ-12% על רקע הבנות עם לקוח חשוב

לאחר השלמת הפיילוט, מתחילות שתי החברות לשתף פעולה במסגרת מסחרית כלכלית - במסגרת זו צפויה אלגומייזר לבצע אופטימיזציה של כ-3,000 קמפיינים פרסומיים אותם מנהל הלקוח

קובי ישעיהו 15.02.2015
הפרסומת של באדוויזר / צילום מתוך הקמפיין

הפרסומת של באדוויזר בסופרבול - הנצפית ביותר ברשת

קמפיין "Like a girl" של המותג Always זכה למעורבות הגבוהה ביותר מצד הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 03.02.2015
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

פייסבוק תציע פרסום ממוקד סביב סטטוסים על הסופרבול

ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי

אדוורטייזינג אייג' 22.01.2015
הנרי בלוג'ט / צילום: world economic forum
DLD | DLD conference

בלודג'ט: "הכסף סוף-סוף הולך בעקבות עיני הגולשים"

העורך הראשי של אתר "ביזנס אינסיידר": "עולם הדיגיטל השתנה - הכנסות הפרסום של גוגל היום הרבה יותר גדולות מאלה של העיתונים והמגזינים יחד"

רועי גולדנברג, מינכן 19.01.2015
יו טיוב youtube / צלם: יחצ

גוגל תאפשר למפרסמים לדעת אם הפרסומות שלהם ביו-טיוב נצפו

הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב

רועי גולדנברג 07.01.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%

כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 02.12.2014
גוגל

שרת הפרסום של גוגל נפל לשעה - מודעות באינטרנט נעלמו

DoubleClick חזר לפעול לאחר שהיה "למטה", מה שהביא להפסדים לחברות בכל רחבי האינטרנט

שירות גלובס 12.11.2014
לוגו עיתון הגרדיאן / צלם: יחצ

העיתון הבריטי "גארדיאן" משיק מחדש את האתר בארה"ב

מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום וכן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי

שירות גלובס 30.10.2014

   123456789101112131415   

   נמצאו 473 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988