פרסום באינטרנט בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל
הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?
  
 
קמפיין רנואר / צילום: יחצ
רשת רנואר מעלה את קמפיין האונליין היקר בישראל
מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה
  
 
נועם בנד / צילום: דני בראדון
מניית היום: מזנקת בכ-12% על רקע הבנות עם לקוח חשוב
לאחר השלמת הפיילוט, מתחילות שתי החברות לשתף פעולה במסגרת מסחרית כלכלית - במסגרת זו צפויה אלגומייזר לבצע אופטימיזציה של כ-3,000 קמפיינים פרסומיים אותם מנהל הלקוח
  
 
הפרסומת של באדוויזר / צילום מתוך הקמפיין
הפרסומת של באדוויזר בסופרבול - הנצפית ביותר ברשת
קמפיין "Like a girl" של המותג Always זכה למעורבות הגבוהה ביותר מצד הגולשים
  
 
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס
פייסבוק תציע פרסום ממוקד סביב סטטוסים על הסופרבול
ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי
  
 
הנרי בלוג'ט / צילום: world economic forum
בלודג'ט: "הכסף סוף-סוף הולך בעקבות עיני הגולשים"
העורך הראשי של אתר "ביזנס אינסיידר": "עולם הדיגיטל השתנה - הכנסות הפרסום של גוגל היום הרבה יותר גדולות מאלה של העיתונים והמגזינים יחד"
  
 
יו טיוב youtube / צלם: יחצ
גוגל תאפשר למפרסמים לדעת אם הפרסומות שלהם ביו-טיוב נצפו
הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%
כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר
  
 
גוגל
שרת הפרסום של גוגל נפל לשעה - מודעות באינטרנט נעלמו
DoubleClick חזר לפעול לאחר שהיה "למטה", מה שהביא להפסדים לחברות בכל רחבי האינטרנט
  
 
לוגו עיתון הגרדיאן / צלם: יחצ
העיתון הבריטי "גארדיאן" משיק מחדש את האתר בארה"ב
מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום וכן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי
  
 
פייננשל טיימס FT
אתרים בארה"ב יתמחרו את המודעות בדיגיטל לפי משך החשיפה
עד היום התמחור של המודעות בדיגיטל היה לפי מספר הגולשים שצפו במודעה
  
 
פייסבוק / צילום מסך
פייסבוק: נתוני הגולשים ישמשו מפרסמים גם בפרסום חיצוני
רשת הפרסום Atlas תאפשר למפרסמים להשתמש ביכולות הטרגוט של פייסבוק כדי לפרסם באפליקציות ובאתרים חיצוניים וכן לעקוב אחר אפקטיביות המודעות
  
 
צעירים מול פרסומת של Snapchat / צילום: בלומברג
הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה
עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון
  
 
וואלה / צילום: יחצ
וואלה משיקה את וואלה פלוס - קניית מדיה חכמה לפי קהלי יעד
חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)
  
 
טוויטר לוגו / צלם: יחצ
טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום
מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר
  
 
אדם סינגולדה / צילום: יחצ
טאבולה הישראלית רוכשת חברה בעשרות מיליוני דולרים
החברה הישראלית המפעילה מנוע המלצות תוכן מוביל רוכשת את Perfect Market שעוסקת באופטימיזציה של פרסומות טקסט ■ בחברה הנרכשת הושקעו כ-30 מיליון דולר ■ קצב ההכנסות השנתי של טאבולה עומד על 250 מיליון דולר
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 467 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988