פרסום באינטרנט בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
נועם בנד / צילום: דני בראדון
אלגומייזר משיקה אבטיפוס ראשוני של התוכנה שפיתחה
החברה תציע את התוכנה ללקוחותיה כגרסה מסחרית ראשונית
  
 
אינסטגרם Instagram / צלם: יחצ
אינסטגרם עורכת סקרים לגבי אפקטיביות הפרסום אצלה
הרשת החברתית לשיתוף תמונות מציעה את הסקרים כחלק מעסקת חבילה עבור מפרסמים גדולים
  
 
רשת פייסבוק / צלם: בלומברג
לקנות בלי לצאת מהפייסבוק: הכול על כפתור ה-buy
הרשת החברתית שוקלת להשיק את הכפתור buy שימשוך חברות בתחום הקמעונאות ■ גופים קמעונאיים יוציאו השנה 11.1 מיליארד דולר על פרסום מקוון
  
 
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי
לראשונה בישראל: מערכת לניטור וניתוח פרסומות וידיאו באתרים
המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה
  
 
פסיפיק אינטראקטיב / צילום: יחצ
המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק: לא מי שחשבתם
המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק הם דווקא סטארט-אפים מקומיים, שמבקשים להפיץ את הטכנולוגיה שלהם למיליארדי לקוחות פוטנציאליים בעולם
  
 
טוויטר לוגו / צלם: יחצ
ארה"ב: המפרסמים יגדילו את הפרסום בפייסבוק ובטוויטר
84% בוחרים בעדיפות ראשונה לפרסם בפייסבוק, 74% בטוויטר, ו-56% ביו-טיוב
  
 
תוכן תמורת תשלום באינטרנט / צילום: shutterstock
כל מה שאתם צריכים לדעת על שיווק באינטרנט ב-6 אותיות
גיבוש אסטרטגיה בעידן דיגיטלי יכול להתמצות ב-6 אותיות, 6 שאלות WH או פשוט פעמיים WWW ■ איך עושים את זה נכון?
  
 
גוגל
גוגל מטעה? מציעה פרסום באפליקציות של אתרים ישראלים
האם גוגל מציגה למפרסמים שהיא יכולה למכור פרסום באתרים ישראליים, על אף שהיא לא באמת יכולה לספק את הסחורה ולהציע את הפרסום בהם?
  
 
סופר תאני / צילום: רוני שיצר
"פייסבוק היא כלי פרסומי משלים לקמפיינים וחסויות בטלוויזיה"
מנהלת פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "הסטארט-אפים המקומיים שמפרסמים לקהל הגלובלי הופכים את ישראל לשוק הרבה יותר מיוחד בעיני פייסבוק"
  
 
יואב שחם, קונטרה / צלם איל יצהר
אמובי קונה את קונטרה הישראלית ב-150 מיליון דולר
קונטרה הוקמה על-ידי יואב שחם, אסף הנקין והנית ויטוס, הקימו את החברה ב-2009לאחר שמשנת 2000 עסקו בפיתוח רעיונות סביב נושאי הטקסט באינטרנט
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
גיל שגיב
מה המסר? איזה מהם?
מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?
בתחילת המאה הקודמת, היזם האמריקאי ג'ון וונאמייקר אמר משפט שנכנס לפנתאון של עולם הפרסום: "חצי מהכסף שאני מוציא על פרסום, מבוזבז. הב...המשך
  
 
מבוכה לגולן טלקום: הפרסום בגוגל מפנה להוט
שי בוארון מחברת מדיה נט שעלה על הטעות פנה לגולן טלקום, אך נציגת השירות לא הסכימה להעביר אותו להנהלת החברה
  
 
"גוגל הסינית" רוצה מפרסמים ישראלים: באידו בשת"פ עם WEB3
הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של באידו שבה גולשים כ-590 מיליון איש
  
 
הנפקה ישראלית חמישית השנה בלונדון: מרימדיה גייסה 50 מ' ד'
החברה, שעוסקת בתחום הפרסום באתרי האינטרנט, גייסה לקופתה 30.2 מיליון דולר, וכל בעלי המניות בה מכרו מניות תמורת 20.1 מיליון דולר
  
 
מאמינים בדיגיטל: פובליסיס חתמה על עסקת ענק עם פייסבוק
לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר
  
 
"מדורת השבט הרווחית היא הדיגיטל ולא הטלוויזיה"
למקס שצ'רבקוב נמאס לעבוד במשרדי הפרסום הגדולים, שוויתרו לדבריו על תחום הדיגיטל ■ אז הוא הקים את חוליגנס - בוטיק קריאייטיב והפקות דיגיטל שפועל במודל חדש המנתק את העבודה היצירתית מהתגמול על המדיה
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 467 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988