פרסום בטלוויזיה בחדשות

סוכן חדשות
 
בניין קשת / צילום: תמר מצפי, גלובס
בפעם השנייה מאז המיזוג: מחיר הפרסום בטלוויזיה שוב עולה
עיקר ההתייקרות השנה צפוי להתרחש בקשת, שהודיעה על העלאה של 10% בפרסום ברצועת החדשות • בענף מעריכים כי המהלכים יביאו לעליית מחיר ממוצעת של כ-5%
  
 
קובי גדעון-לע"מ
טראמפ ובלומברג בדו-קרב: מי יקנה את הספוט הכי טוב בסופרבול
טראמפ ובלומברג קנו שניהם תשדירים של 60 שניות בזמן משחק הסופרבול • הסופר בול יתקיים ב־2 בפברואר, יום לפני הבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית באיווה
  
 
יוליה שמאלוב ברקוביץ' / צילום: יח"צ
מבטלים את הרף? הרשות השנייה תמנה מומחה כלכלי שיבחן מחדש את הגבלת רכש המדיה
שוק רכש המדיה בישראל נחשב לריכוזי מאוד עם מספר שחקנים מצומצם • המומחה הכלכלי שתמנה הרשות יבחן את שוק המדיה המקומי ויגבש חוות-דעת בנוגע לצורך להגביל את כוחן של חברות המדיה
  
 
שוק הפשפשים של פייסבוק / צילום: shutterstock, עיצוב: טלי בוגדנובסקי
משנה את פניה: פייסבוק תשדר פרסומת בסופרבול לראשונה בתולדותיה
פייסבוק מנסה לשפר את הדימוי של הרשת שלה, בין היתר באמצעות קמפיין שנקרא "יותר ביחד" • בתשדיר של 60 שניות יככבו כריס רוק וסילבסטר סטאלון והוא יקדם את פונקציית הקבוצות של האתר
  
 
אבי ניר, מנכ"ל קשת ויוסי ורשבסקי, מנכ"ל רשת / צילומים: רפי דלויה, תמר מצפי, יח"צ, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי
משבר חריף בין קשת לרשת על רקע הדרך לחישוב הרייטינג
המשבר, ששיאו בפיצוץ פגישה שהתקיימה בין שתי בעלות הרישיון, עלול להשפיע על מכירת הפרסום בטלוויזיה החל מינואר 2020
  
 
שיווק על ידי משפיענים / אילוסטרציה: שאטרסטוק
"מנהלי שיווק מצייצים" בחרו: ynet האתר מועדף לפרסום במגזר הכללי, "גלובס" בכלכלי
כך עולה מסקר משותף של קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" וחברת המחקר Segmanta • "גלובס" מוביל בהעדפה של המפרסמים לפרסום מתוך כלל האתרים הכלכליים: 25.9% ממשתתפי הסקר ציינו כי יפרסמו בו בשנה הבאה
  
 
יוליה שמאלוב ברקוביץ' / צילום: יח"צ
הגבלת רכש המדיה בטלוויזיה: הרשות השנייה טרם הכריעה
הרשות השנייה סיימה את השימוע שערכה בנוגע להגבלת רכש המדיה בערוצים המסחריים • ל"גלובס" נודע כי בהודעה לביהמ"ש דיווחה הרשות כי לאחר שקיימה שימוע ציבורי, מועצת הרשות צפויה להתכנס לישיבה נוספת שבה צפויות להתקבל החלטות
  
 
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי
בעקבות סקר TGI המחמיא, הפרסום בתחנות התאגיד מתייקר ב-10%
עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון
  
 
מתוך הקמפיין של הלמן אלדובי
הכירו את זרוע ההשקעות האסטרטגיות החדשה של קשת
על רקע דפוסי הצפייה והפרסום המשתנים, קשת מחפשת מודלים עסקיים חדשים שיצמצמו את התלות שלה בפרסום המסורתי • לצד זרוע ההשקעות בתוכן, החברה אימצה מודל מבוסס הצלחה, שבו היא נותנת לחברות זמן פרסום במיליוני שקלים בתמורה למעורבות בניהול, בפיתוח ובהשבחת החברה • עד כה התקשרה קשת, בין היתר, עם סטודיו סי, ליברה, אקספון והלמן אלדובי • מה חושבים המפרסמים "הרגילים," ומה הסיכונים? "גלובס" חושף את מאחורי הקלעים
  
 
מיכל הלפרין/  צילום: כדיה לוי
זניט נגד רשות התחרות: לא לבטל את הגבלת רכש המדיה מהערוצים המסחריים
במכתב שנשלח לממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, מכנה חברת המדיה את תמיכתה של רשות התחרות בביטול הגבלת רף המכירה לחברה בודדת, כחלק משימוע שעורכת הרשות השנייה, כ"שגויה הלכה למעשה" ומאיימת להפעיל את כל האמצעים שבידה כדי לתקן אותה
  
 
קובי מרימי / צילום: רונן אקרמן
חצי מהמחיר המקורי: מחירי הפרסום באירוויזיון צונחים שוב
טרגט ספיריט, המחזיקה בזיכיון לשיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור, נאלצת להוריד את המחירים שוב • כעת מבקשת טרגט ספיריט כ-200 אלף שקל עבור חבילה, חצי מהמחיר שביקשה כשהחלה לשווק את חבילות הפרסום לפני מספר שבועות
  
 
קובי מרימי / צילום: מסך מתוך יוטיוב
המפרסמים לא קנו - וטרגט ספיריט נאלצה להוריד את מחירי החסויות לאירוויזיון
חברת טרגט ספיריט, המחזיקה בזיכיון על שיווק זמן האוויר של תאגיד השידור "כאן", הודיעה על הוזלה דרמטית של חבילות הפרסום לאירועי האירוויזיון, וזאת בשל חוסר ביקוש מצד המפרסמים • המחיר ירד כעת מ-400 אלף שקל לכ-250 אלף שקל לחבילה
  
 
קובי מרימי בגמר הכוכב הבא לאירוויזיון / צילום: רונן אקרמן
טרגט ספיריט מציעה: 400 אלף שקל לחבילת חסויות באירוויזיון
החברה, המחזיקה בזיכיון על שיווק זמן האוויר של תאגיד השידור הציבורי "כאן", מציעה למפרסמים חבילת חסות הכוללת 9 הופעות באורך של 6 שניות כל אחת • החסות תופיע בשני חצאי הגמר ובגמר
  
 
יוליה שמלוב ברקוביץ / צילום: שלומי יוסף
מעכשיו מותר: הרשות השנייה אישרה כללי תוכן שיווקי
במסגרת זו תחול מגבלת מימון של 60%-40% בתוכניות מז'אנרים מורשים, לרבות דרמות ותוכניות ייעוץ; וייאסר תוכן פרסומי בחדשות, אקטואליה, ילדים ותחומים רפואיים • יו"ר הרשות השנייה, יוליה שמאלוב-ברקוביץ': "הרשות דאגה לאיזון בין האינטרסים הכלכליים של הערוצים המסחריים לבין האינטרס הציבורי"
  
 
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה
175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה
מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב
  
 
יוסי ורשבסקי, אבי ניר / צילומים: גיא קרן, רונן אקרמן
קשת ורשת: "להכיר בזכותנו לתשלום מכל ספקי התכנים"
קשת ורשת פנו למשרד התקשורת, לרשות השנייה ולמשרד האוצר בבקשה לפעול לשינוי החוק, בטענה כי שוק התקשורת משתנה והשתנה באופן דרמטי, ולכן יש להתאים את החקיקה לשינויים שהתרחשו • הפנייה - בעקבות הכרזת פרטנר על התחלת שיווק של פרסומות מותאמות אישית באפליקציית הטלוויזיה שלה
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 271 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 17

צרו איתנו קשר *5988