פרסום בסלולר הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
עוד פודקאסט

איש השיווק שמוכר ב-100 מ' ד': "אנשים קונים רק עם אמוציות"

רן אברהמי היה איש השיווק הראשון של AppsFlyer • כיום הוא מכהן כסמנכ"ל השיווק של החברה, שגייסה עד היום כ-86 מיליון דולר וחצתה את רף ה-100 מיליון דולר בשנה • איך הוא הפך את החברה למובילת שוק ניתוח מקורות החשיפה לפרסום במובייל? • האזינו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 02.04.2019
פרסום בסלולר / צילום: שאטרסטוק

Fyber משיקה מוצר חדש ושת"פ עם Facebook audience

החברה הישראלית-גרמנית נסחרת בבורסה בפרנקפורט בשווי שוק של 64 מיליון אירו ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות לפרסום במובייל

שירי חביב-ולדהורן 07.06.2018
אמיר גלייט / צילום: יחצ

PwC חותכת ב-17% את תחזית הצמיחה של הפרסום באינטרנט

לפי פירמת הייעוץ הגלובלית, קשיים במדידת האפקטיביות והעדפה של צרכנים לפלטפורמות ללא פרסום מובילים לירידה בביקוש לפרסום דיגיטלי בכל העולם • למרות ההתפכחות, הפרסום הדיגיטלי ימשיך לצמוח, ושיעורו יעמוד ב-2021 על 47% מכלל עוגת הפרסום העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2018
צט בוט למובייל / צילום: שאטרסטוק

כך צמחה חברה ישראלית ל-300 מ' ד' מכירות בלי לגייס שקל

בשוק המגלגל מיליארדי דולרים, חברת Bidalgo הישראלית פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית שעושה לעולם הפרסום במובייל, את מה שעשה המחשב לעולם המסחר במניות

איתן בייגל 02.10.2017
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר

"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"

שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 28.09.2017
בדרך לאקזיט, וויני / צילום: יחצ

שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני

יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים

איתן בייגל 12.07.2017
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"

הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת

שירות גלובס 16.04.2017
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"הצרכן לא אלרגי לפרסומות. הוא אלרגי לפרסומות לא מעניינות"

AppsFlyer, שמנתחת יעילות של קמפיינים במובייל, גייסה 56 מיליון דולר והשלימה גיוס של 84 מיליון דולר מאז הקמתה ■ בשנת 2015 נמנתה עם חברות הטק המבטיחות של "גלובס"

טלי ציפורי 17.01.2017
רוב ניולן / צילום מסך

"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"

רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2017
סלולר / צילום: שאטרסטוק

בגלל הונאות: ענף הפרסום במובייל צפוי להפסיד 350 מ' ד' ב-2016

כך עפ"י מחקר של חברת AppsFlyer, שמגלה עוד כי התקנות ושימושים פיקטיביים באפליקציות מתבצעים יותר במכשירי אנדרואיד מאשר באייפונים ■ טכנולוגיה חדשה שמשיקה החברה אמורה למנוע לחלוטין את ההונאות הללו

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2016
בן גירון / צילום: יח"צ

שוב תחזית חזקה לסומוטו; המניה זינקה השנה ב-130%

החברה צופה הכנסות של כ-11.5 מיליון דולר ברבעון השלישי ושל 17-18 מיליון דולר ברבעון הרביעי

קובי ישעיהו 18.10.2016
משתתף בכנס / צילום: בלומברג

תובנות מכנס dmexco: הפרסום הדיגיטלי ממשיך לשבור מחיצות

המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה

איתמר בר, אופיר כהן ואדיר רגב 20.09.2016
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

אקזיט ישראלי: Massive Impact נמכרת בעשרות מיליוני דולרים

כך לפי הערכות בתקשורת בטאיוואן ■ בחברת הפרסום הדיגיטלי, שפיתחה כלי למדידת יעילות הפרסום במובייל שמטרתו למקסם את ההחזר על ההשקעה עבור המפרסם, הושקעו פחות מ-10 מיליון דולר

טלי ציפורי 24.08.2016
קריירה ראיון עבודה / צילום: thinkstock

קמפיין גיוס עובדים: מי שיתקבל ירוויח 20% יותר מהמתחרים

חברת Mobite Media, העוסקת בפרסום במובייל, משוועת לעובדים בשל גידול מסיבי

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2016
אבישי שושן / צילום: תמר מצפי

"לחלק מתעשיית הפרסום בארץ נוח לשלם לפי חשיפות וקליקים"

בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2016
סאות'פארק / צילום מתוך יוטיוב

"בתעשיית האד-טק שונאים אותנו כי אי-אפשר לשחד אותנו"

כשהיזם רועי קרתי, סמנכ"ל השיווק של Shine, אמר לפני שנה וחצי שהמוצר שלו יחסום פרסומות על גבי הרשת הסלולרית, כל המומחים אמרו לו שאין סיכוי שזה יקרה ■ היום הפכה Shine לאימת תעשיית הפרסום באינטרנט ■ ראיון לוחמני

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2016

   1234567   

   נמצאו 101 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988