פרסום דיגיטלי בחדשות

סוכן חדשות
 
משפיענית, אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק
פייסבוק השיקה בישראל מערכת לניהול משפיענים
פייסבוק העלתה אתמול פוסט שקורא לגולשים בישראל להצטרף למערכת שתוכל להפגיש בין חברות פרסום ותוכן לבין משפיענים • העבודה עם מערכת המשפיענים של פייסבוק אמורה להציע למפרסם התנהלות שונה מזאת הקיימת עם חברות המשפיענים
  
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
האם המיזוג בין טאבולה ואוטבריין יאושר ברשות התחרות?
המיזוג עליו הכריזו אתמול שתי חברות המלצות התוכן לא הפתיע בכירים בענף הפרסום והדיגיטל, שראו בכך חיבור עסקי מתבקש • אך בצד ההבנה של ההיגיון הכלכלי מאחורי המהלך, התעוררו גם סימני שאלה לגבי ההשלכות שיהיו למהלך כזה על הכנסות אתרי התוכן בישראל
  
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
מלחמת האגו הגיעה לסופה עם המיזוג ההכרחי בין אאוטבריין וטאבולה
לחיבור המתבקש בין שתי חברות המלצות התוכן יש היגיון עסקי ברור: טאבולה ואאוטבריין מציעות בדיוק את אותו המוצר בשוק שסובל מתחרות שרק הולכת ומחריפה • המיזוג עשוי לאפשר לשתי החברות הזדמנות הוגנת מול פייסבוק וגוגל, אך הוא גם בשורה רעה לאתרי התוכן הישראליים
  
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
שתיים הופכות לאחת: טאבולה ואאוטבריין הישראליות מתמזגות
שתי חברות המלצת התוכן, טאבולה ואאוטבריין, מתמזגות לחברה אחת, בעסקה במסגרתה אאוטבריין תקבל 250 מיליון דולר ו-30% ממניות החברה הממוזגת, וטאבולה תחזיק ב-70% הנותרים
  
 
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"
משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"
  
 
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock
סוכנות הפרסום הדיגיטלית Jellyfish רוכשת את Perelview הישראלית
לאחר השלמה של תהליך הטמעה תהפוך Perelview לשלוחה הישראלית הרשמית של הקבוצה
  
 
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock
האם רשתות הטלוויזיה לוקחות נתח פרסום מיוטיוב?
מפרסמים מוציאים פחות על מודעות ביוטיוב ויותר על שירותי האונליין של רשתות הטלוויזיה - כך עולה מנתונים של חברת MediaRadar שנאספו לבקשת רויטרס
  
 
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
החששות לגבי חריקות בפעילות הפרסום של גוגל הגיעו לשורת ההכנסות
מניית אלפבית צללה אמש במסחר המאוחר ב-7%, לאחר שהחברה פיספסה את תחזית ההכנסות • הבעיה: אלפבית ממעטת לפרסם נתונים על פעילות הפרסום שלה ומקשה על המשקיעים לנתח את החולשה בתחום • ניתוח
  
 
מיקרואינפלאונסרים / צילום: Shutterstock.com/ א.ס.א.פ קראייטיב
חולמים להיות משפיענים? הכירו את הצד האפל של הלייקים
בשנים האחרונות מתחזק כוחם של המשפיענים שצומחים ברשת, והפרסומאים נותנים להם נפח בכל קמפיין • אלא שהמאמץ הסיזיפי לשמור על רלוונטיות על בסיס יומי, לצד החשיפה לקהל עצום וביקורתי, מייצרים לחצים נפשיים קשים • "ליידי גלובס" בודק: מה קורה כשמכונת הלייקים נכנסת לדיכאון
  
 
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'
אדיר רגב עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי
כ-3 שנים לאחר שקבוצת אדלר-חומסקי רכשה את סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב, מגיע הרומן של הקבוצה עם מייסד הסוכנות אל קיצו
  
 
מארק צוקרברג, גרסת 2019 / צילום: Shutterstock
לא רק פייסבוק וגוגל: למה מתקוונים כשמדברים על פרסום
בענף הפרסום הדיגיטלי, המחליף את השוק המסורתי הדועך, שולטות ללא עוררין שתי ענקיות טכנולוגיה - גוגל ופייסבוק • מבין השתיים, הדומיננטיות של פייסבוק בשוק, מנועי הצמיחה שלה לשנים הבאות והתמחור האטרקטיבי של המניה הופכים את החברה לאפשרות השקעה מעניינת מאוד
  
 
הסמל של גוגל כיום / צילום: רויטרס
"גלובס" חושף: החלטה דרמטית של גוגל - עוצרת פרסום מותאם אישית בזמן בחירות
חברות המדיה הישראליות קיבלו את ההודעה בתחילת השבוע • מדובר במהלך של גוגל העולמית כחלק מהמאבק במניפולציות פרסומיות במהלך בחירות • גוגל יוצאת למהלך למרות אובדן הכנסות גבוה שייגרם לה • בזירת הפעילות הבעייתית נותרת כעת רק פייסבוק
  
 
סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל וסמנכ"ל גוגל באזור אירופה /  צילום: רויטרס, HANNIBAL HANSCHKE
למרות הדוחות הטובים: האם העוצמה של גוגל בשוק הפרסום מתחילה להיסדק?
סימנים מדאיגים לגבי פעילות הפרסום של גוגל, השקעות גבוהות שפגעו ברווחיות וביקורת של אנליסטים על היעדר שקיפות • אלפבית, החברה-האם של גוגל, פרסמה אמש תוצאות טובות מהצפוי, אבל השאירה את המשקיעים עם סימני שאלה • פרשנות
  
 
מארק צוקרברג / צילום: shutterstock
מארק צוקרברג: "אלה הם העקרונות מאחורי הפרסום בפייסבוק"
בטור מיוחד שכתב מייסד ומנכ"ל פייסבוק ל"וול סטריט ג'ורנל", הוא מפרט את חשיבות המודל העסקי של הרשת החברתית • "אנחנו לא מוכרים מידע של אנשים, למרות שלעתים קרובות מדווח שאנחנו עושים זאת"
  
 
ליעם גלין / צילום: יחצ
מחזיקי האג"ח במטומי הצביעו בעד הצעת הנציגות להסדר חוב: מתווה החברה בתוספת 3.5 מיליון דולר
המחזיקים התנגדו למתווה המקורי, שלא כלל הזרמה זו מבעלי המניות • ההצעה שנבחרה לא אושרה על ידי החברה ובעלי המניות שלה - כלומר, עדיין נותר פער של כ-3.5 מיליון דולר בין הצדדים
  
 
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס
"הענק התעורר": האם אמזון בדרך להשתלט גם על עולם הפרסום המקוון?
לפי חברות מחקר, ענקית הקניות צפויה להכפיל את הרווחים שלה מפרסום עוד השנה ולהפוך לאיום מהותי על פייסבוק וגוגל • בניגוד למתחרים, לאמזון אפשרויות יש פרסום מגוונות ורבות - החל מפעילות קידום המוצרים באתר, דרך אריזות המשלוחים, אירועי ספורט בשידורים חיים שהיא מכסה ועד לחנויות של הול פודס
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988