פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
שלושה תסריטי אימה למנהלי השיווק
אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה
  
 
ג'וזף מנדלבאום / צילום: איל יצהר
פריון רוכשת חברת פרסום דיגיטלי ב-180 מיליון דולר
אנדרטון היא חברה אמריקאית העוסקת בפרסום דיגיטלי ■ המטרה של פריון היא לבסס את דריסת הרגל שלה בעולם המובייל ולהגדיל את קשת המוצרים שלה ■ מניית פריון מזנקת בכ-8%
  
 
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרסום בווידיאו: איך התקבלו השינויים שארטימדיה הכניסה לשוק?
ארטימדיה הגיעה לארץ עם גב בינלאומי, כיסים עמוקים וטכנולוגיה, כדי לשפר את הפרסום בווידיאו ועל הדרך גם למשוך את מחירי הפרסום בדיגיטל למעלה ■ האתרים הגדולים בפנים ואפילו חברות המדיה הגדולות מצדדות, אבל יש מי שהשינויים בשוק לא נוחים עבורו ■ כעת גם הממונה על ההגבלים בתמונה
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
הטרנד הכי חם בקריירה: מקפצת השכר של הדיגיטל
ביקום המקביל של הדיגיטל, ניסיון תעסוקתי מקבל פרופורציות אחרות; וכך השכר, שעשוי להיות צנוע מאוד בהתחלה, קופץ מאוד כעבור שנה בלבד
  
 
בנק הפועלים דיגיטל / צילום: יחצ
בנה"פ: סניפים דיגיטליים - קמפיין דיגיטל
ישיק את מהלך הסניפים הדיגיטליים שלו באמצעות קמפיין דיגיטל בלבד, באמצעות משרד הפרסום גיתם ■ מדובר בצעד לא רגיל למפרסם בתחום הבנקאות
  
 
7 עופר דרוקר / צלם: איל יצהר
מטומי רוכשת חברת פרסום דיגיטלי מניו-יורק ב-25 מיליון דולר לפחות
מניית מטומי של אילן שילוח צנחה ב-2015 ב-55% על רקע ירידה חדה ברווחיה ■ המנכ"ל עופר דרוקר: "אופטימטיק מתאימה למנועי הצמיחה שלנו"
  
 
ניקולס פרנצ'ט / צילום: דור מלכה
כך מתרגמת פייסבוק את הלייקים לפרסומות מותאמות אישית
ניקולס פרנצ'ט הוא ראש צוות אסטרטגיה ורטיקלית גלובלית בפייסבוק ■ או במילים אחרות, האיש שרוצה לתרגם את הנוכחות הבלתי פוסקת שלכם ברשת החברתית, לערך שיווקי עבור המפרסמים ולמכונת מזומנים עבור פייסבוק ■ בריאיון מיוחד ל-G הוא חושף את שיטת הפרסום הכירורגי
  
 
צמודים לסלולר / צילום: רויטרס
פרסום בסלולר: אלה המגמות שיתנו את הטון ב-2016
פרסום מפולח, שיווק במסגרת משחקי רשת, קמפיינים בווידיאו וארנק סלולרי - נתח השוק של הפרסום בטלפונים הניידים הולך וגדל
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
אתגר השיווק הטכנולוגי: מהם הצדדים הפעילים ומה תפקידיהם?
חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות
  
 
עופר מילר/ צילום:יחצ
ערוץ 10 מצטרף לארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בווידיאו
יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל, עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות"
  
 
מייסדי חברת Shine / צילום: אלון רון
"או שתמות, או שאתה צריך לחשוב על משהו יותר אינטיליגנטי"
הסטארט-אפ הישראלי Shine מפתח טכנולוגיה שמאפשרת למפעילות סלולר לחסום פרסומות במובייל ■ "טכנולוגיות פרסום מתנהגות כמו וירוסים; אנחנו יוצאים נגד הפעולות האנטי-צרכניות והמתעללות האלה"
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר
זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום
  
 
פייסבוק
מנהלי פרסום בארה"ב מעדיפים את פייסבוק ופינטרסט
כך עולה מסקר של eMarketer בארה"ב, שבחן מהן הרשתות החברתיות היעילות ביותר לפרסום
  
 
אינסטגרם / צילום: יחצ
כיצד מותגים צריכים להשתמש באינסטגרם כדי לפנות לצעירים?
אינסטגרם פתחה את פלטפורמת הפרסום בישראל, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הזו כדי לפנות לצעירים ■ הנה כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת
  
 
שירותי בריאות כללית
שירותי בריאות כללית מנהלת מכרז על תקציב הדיגיטל
למרות שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק, בין היתר על רקע הערכות כי בכללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם טוויסטד
  
 
שחף בר גפן / צילום: איל יצהר
שחף בר גפן היה בכלוב זהב - והצליח לצאת
"אחוז המצליחים נמוך, כי אחוז המתחילים נמוך. רוב האנשים עסוקים כל הזמן בלהתארגן, ובינתיים הדברים קורים במקום אחר", אומר שחף בר גפן, בעלי סוכנות המדיה הדיגיטלית מהגדולות בישראל, שמנהלת מאות קמפיינים דיגיטליים, מ-BMW ועד בקרדי ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988