פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"עסקים קטנים ללא נוכחות באינטרנט יישארו מאחור"
בעידן בו החיפוש של מוצרים ושירותים מתנהל בעיקר ברשת, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים נדרשים לייצר לעצמם נוכחות באינטרנט ■ איזו השקעה נדרשת על-מנת לעשות זאת, על מה לשים דגש, ועד כמה זה משתלם כלכלית?
  
 
כיצד לקדם את שיווק העסק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"עסקים קטנים מייצרים מוצר טוב, אבל לא יודעים לשווק אותו"
בעלי עסקים קטנים נדרשים היום לשווק בעצמם את מוצריהם ■ מדוע כדאי לעשות זאת ולא להסתמך על שיטת ה"פה לאוזן" המסורתית, אילו חסמים ניצבים בפני עסקים כאלה, ובאיזה אופן הם יכולים למנף את עצמם?
  
 
הייטק מחשבים קניות און ליין /  צלם: Pablo Scapinachis/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
הכנסות פרסום אונליין בארה"ב: 15 מיליארד ד' ברבעון השלישי
המובייל צפוי להפוך השנה למדיום הדומיננטי בעולם הפרסום בדיגיטלי, עם נתח של 52.4%
  
 
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
שלושה תסריטי אימה למנהלי השיווק
אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה
  
 
ג'וזף מנדלבאום / צילום: איל יצהר
פריון רוכשת חברת פרסום דיגיטלי ב-180 מיליון דולר
אנדרטון היא חברה אמריקאית העוסקת בפרסום דיגיטלי ■ המטרה של פריון היא לבסס את דריסת הרגל שלה בעולם המובייל ולהגדיל את קשת המוצרים שלה ■ מניית פריון מזנקת בכ-8%
  
 
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרסום בווידיאו: איך התקבלו השינויים שארטימדיה הכניסה לשוק?
ארטימדיה הגיעה לארץ עם גב בינלאומי, כיסים עמוקים וטכנולוגיה, כדי לשפר את הפרסום בווידיאו ועל הדרך גם למשוך את מחירי הפרסום בדיגיטל למעלה ■ האתרים הגדולים בפנים ואפילו חברות המדיה הגדולות מצדדות, אבל יש מי שהשינויים בשוק לא נוחים עבורו ■ כעת גם הממונה על ההגבלים בתמונה
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
הטרנד הכי חם בקריירה: מקפצת השכר של הדיגיטל
ביקום המקביל של הדיגיטל, ניסיון תעסוקתי מקבל פרופורציות אחרות; וכך השכר, שעשוי להיות צנוע מאוד בהתחלה, קופץ מאוד כעבור שנה בלבד
  
 
בנק הפועלים דיגיטל / צילום: יחצ
בנה"פ: סניפים דיגיטליים - קמפיין דיגיטל
ישיק את מהלך הסניפים הדיגיטליים שלו באמצעות קמפיין דיגיטל בלבד, באמצעות משרד הפרסום גיתם ■ מדובר בצעד לא רגיל למפרסם בתחום הבנקאות
  
 
7 עופר דרוקר / צלם: איל יצהר
מטומי רוכשת חברת פרסום דיגיטלי מניו-יורק ב-25 מיליון דולר לפחות
מניית מטומי של אילן שילוח צנחה ב-2015 ב-55% על רקע ירידה חדה ברווחיה ■ המנכ"ל עופר דרוקר: "אופטימטיק מתאימה למנועי הצמיחה שלנו"
  
 
ניקולס פרנצ'ט / צילום: דור מלכה
כך מתרגמת פייסבוק את הלייקים לפרסומות מותאמות אישית
ניקולס פרנצ'ט הוא ראש צוות אסטרטגיה ורטיקלית גלובלית בפייסבוק ■ או במילים אחרות, האיש שרוצה לתרגם את הנוכחות הבלתי פוסקת שלכם ברשת החברתית, לערך שיווקי עבור המפרסמים ולמכונת מזומנים עבור פייסבוק ■ בריאיון מיוחד ל-G הוא חושף את שיטת הפרסום הכירורגי
  
 
צמודים לסלולר / צילום: רויטרס
פרסום בסלולר: אלה המגמות שיתנו את הטון ב-2016
פרסום מפולח, שיווק במסגרת משחקי רשת, קמפיינים בווידיאו וארנק סלולרי - נתח השוק של הפרסום בטלפונים הניידים הולך וגדל
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
אתגר השיווק הטכנולוגי: מהם הצדדים הפעילים ומה תפקידיהם?
חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות
  
 
עופר מילר/ צילום:יחצ
ערוץ 10 מצטרף לארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בווידיאו
יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל, עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות"
  
 
מייסדי חברת Shine / צילום: אלון רון
"או שתמות, או שאתה צריך לחשוב על משהו יותר אינטיליגנטי"
הסטארט-אפ הישראלי Shine מפתח טכנולוגיה שמאפשרת למפעילות סלולר לחסום פרסומות במובייל ■ "טכנולוגיות פרסום מתנהגות כמו וירוסים; אנחנו יוצאים נגד הפעולות האנטי-צרכניות והמתעללות האלה"
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר
זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום
  
 
פייסבוק
מנהלי פרסום בארה"ב מעדיפים את פייסבוק ופינטרסט
כך עולה מסקר של eMarketer בארה"ב, שבחן מהן הרשתות החברתיות היעילות ביותר לפרסום
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 324 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988