פרסום דיגיטלי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
פייסבוק

מנהלי פרסום בארה"ב מעדיפים את פייסבוק ופינטרסט

כך עולה מסקר של eMarketer בארה"ב, שבחן מהן הרשתות החברתיות היעילות ביותר לפרסום

רועי גולדנברג 21/10/2015
אינסטגרם / צילום: יחצ

כיצד מותגים צריכים להשתמש באינסטגרם כדי לפנות לצעירים?

אינסטגרם פתחה את פלטפורמת הפרסום בישראל, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הזו כדי לפנות לצעירים ■ הנה כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי 21/10/2015
שירותי בריאות כללית
טוויסטד | לפני כולם

שירותי בריאות כללית מנהלת מכרז על תקציב הדיגיטל

למרות שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק, בין היתר על רקע הערכות כי בכללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם טוויסטד

ענת ביין-לובוביץ' 20/10/2015
שחף בר גפן / צילום: איל יצהר

שחף בר גפן היה בכלוב זהב - והצליח לצאת

"אחוז המצליחים נמוך, כי אחוז המתחילים נמוך. רוב האנשים עסוקים כל הזמן בלהתארגן, ובינתיים הדברים קורים במקום אחר", אומר שחף בר גפן, בעלי סוכנות המדיה הדיגיטלית מהגדולות בישראל, שמנהלת מאות קמפיינים דיגיטליים, מ-BMW ועד בקרדי ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

חגית ברונסקי 17/10/2015
בן קרסון / צילום: רויטרס

בזכות הדיגיטל: המועמדים האנונימיים בארה"ב עוקפים את המוכרים

בחירות 2016 בארה"ב מוכיחות שהפוקוס של הקמפיינים הפוליטיים עובר לדיגיטל ■ מדיה חברתית, מסרונים וסרטונים ביו-טיוב מאפשרים כיום גם למועמדים הצנועים יותר להוביל בסקרים

פייננשל טיימס 08/10/2015
ניו יורק טיימס

"ניו-יורק טיימס": נכפיל את ההכנסות מהדיגיטל ב-4 השנים הקרובות

לעיתון יש כיום יותר ממיליון מנויים משלמים בדיגיטל

אדוורטייזינג אייג' 08/10/2015
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

חוסמי ההכנסות

מה צריכים לעשות אתרי האינטרנט במאבק מול חוסמי הפרסומות?

גדעון אוזן 08/10/2015
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס

תחרות מול גוגל: פייסבוק משיקה מודעות לאיסוף לידים

הכלי הפרסומי, שנפתח לכלל העסקים שרוצים להגיע ללקוחות חדשים, ימנע מהגולש לעבור לאתר נחיתה חיצוני והכי חשוב - יכלול כבר את הפרטים המזהים שלו מפייסבוק, במקום שיצטרך להקליד אותם לפני שהוא שולח אותם לבית העסק

רועי גולדנברג 08/10/2015
האריס דיאמונד מנכל ויור מקאן העולמית/ צילום: מקאן, ניו יורק

מנכ"ל מקאן העולמית טוען שבעידן הדיגיטל הפרסום רק צומח

לא פשוט להיות האריס דיאמונד, מנכ"ל ויו"ר מקאן העולמית ■ לא רק שהשוק משתנה בקצב מסחרר עם פלטפורמות דיגיטליות שנולדות מדי יום, ישנה גם התדמית המרושעת שטבעה בחברה סדרת הלהיט "מד מן" ■ "אימא שלי התקשרה אליי ואמרה: 'זה נורא איך שאתם מתנהגים לאנשים'. אמרתי לה: 'אימא, זה לא אני'" ■ ריאיון בלעדי

ורד קלנר, ניו-יורק 04/10/2015
הפרסום בדיגיטל/צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עליית חוסמי הפרסומות: הכרזת מלחמה נגד הפרסום בדיגיטל

חוסמי הפרסומות הולכים ונהיים פופולריים, ואתרי התוכן מתחילים לחוש איום ממשי על מקור ההכנסה העיקרי שלהם ■ תרחיש האימים הוא שהצרכנים יחסמו את המפרסמים, עד שהאינטרנט החינמי יקרוס בהיעדר הכנסות מפרסום

אדוורטייזינג אייג' ורועי גולדנברג 01/10/2015
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ

אינסטגרם נפתחת לפרסום בישראל: מה הפוטנציאל למפרסמים?

פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם ב-35 מדינות, כולל ישראל ■ האם למהלך יש פוטנציאל להגדיל משמעותית את נתח הפרסום ברשתות החברתיות בארץ, ומה חושבים המפרסמים על הפלטפורמה?

רועי גולדנברג 10/09/2015
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ

אינסטגרם תציג פרסומות - גם למשתמשים בישראל

פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם לכ-30 מדינות ■ קוקה-קולה, בזק, P&G, שטראוס ועדיקה יהיו המפרסמים הראשונים

רועי גולדנברג 09/09/2015
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ

אינסטגרם משנה את חוקי הפורמט: האם זו הזדמנות למפרסמים?

אינסטגרם תאפשר להעלות תמונות וסרטונים בפורמטים חדשים שצפויים להקל על המפרסמים, אבל מומחי שיווקי מזהירים כי הגולשים בפלטפורמה לא יקבלו בברכה קמפיינים שנעשו לפורמטים אחרים

אדוורטייזינג אייג' 01/09/2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
PwC | לפני כולם

ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה

מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט

לי-אור אברבך 26/08/2015
משתתפי הפאנל הקקריאייטב הטכנולוגי של העולם החדש / צילום:תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"המהפכה הטכנולוגית לא פחות חשובה מהמהפכה התעשייתית"

איך מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי? פאנל של אנשי שיווק ופרסום בוועידת MAD התמודד עם השאלה - וקבע כי אנשי שיווק שלא יבינו את העולם הדיגיטלי כבר לא רלוונטיים בתחום

חגית פלג-רותם 16/07/2015
ג'ון קרני - סמנכ"ל דיגיטל MCCANN EUROPE/ צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

בכיר במקאן: "האם העולם הדיגיטלי הוא רק לתקשורת?"

ג'ון קרני, ראש הדיגיטל במקאן אירופה, התייחס לפערים הקיימים בין הטכנולוגיה לבין המוצרים שבהם אנו משתמשים: "זה נקרא 'גמדות דיגיטלית' - כאשר הדיגיטל והחברה מתפתחים באופן מהר יותר משאנחנו רגילים לו

ספיר כלפון 15/07/2015

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 325 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988