פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק
הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר
הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר
  
 
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר
"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"
למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
"יש ביקוש יתר של כ-30% לפרסום בווידיאו באינטרנט"
יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?
  
 
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך
"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"
מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?
  
 
אמיר וייס / צילום:איל יצהר
"במשרדי הפרסום כאן לא מבינים שהם לא מבינים בדיגיטל"
אמיר וייס חזר ב-2007 לקבוצת מקאן עם מטרה ברורה: לפתח את זרוע המדיה בדיגיטל ולצאת לשוק הבינלאומי ■ הדרך לשם עברה ברכישת חברת סקינדו ■ כתבה ראשונה בסדרה על אנשי פרסום בולטים בתחום הדיגיטלי
  
 
גיא בר / צילום: יחצ
מנהלי דיגיטל חדשים למשרד הפרסום y&r ישראל
y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער
  
 
עומר זייגרמן / צילום: יחצ
Predictive Marketing - עתיד השיווק?
בכלכלה התחרותית של ימינו, ניחוש מלומד ומדדי שיווק מסורתיים כבר אינם מספיקים ■ על המשווקים הדיגיטליים נגזרת החובה לחזק ולשדרג את המערכות הקיימות במערכות חדישות עבור פיתוח עסקי וניצול הזדמנויות, שלא היו קיימות בעבר
  
 
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן
"כל משרדי הפרסום רוצים דיגיטל, כי הם מדממים לקוחות"
מהפכת הדיגיטל השנייה כבר כאן, ובדומה לראשונה היא תופסת את רוב משרדי הפרסום לא מוכנים ■ מה יקרה למי שיישאר מאחור? "כרגע עוד אפשר להאכיל את הלקוחות בבולשיט, אבל זה עניין של זמן עד שזה יתפוצץ בפנים"
  
 
סלולר / צילום: שאטרסטוק
ארה"ב: ההוצאות על פרסום במובייל צפויות לזנק השנה ב-50%
eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד
  
 
יוסי ארז / צילום: יחצ
אחרי כשנה וחצי: מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, התפטר
את תחום הדיגיטל בקבוצת מקאן יוביל מעתה מאור חן, אך טרם נקבעה מתכונת הפעילות
  
 
מומו הפרה
Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער
החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד
  
 
מחשב סלולר אינטרנט גלישה / צילום: שאטרסטוק
שיא של כל הזמנים במספר הגולשים באתרי העיתונים בארה"ב
קומסקור: בחודש ינואר נרשמו 173 מיליון גולשים יחודיים באתרי העיתונים בארה"ב - עלייה של 19% לעומת נתוני ינואר אשתקד
  
 
מודעות קרוסלה/ צילום: יחצ
אינסטגרם תאפשר לשלב מצגת שתפנה לאתר הבית של המפרסם
במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד
  
 
מאיר זוהר / צילום: תמר מצפי
נילסן רוכשת את חברת הפרסום הדיגיטלי eXelate בכ-200 מ' ד'
אקסלייט אוספת מידע אנונימי על כ-5 מיליארד משתמשים בכל חודש ומוכרת אותו למפרסמים ■ מתחילת 2015 נרשמו אקזיטים של חברות ישראליות ב-1.94 מיליארד דולר - האם 2015 תהיה שנת שיא בהיי-טק הישראלי?
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
בורסת פרסום ישראלית תהווה אלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק
הבורסה, שפועלת תחת השם ILX, מכוונת למפרסמי פרימיום
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל
הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988