פרסום דיגיטלי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
גיא בר / צילום: יחצ
Y&R | לפני כולם

מנהלי דיגיטל חדשים למשרד הפרסום y&r ישראל

y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2015
עומר זייגרמן / צילום: יחצ

Predictive Marketing - עתיד השיווק?

בכלכלה התחרותית של ימינו, ניחוש מלומד ומדדי שיווק מסורתיים כבר אינם מספיקים ■ על המשווקים הדיגיטליים נגזרת החובה לחזק ולשדרג את המערכות הקיימות במערכות חדישות עבור פיתוח עסקי וניצול הזדמנויות, שלא היו קיימות בעבר

עומר זייגרמן 20.04.2015
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן

"כל משרדי הפרסום רוצים דיגיטל, כי הם מדממים לקוחות"

מהפכת הדיגיטל השנייה כבר כאן, ובדומה לראשונה היא תופסת את רוב משרדי הפרסום לא מוכנים ■ מה יקרה למי שיישאר מאחור? "כרגע עוד אפשר להאכיל את הלקוחות בבולשיט, אבל זה עניין של זמן עד שזה יתפוצץ בפנים"

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

ארה"ב: ההוצאות על פרסום במובייל צפויות לזנק השנה ב-50%

eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד

רועי גולדנברג 25.03.2015
יוסי ארז / צילום: יחצ
יוסי ארז | לפני כולם

אחרי כשנה וחצי: מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, התפטר

את תחום הדיגיטל בקבוצת מקאן יוביל מעתה מאור חן, אך טרם נקבעה מתכונת הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2015
מומו הפרה

Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער

החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד

רועי גולדנברג 10.03.2015
מחשב סלולר אינטרנט גלישה / צילום: שאטרסטוק

שיא של כל הזמנים במספר הגולשים באתרי העיתונים בארה"ב

קומסקור: בחודש ינואר נרשמו 173 מיליון גולשים יחודיים באתרי העיתונים בארה"ב - עלייה של 19% לעומת נתוני ינואר אשתקד

רועי גולדנברג 09.03.2015
מודעות קרוסלה/ צילום: יחצ

אינסטגרם תאפשר לשלב מצגת שתפנה לאתר הבית של המפרסם

במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד

רועי גולדנברג 05.03.2015
מאיר זוהר / צילום: תמר מצפי

נילסן רוכשת את חברת הפרסום הדיגיטלי eXelate בכ-200 מ' ד'

אקסלייט אוספת מידע אנונימי על כ-5 מיליארד משתמשים בכל חודש ומוכרת אותו למפרסמים ■ מתחילת 2015 נרשמו אקזיטים של חברות ישראליות ב-1.94 מיליארד דולר - האם 2015 תהיה שנת שיא בהיי-טק הישראלי?

רועי גולדנברג 04.03.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

בורסת פרסום ישראלית תהווה אלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק

הבורסה, שפועלת תחת השם ILX, מכוונת למפרסמי פרימיום

רועי גולדנברג 03.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015

רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM חתמו על הסכם פרסום בדיגיטל

חברת ADIO תספק נתונים על קהל המאזינים בדיגיטל ועל אפשרויות הפרסום בפלטפורמה

לי-אור אברבך 15.02.2015
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ

סוף לכאב הראש?

זירת הדיגיטל משתנה כל הזמן, אך ב-2014 כללי המשחק הפכו ברורים יותר

אורן בסון 12.02.2015
עופר מילר/ צילום:יחצ

בקרוב: אפשרות לדלג על פרסומות וידיאו באתרי תוכן ישראליים

חברת artimedia תחל בקרוב בפיילוטים שיוסיפו לתכני הווידיאו רכיב אינטראקטיבי המאפשר לצופים לדלג על הפרסומת בתחילת הווידיאו ■ חתמה על הסכמים עם מספר אתרים ישראליים מובילים

רועי גולדנברג 12.02.2015
מוריס לוי יו"ר ומנכל פובליסיס / צלם: איל יצהר

פובליסיס השלימה את רכישת Sapient ב-3 מיליארד דולר

תשלם על חברת הפרסום האמריקאית 3.7 מיליארד דולר

אדוורטייזינג אייג' 10.02.2015
אורי עיני אמיר גיא / צלם: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי מתחזק בדיגיטל: מקים חברה-בת בתחום

החברה, "מדיה קום אינטראקשן", תנוהל על-ידי דוד סלמן, שהיה עד כה אחראי על תחום רכש המדיה בדיגיטל בחברת מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2015

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 332 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988