פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
רדיו ללא הפסקה ואקו 99FM חתמו על הסכם פרסום בדיגיטל
חברת ADIO תספק נתונים על קהל המאזינים בדיגיטל ועל אפשרויות הפרסום בפלטפורמה
  
 
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ
אורן בסון
סוף לכאב הראש?
זירת הדיגיטל משתנה כל הזמן, אך ב-2014 כללי המשחק הפכו ברורים יותר
פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יו-טיוב, באנרים, אאוטבריין, Native, Adwords, SEO - כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש. עבור רוב סמנכ"...המשך
  
 
עופר מילר/ צילום:יחצ
בקרוב: אפשרות לדלג על פרסומות וידיאו באתרי תוכן ישראליים
חברת artimedia תחל בקרוב בפיילוטים שיוסיפו לתכני הווידיאו רכיב אינטראקטיבי המאפשר לצופים לדלג על הפרסומת בתחילת הווידיאו ■ חתמה על הסכמים עם מספר אתרים ישראליים מובילים
  
 
מוריס לוי יו"ר ומנכל פובליסיס / צלם: איל יצהר
פובליסיס השלימה את רכישת Sapient ב-3 מיליארד דולר
תשלם על חברת הפרסום האמריקאית 3.7 מיליארד דולר
  
 
אורי עיני אמיר גיא / צלם: איל יצהר
אדלר-חומסקי מתחזק בדיגיטל: מקים חברה-בת בתחום
החברה, "מדיה קום אינטראקשן", תנוהל על-ידי דוד סלמן, שהיה עד כה אחראי על תחום רכש המדיה בדיגיטל בחברת מדיה קום
  
 
פרסומת / צילום: יחצ
עוגת הפרסום 2014: קיפאון בהוצאות, זינוק נוסף בדיגיטל
למרות המכה ב"צוק איתן", שוק הפרסום שמר ב-2014 על היקף הוצאה של 3.6 מיליארד שקל, זהה ל-2013 - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום ואיגוד השיווק ■ הפרסום בדיגיטל מזנק, והטלוויזיה עדיין מרכזת את רוב ההוצאה על פרסום
  
 
סלולר / צילום: שאטרסטוק
פרסום בסלולר: הישראלים בודקים את הסמארטפון 150 פעם ביום
מה יקרה לפרסום במובייל ב-2015, אילו טכנולוגיות יוטמעו באתרי התוכן, ואיך משפיעות אפל וגוגל על השוק?
  
 
סלולר / צילום: שאטרסטוק
נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015
הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%
כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר
  
 
חן ענבר / צילום: איל יצהר
ענבר-מרחב יהפוך לשותף במשרד הדיגיטל ג'ימלאיה
ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%
  
 
מוריס לוי יו"ר ומנכל פובליסיס / צלם: איל יצהר
קבוצת פובליסיס רוכשת חברה אמריקאית ב-3.7 מיליארד דולר
רוכשת את חברת הייעוץ Sapient כדי להתחזק בתחום הפרסום בדיגיטל
  
 
פייננשל טיימס FT
אתרים בארה"ב יתמחרו את המודעות בדיגיטל לפי משך החשיפה
עד היום התמחור של המודעות בדיגיטל היה לפי מספר הגולשים שצפו במודעה
  
 
אפליקציית SNAPCHAT / צילום: יחצ
סנאפצ'אט מתחילה לעשות כסף: החלה לשלב פרסומות
הפרסומות יופיעו בפיד העדכונים האחרונים באפליקציית המסרים הנעלמים, ותהיה בחירה אם לצפות בהן או לא ■ באחרונה עלה שמה של יאהו כאחת המועמדות להשקיע בסנאפצ'אט לפי 10 מיליארד דולר
  
 
פייסבוק / צילום מסך
פייסבוק: נתוני הגולשים ישמשו מפרסמים גם בפרסום חיצוני
רשת הפרסום Atlas תאפשר למפרסמים להשתמש ביכולות הטרגוט של פייסבוק כדי לפרסם באפליקציות ובאתרים חיצוניים וכן לעקוב אחר אפקטיביות המודעות
  
 
טדי שגיא/ צילום: יחצ
קרוסריידר של טדי שגיא מתכננת לגייס 75 מיליון דולר
החברה, העוסקת באופטימיזציה של תנועת גולשים ככלי ניתוח לשוק הפרסום הדיגיטלי, צפויה להודיע מחר רשמית על כוונתה להפוך לציבורית בבורסת המשנה הבריטית (AIM), וזאת לפי שווי של 250 מיליון דולר "אחרי הכסף"
  
 
מוריס לוי מנכ"ל פובליסיס העולמית / צילום: רויטרס
ממשיכה להתרחב: פובליסיס תרכוש חברת פרסום בדיגיטל
הקבוצה קרובה לחתימה על הסכם לרכישת חברת הפרסום הצרפתית Criteo
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988