פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 15

סוכן חדשות
 
טוויטר לוגו / צלם: יחצ
טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום
מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר
  
 
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
תמיר יולביץ': אני רחוק מלהחזיר את ההשקעה ב"עכבר העיר"
יולביץ', בעלים ומנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי d-say, רכש לפני כשנה 40% מאתר "עכבר העיר" ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מהי התקומה של אתרי תוכן, איך הוא מתמודד מול התחרות, ולמה ענף הפרסום לא מאמין בדיגיטל
  
 
מנכ"ל חוגלה-קימברלי, ארי מלמוד / צלם: יחצ
משרד הדיגיטל ווב אימג' ימוזג לתוך פובליסיס ישראל
יפעל מעתה כמחלקה נפרדת בתוך משרד הפרסום פובליסיס שתנוהל ע"י אייל הובר - עד עתה מנכ"ל משותף בווב אימג' ■ המנכ"ל השני, לירון זהבי, יעזוב
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
חומת תשלום באינטרנט, הדור הבא: שיתוף כתבות תמורת מנוי לאתר
הפיתוח של החברה הבריטית Sharewall מאפשר לגולשים לקרוא כמות מסוימת של תכנים בחינם - בתמורה לשיתוף כתבות ברשתות החברתיות שלהם
  
 
מגזין GQ/ צילום: יחצ
"GQ" למפרסמים: 100 אלף דולר לקידום תכנים אצל קוראים נבחרים
לרגל 57 שנה להקמתו, ובניסיון לגייס תקציבי פרסום דיגיטלי, מגזין הגברים מבית קונדה נאסט משיק תוכנית חדשה, שבמסגרתה 57 קוראים נבחרים יקדמו תכנים של המפרסמים ברשתות חברתיות, באתרים נוספים ובקמפיינים שיווקיים
  
 
אינסטגרם Instagram / צלם: יחצ
אינסטגרם עורכת סקרים לגבי אפקטיביות הפרסום אצלה
הרשת החברתית לשיתוף תמונות מציעה את הסקרים כחלק מעסקת חבילה עבור מפרסמים גדולים
  
 
רשת פייסבוק / צלם: בלומברג
לקנות בלי לצאת מהפייסבוק: הכול על כפתור ה-buy
הרשת החברתית שוקלת להשיק את הכפתור buy שימשוך חברות בתחום הקמעונאות ■ גופים קמעונאיים יוציאו השנה 11.1 מיליארד דולר על פרסום מקוון
  
 
ריקי דרורי / צילום: איל יצהר
"ריקי דרורי: 70% מהישראלים צופים בווידיאו באינטרנט"
דרורי, דירקטורית שיווק אזורית בגוגל, בוועידת MAD: "הפרסומות היום יוצאת מהפסקת הפרסומות, ואנשים צופים בהם בלי קשר לשידור המקורי"
  
 
פסיפיק אינטראקטיב / צילום: יחצ
המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק: לא מי שחשבתם
המפרסמים הישראליים הגדולים בפייסבוק הם דווקא סטארט-אפים מקומיים, שמבקשים להפיץ את הטכנולוגיה שלהם למיליארדי לקוחות פוטנציאליים בעולם
  
 
הסרגל הדיגיטלי / צילום: יחצ
מהן 5 הטעויות הגדולות של מותגים ישראליים באונליין?
רוב המותגים בישראל לא מבינים איך לצייץ בטוויטר, שוכחים להתאים את האתר לסלולר ולא מעדכנים את הפייסבוק והיו-טיוב ■ מסקנות מפרויקט הסרגל הדיגיטלי
  
 
מרקו ברטוצ'י / צילום: תמר מצפי
"מפרסם חכם יודע לא לעשות אובר טרגטינג לאנשים"
מרקו ברטוצי, מנכ"ל VIVAKI לפתרונות פרסום דיגיטליים, השיק בארץ מערכת מתקדמת שתציג לכל גולש פרסומות מותאמות אישית ■ "מי שלא ימהר לאמץ את הטכנולוגיות יישאר מאחור", הוא מזהיר - ועל הדרך שולח עקיצה לפייסבוק
  
 
סופר תאני / צילום: רוני שיצר
"פייסבוק היא כלי פרסומי משלים לקמפיינים וחסויות בטלוויזיה"
מנהלת פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני: "הסטארט-אפים המקומיים שמפרסמים לקהל הגלובלי הופכים את ישראל לשוק הרבה יותר מיוחד בעיני פייסבוק"
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
גיל שגיב
מה המסר? איזה מהם?
מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?
בתחילת המאה הקודמת, היזם האמריקאי ג'ון וונאמייקר אמר משפט שנכנס לפנתאון של עולם הפרסום: "חצי מהכסף שאני מוציא על פרסום, מבוזבז. הב...המשך
  
 
אינסטגרם Instagram / צלם: יחצ
מתרחבת: אינסטגרם מחפשת מפרסמים מחוץ לארה"ב
בשלב ראשון תחל האפליקציה למכור פרסום בבריטניה, בקנדה ובאוסטרליה
  
 
"בעוד 10 שנים עולם הפרסום יהיה שונה דרמטית מהיום"
אחרי 8 שנים במקאן-אריקסון, הפסיק אלון ברנר להאמין שהפרסום המסורתי עובד ■ היום, כמנכ"ל K-LOGIC שעוסקת בשיווק דיגיטלי, הוא מקעקע את תפיסות הפרסום המסורתי ושולל מושגים כמו "רעיון גדול" ו"סיפור מותג"
  
 
מאמינים בדיגיטל: פובליסיס חתמה על עסקת ענק עם פייסבוק
לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988