פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק
שי אלמגור עוזב את אדלר-חומסקי לטובת ניהול מקאן טק
אלמגור, שסומן כמי שעשוי להוביל בעתיד את אדלר-חומסקי, עוזב לטובת תפקיד מנכ"ל מקאן טק ■ החברה תתמחה בנישת הפרסום הדיגיטלי, תחום שנשלט בידי מספר מצומצם של שחקנים שאינם מהמשרדים המסורתיים
  
 
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
לפ"מ תפרסם מכרז דיגיטל נוסף בהיקף 30-40 מיליון ש'
פורום אתרי האינטרנט הישראליים יוצא נגד הקצבת כ-70 מיליון שקל ע"י לשכת הפרסום הממשלתית לפרסום בגוגל ובפייסבוק: "אפליה בוטה של אתרי התוכן המקומיים"
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
פייסבוק לא תאפשר פרסום אופציות בינאריות ומטבעות דיגיטליים
הרשת החברתית הודיעה על אימוץ מדיניות פרסום חדשה, במסגרתה לא תאפשר פרסום המקדם מוצרים פיננסיים מפוקפקים ■ מדיניות זו תיושם בכל הפלטפורמות שבבעלות פייסבוק, לרבות אינסטגרם 
  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
הפתעה דרמטית במכרז מרכז הדיגיטל של לפ"מ
בסופו של מכרז שנוי במחלוקת, בתקציב בהיקף של 70 מיליון שקל זכו שתי סוכנויות קטנות יחסית שלא נחשבו למועמדות מובילות לזכייה - מייפל ופודיום
  
 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
היום שאחרי הפרסומות: גוגל נגד פרסום מציק
הדפדפן כרום של ענקית הרשת יתחיל לחסום פרסומות מעיקות בעוד שבועיים ■ האם המהלך צפוי לפגוע בהכנסות של גוגל מפרסום, איך יתמודדו אתרי התוכן בישראל עם השינוי הדרמטי, ולמה בטווח הארוך כולם, כולל הגולשים, כנראה ירוויחו?
  
 
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
מכרז הדיגיטל של לפמ: 3 משרדים עלו לשלב הסופי
זהות המשרדים שנבחרו לעלות רחוקה מלהפתיע: Go Interactive ,iProspect ואושן מקבוצת TMF ■ תקציב הדיגיטל של לשכת הפרסום הממשלתית הוא מהגדולים בארץ, והיקפו כ-70 מיליון שקל
  
 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
2017: הפרסום צמח ב-100 מ' ש'; הרוויחו בגדול - פייסבוק וגוגל
הגידול המשמעותי בדיגיטל אינו בשורה משמחת לענף הפרסום, כי הוא פחות רווחי ■ אמנם יותר כסף הגיע לטלוויזיה לאחר פיצול ערוץ 2, אך התוספת אינה מספיקה לתמוך ב-3 ערוצים ■ הרדיו רשם ירידה של 18% אחרי 4 שנים של גידול רצוף, בעיקר בשל התקלה במערכת הפרסום בתאגיד השידור
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
"תוך 4 שנים כמות המקליקים על מודעות בפייסבוק קפצה פי 4"
מנתוני פייסבוק על גלישת הישראלים ב-2017, שריכזה סוכנות פיאלקוב, עלו שתי מגמות עיקריות: גידול של 50% בהקלקה על מודעות והמשך התחזקות הכניסה מהמובייל ■ במקביל, אופי השימוש ברשת החברתית משתנה מהותית: "הישראלים רוצים לקנות יותר בפייסבוק ופחות לעקוב אחרי מפורסמים"
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
מקאן ת"א מקימה יחידה לפרסום ברשתות חברתיות
35 לקוחות מקאן שפעילות הדיגיטל שלהם נעשתה במקאן ואלי, יועברו חזרה למקאן ת"א ברבעון הראשון של השנה
  
 
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
נסטלה הורידה שוב את הפרסום מכל פלטפורמות גוגל
בחברה לא שבעי-רצון מהצעדים שענקית החיפוש נקטה לסינון תכנים
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
חברת ADIO מתחילה לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים
על רקע הפופולריות הגוברת של הפודקאסטים בישראל, מתחילה ADIO, רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי, לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים ■ מדובר בפינות תוכן של דקה-דקה וחצי שיוגשו בדרך-כלל ע"י מנחה הפודקאסט וישולבו בו כחלק אינהרנטי
  
 
פרזנטורים אנונימיים / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרזנטורים אנונימיים: מי גורם לנו לקנות את הגאדג'טים החדשים
אף אחד לא שמע עליהם, אבל הם גורמים לכם לקנות את הגאדג'ט החדש דרך יוטיוב, לסור אל סוכנות הנסיעות בדרך ליעד החלומי באינסטגרם ולהזיל ריר על מנת הגורמה בפייסבוק ■ כך נרקמת מתחת לרדאר תעשייה שמשנה לחלוטין את תחום השיווק והפרסום
  
 
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי
החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים
טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם
  
 
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר
מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי
אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות
  
 
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר  / צילום: דני בראדוןאבישי עובדיה,  רו
אבישי עובדיה
הולכת בקיוון הנכון?
מה האפשרויות שעומדות כיום בפני אלגומייזר?
אלגומייזר  המפתחת תוכנה לתחום הפרסום באינטרנט נכשלה. מה שהתחיל בקול תרועה רמה וברעש תקשורתי, לא התרומם בשטח לעסק אמיתי. ...המשך
  
 
אלכס צ'אנג, מנכ"ל גיפי / צילום: David Paul Morris, Bloomberg
החברה שצריכה רק 6 שניות כדי להרוויח מיליארדים
עם 300 מיליון משתמשים, הערכת שווי של 600 מיליון דולר ושותפויות עם כל חברות המדיה הגדולות, Giphy של המייסד אלכס צ'אנג רוצה לנער מן היסוד את תעשיית הפרסום האינטרנטית
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988