פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל
התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת
  
 
עדי סופר–תאני / צילום: רוני שיצר
מפרסמים טוענים לתקלות עקב איחוד מערכות פרסום בפייסבוק
בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"
  
 
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר
"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"
שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם
  
 
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי
אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית
המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם
  
 
פייסבוק / צילום: רויטרס
מפרסמים: פייסבוק לא מתריעה על הפרות לפני השבתת חשבון
גופים עסקיים בדרך-כלל אינם מתעמתים עם מפעילת הרשת החברתית, אך שני מפרסמים תובעים אותה כעת בטענה כי היא אינה בודקת מראש את הפרסומים ומתריעה על הפרות
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה
רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות
  
 
גוגל לוגו
בלחץ המפרסמים: גוגל תחזיר דמי שימוש על פרסום מזויף
היקף ההחזר: 7%-10% מסך הפרסום בפלטפורמה ■ למהלך יש השפעה מינורית על ישראל, מאחר שגוגל מגבילה את השימוש לגופים גדולים שמשתמשים במערכת לפרסום אצל פאבלישרים ישראליים
  
 
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה
סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים
  
 
שגיא חמץ, מנכ"ל בלינק מדיה/ צילום: עידו איז'ק
בלינק שבבעלות שגיא חמץ מוכרת את השליטה לקבוצת Havas
בלינק היא סוכנות המדיה החברתית הוותיקה בישראל, ו-Havas היא סוכנות פרסום בינלאומית ■ עיקר העסקה הוא רכישת ידע הדדית ■ מייסד בלינק, שגיא חמץ, יישאר המנכ"ל
  
 
פרסום ברשת
פייסבוק תמכור לכם תרופות? "מתמקדים במוצרים מכווני צרכן"
חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הרפואה יוכלו להגיע במדויק לצרכן דרך פרסום בפייסבוק ■ איפה האחריות של הרשת החברתית בפרסום מידע מוטעה?
  
 
בדרך לאקזיט, וויני / צילום: יחצ
שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני
יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים
  
 
אילן סיגל / /צילום: תמר מצפי
"הדיגיטל הוא לא רק פרסום, הוא דרך חיים"
כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■  אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"
  
 
גיל רוזן / צילום מסך
"אם מישהו כאן לא מתעסק בבינה מלאכותית, הוא בבעיה"
גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"

 

  
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרסומות מותאמות אישית בטלוויזיה: מפנטזיה למציאות
הטלוויזיה הפרגורמטית היא כבר הרבה מעבר למוצר עתידני ורחוק - היא כבר כאן
  
 
גיא סעד / צלם: יחצ
"החלק של הדיגיטל בתחרות האפ"י - נקודת מפנה בענף הפרסום"
כך אומר גיא סעד, מנכ"ל גרייט דיגיטל שזכתה בפרס פלטינום על קמפיין לקליק של יוניליוור ■ אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל אדלר-חומסקי, הזוכה הגדול של הערב: ניכר שגם משרדי הפרסום וגם המפרסמים מפנימים את מהפכת העידן הדיגיטלי
  
 
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ
חברת המלצת התכנים אאוטבריין מקצצת 4% מכוח האדם שלה
החברה מוותרת על חלק מהכלים שנועדו לסייע לעורכי אתרים, ומתמקדת במסחר אוטומטי במדיה - באמצעות תוכנה
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988