פרסום דיגיטלי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
גיל רוזן / צילום מסך
ועידת MAD | ועידת MAD

"אם מישהו כאן לא מתעסק בבינה מלאכותית, הוא בבעיה"

גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"

 

עמירם ברקת 12.07.2017
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
טלוויזיה | ועידת MAD

פרסומות מותאמות אישית בטלוויזיה: מפנטזיה למציאות

הטלוויזיה הפרגורמטית היא כבר הרבה מעבר למוצר עתידני ורחוק - היא כבר כאן

גל תורג'מן 06.07.2017
גיא סעד / צלם: יחצ

"החלק של הדיגיטל בתחרות האפ"י - נקודת מפנה בענף הפרסום"

כך אומר גיא סעד, מנכ"ל גרייט דיגיטל שזכתה בפרס פלטינום על קמפיין לקליק של יוניליוור ■ אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל אדלר-חומסקי, הזוכה הגדול של הערב: ניכר שגם משרדי הפרסום וגם המפרסמים מפנימים את מהפכת העידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2017
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ

חברת המלצת התכנים אאוטבריין מקצצת 4% מכוח האדם שלה

החברה מוותרת על חלק מהכלים שנועדו לסייע לעורכי אתרים, ומתמקדת במסחר אוטומטי במדיה - באמצעות תוכנה

שירות גלובס 24.06.2017
אולם תצוגה היברידי של קרסו / צילום: יחצ

העברת המוקד השיווקי לדיגיטל לא פוסחת על ענף הרכב

השיווק בענף הרכב הישראלי הפגין עד כה חסינות רבה בפני שינויים ושומר אמונים לשיטה המוכרת (והיקרה) של אולמות התצוגה הפיזיים ■ אבל המהפכה הטכנולוגית שמטלטלת כיום את תעשיית הרכב העולמית לא פוסחת גם עלינו

דובי בן גדליהו 19.06.2017
אבי בן טל/ צילום: ירון ברנר

ynet נפרד מארטימדיה: ישווק פרסום בווידאו בעצמו או ע"י גוגל

אנשי ynet הודיעו על החלטתם לארטימדיה כבר בסופ השבוע האחרון, אך הפרישה תתרחש באופן מעשי מחודש אוגוסט ■ מה השתבש?

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2017
מתוך קמפיין של משרד התיירות / צילום מסך מיוטיוב
לפ"ם | לפני כולם

לפ"מ נערכת למכרז על תקציב רכישת המדיה הדיגיטלית

לפ"מ נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בדיגיטל, שהוצאתה השנתית מוערכת ב-60-80 מיליון שקל - רובם מופנים לגוגל ולפייסבוק ■ בלפ"מ פנו לאחרונה לשתי החברות והתייעצו עמן כיצד לנהל מכרז כזה

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2017
סקרים של פלייבאז / צילום מסך
פרסומות | לפני כולם

פלייבאזז ואפסטר יציעו בישראל שילוב של פרסומות בתוכן

פלטפורמות התוכן האינטראקטיבי יציעו למפרסמים ולפבלישרים לשלב פרסומות, בהן פרסומות וידאו, בסקרים ובחידונים שלהן ■ שתי החברות מנהלות מגעים עם חלק מהפבלישרים המקומיים לגבי אפשרות להתקשרות בלעדית

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2017
mapp

גרייט תשמש נציגה רשמית בארץ של חברת הטכנולוגיה Mapp

גרייט דיגיטל תשווק את המערכת של Mapp, המייצרת מוצרים מבוססי דאטה, ותציע ללקוחות את האפשרות להשתמש בנתונים שנאספו כדי להפוך אותם למהלכים שיווקיים ופרסומיים

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2017
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב

הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"

הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת

שירות גלובס 16.04.2017
7 עופר דרוקר / צלם: איל יצהר

מנכ"ל מטומי עופר דרוקר פורש מתפקידו

דרוקר יוחלף ע"י סמנכ"ל הכספים והתפעול, שגיא נירי

גלי וינרב 13.04.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תציע טרגוט על בסיס נתונים מרשתות סלקום ופלאפון

רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

10 הטעויות הנפוצות בחיפוש עבודה בדיגיטל

אל תשמיטו ■ אל תלעיגו ■ אל תפיצו בספאם ■ שימרו על הלימה עם פרופיל הלינקדאין ■ ומה השש הנותרות?

שירי גרוסברד 15.03.2017
מדליקים שוב את הטלויזיה / איור: shutterstock

מדליקים שוב את הטלוויזיה: הפרסום במסך הקטן עושה קאמבק

אחרי שנים לא מעטות שבהן תקציבי הפרסום הועברו מהטלוויזיה לדיגיטל, מתחילה להסתמן תופעה הפוכה ■ קווים לדמותו של הקאמבק הטלוויזיוני המפתיע

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שקיפות: ארטימדיה תאפשר ביקורת צד שלישי על נתוני הקמפיינים

מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, ללקוחות: "אנו בתהליך אינטגרציה מתקדם עם חברת MOAT, שאוכפת סטנדרטים בינלאומיים של מדידה ופיקוח"

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 325 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988