פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
כרמל ברן / צילום: יחצ
יוזמה לשיתוף-פעולה בין מנהלי סוכנויות הפרסום בדיגיטל
כרמל ברן, שייסד את ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל, מוביל יוזמה שתפגיש בין בעלי סוכנויות הדיגיטל לצורך דיון בסוגיות בוערות בתעשייה ■ ברן טרם פנה בנושא לממונה על ההגבלים העסקיים, שאמורה לאשר את המפגש
  
 
עמית קמה / צילום: איל יצהר
"מנכ"ל עושה את המלחמות של היום. CDO - את אלה של מחר"
עמית קמה, זכיין CDO Club בארץ, שם לו למטרה לטפח את סמנכ"לי הדיגיטל המקומיים ולהוביל את השיח שטרנספורמציה כזאת אינה שינוי שיווקי או טכנולוגי אלא מנוע עסקי ■ וזה לא קל
  
 
דרכים להשיג לידים מאתר האינטרנט של העסק שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
דורון גרסטל מונה למנכ"ל פריון: "נרחיב את ייחוד הפרסום הדיגיטלי"
ג'וזף מנדלבאום הודיע על פרישתו מתפקיד המנכ"ל בספטמבר אשתקד לאחר 6 שנים בתפקיד, בעקבות מאבק שניהלה קבוצת בעלי מניות בהנהלת החברה
  
 
אתר ספורט 5 / צילום מסך
ארטימדיה משנה את מודל ההתקשרות מול אתרי ONE וספורט 5
רשת הפרסום הדיגיטלית מסירה את התחייבותה למינימום תשלום, המהווה עבור הפבלישרים רשת ביטחון, ועוברת למודל חלוקת רווחים
  
 
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"הצרכן לא אלרגי לפרסומות. הוא אלרגי לפרסומות לא מעניינות"
AppsFlyer, שמנתחת יעילות של קמפיינים במובייל, גייסה 56 מיליון דולר והשלימה גיוס של 84 מיליון דולר מאז הקמתה ■ בשנת 2015 נמנתה עם חברות הטק המבטיחות של "גלובס"
  
 
רוב ניולן / צילום מסך
"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"
רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד
  
 
מאשה דאשקוב / צילום: יח"צ
שת"פ של דיגיטלנט וחברות פרסום להכשרת בני 40+ לדיגיטל
התלמידים יקבלו מנטור בכיר מתעשיית הדיגיטל שילווה אותם עד למציאת מקום עבודה ■ בין המשרדים שהתחייבו להעסיק בוגרים שיסיימו בהצטיינות: אדלר-חומסקי, גיתם וצ'יינה ביי
  
 
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהו אחד המרכיבים המרכזיים להצלחת העסק שלכם?
כל עסק חייב לעצמו כיום נוכחות דיגיטלית לשיווק ומכירות ■ מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים משרד המתמחה בדיגיטל, ואיך עושים זאת נכון?
  
 
פייסבוק /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"שואלים אותי: 'פייסבוק יהיה רלוונטי?'; המספרים מראים שכן"
בניגוד למה שחושבים, הצעירים לא עוזבים את פייסבוק אלא ממשיכים לגלוש בה - בעיקר במובייל ■ הגולשים הקליקו בממוצע על 13 פרסומות בחודש וכתבו יותר תגובות, אך עשו פחות שיתופים
  
 
דרכים זולות לשווק את העסק שלך / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
גיוס לקוחות לבית העסק: אפשר גם בלי הוצאה כבדה
העידן הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לקדם מכירות בהשקעה נמוכה באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים ■ כיצד תייצרו בעזרתם חשיפה שתעניק לכם ערך מוסף?
  
 
מוצרי רקיט בנקיזר / צילום: יחצ
TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה
10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי
  
 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר
"פעם, אם למשרד היה גאון או שניים הוא היה מסודר"
משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■  בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו
  
 
כרמל ברן / צילום: יחצ
ארגון מנהלי הדיגיטל הציע לגורמים המלצה תמורת 15% מהעסקה
זאת בהמשך לחשיפת "גלובס" על הצעת הארגון לתת למכללות ללימודי דיגיטל "תו איכות" תמורת תשלום ■ כאשר איש דיגיטל הומלץ בעמוד הפייסבוק של הארגון בפני מנהלת פרסום שחיפשה "תותח דיגיטל", פנה אליו יו"ר הארגון כרמל ברן וביקש שישלם תמורת ההפניה
  
 
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס
"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"
כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי
  
 
עידו ארליכמן / צילום: שרון דרעי
מנכ"ל קרוסריידר שאיבדה 67% משוויה: "יש פה ערך מטורף!"
חברת הפרסום הדיגיטלי שבשליטת טדי שגיא משנה אסטרטגיה והופכת לחברת הפצת אפליקציות ומוצרים דיגיטליים ■ המנכ"ל החדש, עידו ארליכמן, רוצה לחזק את היתרון התחרותי של החברה
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988