פרסום דיגיטלי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב

הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"

הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת

שירות גלובס 16.04.2017
7 עופר דרוקר / צלם: איל יצהר

מנכ"ל מטומי עופר דרוקר פורש מתפקידו

דרוקר יוחלף ע"י סמנכ"ל הכספים והתפעול, שגיא נירי

גלי וינרב 13.04.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תציע טרגוט על בסיס נתונים מרשתות סלקום ופלאפון

רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

10 הטעויות הנפוצות בחיפוש עבודה בדיגיטל

אל תשמיטו ■ אל תלעיגו ■ אל תפיצו בספאם ■ שימרו על הלימה עם פרופיל הלינקדאין ■ ומה השש הנותרות?

שירי גרוסברד 15.03.2017
מדליקים שוב את הטלויזיה / איור: shutterstock

מדליקים שוב את הטלוויזיה: הפרסום במסך הקטן עושה קאמבק

אחרי שנים לא מעטות שבהן תקציבי הפרסום הועברו מהטלוויזיה לדיגיטל, מתחילה להסתמן תופעה הפוכה ■ קווים לדמותו של הקאמבק הטלוויזיוני המפתיע

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שקיפות: ארטימדיה תאפשר ביקורת צד שלישי על נתוני הקמפיינים

מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, ללקוחות: "אנו בתהליך אינטגרציה מתקדם עם חברת MOAT, שאוכפת סטנדרטים בינלאומיים של מדידה ופיקוח"

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2017
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

5 דברים שכל עסק חייב לדעת על שיווק דיגיטלי

נהלו את הלידים שלכם במערכת ניהול לקוחות ■ בצעו מבחני A/B טסטינג ■ הגדירו אירועים ומטרות באנליטיקס ■ ומה עוד?

חנן אב-צוק 27.02.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

7 מגמות שיווקיות שאסור לכם להחמיץ בפייסבוק 2017

7 כלים שהמתחרים שלכם עומדים לנצל בפייסבוק ב-2017 ■ 7 הדיברות לפרסום בפייסבוק 2017 ■ אל תפסידו (כן, זה תרתי-משמע)

שחר רז 21.02.2017
פייסבוק / צילום: מאיה יוגב

"המפרסמים מעדיפים לשלם פחות - ואז מקבלים נתוני מדיה שגויים"

פייסבוק מסרה נתונים שגויים על הצפיות בווידאו, וביוטיוב עלו סרטונים של ארגוני טרור עם פרסומות של חברות גדולות ■ למה המפרסמים לא מוחים?

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2017
טלטלת הפרסום / איור:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

שחקני הדאטה החדשים: זאפ, וואלה ו-IDX יסחרו בדאטה

אחרי חודשים שבהם הבאזז וורד השלטת הייתה דאטה, היא הופכת למציאות ■ לזירה נכנסות 3 שחקניות: זירת המסחר IDX, שתשתמש בדאטה של פאבלישרים גדולים; וואלה, השואפת להפוך לסוכנות תוכן ופרסום; וקבוצת זאפ

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2017
כרמל ברן / צילום: יחצ

יוזמה לשיתוף-פעולה בין מנהלי סוכנויות הפרסום בדיגיטל

כרמל ברן, שייסד את ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל, מוביל יוזמה שתפגיש בין בעלי סוכנויות הדיגיטל לצורך דיון בסוגיות בוערות בתעשייה ■ ברן טרם פנה בנושא לממונה על ההגבלים העסקיים, שאמורה לאשר את המפגש

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2017
עמית קמה / צילום: איל יצהר

"מנכ"ל עושה את המלחמות של היום. CDO - את אלה של מחר"

עמית קמה, זכיין CDO Club בארץ, שם לו למטרה לטפח את סמנכ"לי הדיגיטל המקומיים ולהוביל את השיח שטרנספורמציה כזאת אינה שינוי שיווקי או טכנולוגי אלא מנוע עסקי ■ וזה לא קל

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2017
דרכים להשיג לידים מאתר האינטרנט של העסק שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דורון גרסטל מונה למנכ"ל פריון: "נרחיב את ייחוד הפרסום הדיגיטלי"

ג'וזף מנדלבאום הודיע על פרישתו מתפקיד המנכ"ל בספטמבר אשתקד לאחר 6 שנים בתפקיד, בעקבות מאבק שניהלה קבוצת בעלי מניות בהנהלת החברה

קובי ישעיהו 23.01.2017
אתר ספורט 5 / צילום מסך
ONE | לפני כולם

ארטימדיה משנה את מודל ההתקשרות מול אתרי ONE וספורט 5

רשת הפרסום הדיגיטלית מסירה את התחייבותה למינימום תשלום, המהווה עבור הפבלישרים רשת ביטחון, ועוברת למודל חלוקת רווחים

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2017
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"הצרכן לא אלרגי לפרסומות. הוא אלרגי לפרסומות לא מעניינות"

AppsFlyer, שמנתחת יעילות של קמפיינים במובייל, גייסה 56 מיליון דולר והשלימה גיוס של 84 מיליון דולר מאז הקמתה ■ בשנת 2015 נמנתה עם חברות הטק המבטיחות של "גלובס"

טלי ציפורי 17.01.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 332 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988