פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
אריה הזהב
שובו של הרעיון: מה השתנה בפסטיבל הפרסום בקאן השנה?
השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו
  
 
רועי כפרי בפרסומת למיליקי מוס / צילום: צילום מסך
"השימוש ביוצרי רשת עוזר לנו להמציא את עצמנו מחדש"
יוצרי רשת כמו וניה הימן ורועי כפרי הפכו לדבר החם בתעשיית הפרסום, הודות לקריאטיביות, למקצוענות וליכולת להפוך סרטונים לוויראליים בזכות קהל העוקבים הגדול שלהם
  
 
גרייט, גיא סעד / צילום: יחצ
גרייט דיגיטל קונה את פעילות ריפרש של אדם שוב
שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים
  
 
 גרייט, קרדיט: יח"צ
גרייט נבחרה למשרד הדיגיטל של הבורסה לני"ע בת"א
הבורסה מעוניינת להתאים ולהעמיק את התוכן שלה לקהל הרחב ולחזק משמעותית את נוכחותה הדיגיטלית - בדומה לבורסות המובילות בעולם
  
 
אלון ברנר / צילום: יחצ
K Logic רוכשת את פרסום הווידאו הדיגיטלי עבור פרטנר
מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד
  
 
אבישי שושן / צילום: תמר מצפי
"לחלק מתעשיית הפרסום בארץ נוח לשלם לפי חשיפות וקליקים"
בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד
  
 
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ
ממדורת השבט לקהילות מובחנות - איך השתנה קהל היעד של ענף הפרסום?
צמיחת ענף הדיגיטל בפרסום משנה את פני התחום כולו ■ היא מובילה אותו מפנייה אל מכנה משותף רחב לעבר היכרות עמוקה עם קהלי יעד מגוונים ופיתוח תכנים מותאמים עבורם
  
 
וואטסאפ / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרסומות בוואטסאפ: הזדמנות לענף הפרסום או צעד ללקוח מנוכר?
יש מי שרואים במתן אפשרות לגורמים מסחריים לשלוח פרסומות בוואטסאפ את הבשורה הגדולה שלה חיכו אנשי הדיגיטל ■ עם זאת, יש המזהירים מפגיעה נוספת בפרטיות הצרכנים ■ צחי מנצור, מנכ"ל UNION HEAD: "הטלפון הוא בית המקדש עבור הצרכן, ולכן אי-אפשר להציף אותו בפרסום"
  
 
סאות'פארק / צילום מתוך יוטיוב
"בתעשיית האד-טק שונאים אותנו כי אי-אפשר לשחד אותנו"
כשהיזם רועי קרתי, סמנכ"ל השיווק של Shine, אמר לפני שנה וחצי שהמוצר שלו יחסום פרסומות על גבי הרשת הסלולרית, כל המומחים אמרו לו שאין סיכוי שזה יקרה ■ היום הפכה Shine לאימת תעשיית הפרסום באינטרנט ■ ראיון לוחמני
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
"מכונת הכסף" - גרסת הבאנרים: האם הענף לקראת קריסה?
המצב בשוק פרסומות הבאנרים דומה באופן מדאיג לשוק המשכנתאות ערב משבר הסאב-פריים ב-2008 ■ האם גם בענף הזה זה צפויה לבסוף קריסה רבתי?
  
 
אפליקציית הניו יורק טיימס / צילום: בלומברג
המו"לים בארה"ב נאבקים בסטארט-אפ החוסם פרסומות ומשבץ אחרות
מו"ליות של 1,200 עיתונים בארה"ב, בהן "ניו-יורק טיימס" ו"וושינגטון פוסט", דרשו מבעלי הדפדפן ברייב להפסיק את פעילותו, בנימוק שהיא "בלתי חוקית"
  
 
פרסומות חוצות של קנון / צילום: קנון
בראש חוצות: הטכנולוגיה מחזירה את המפרסמים לשלטי הענק
מידע מקוון שמועבר לשלטי חוצות דיגיטליים יוצר פרסומות המותאמות אישית לקהל שעובר בסמוך כך, נהגים מקבלים מידע על רכב של יצרן מתחרה, וחובבי צילום מקבלים פרטים על השקיעה מחברת מצלמות ■ לצרכנים שיכולים להתחמק מפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט אין לאן לברוח
  
 
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן
"גוגל ופייסבוק יחד לוקחים יותר מ-55% מהפרסום הדיגיטלי"
כך אמר אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, בכנס EffecTV של תעשיית הטלוויזיה והפרסום ■ אמיר גיא, מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "הטלוויזיה זה המדיום הכי חזק, ובו מפרסמים צריכים להיות"
  
 
מטומי / צילום: גיא אסיאג בלום
גידול של 14% בהכנסות מטומי; הרווח הנקי צנח בכ-26%
הרווח הנקי הסתכם בכ-7.2 מיליון דולר ■ תחום המובייל תרם בשנה החולפת 28.9% מכלל ההכנסות של מטומי והסתכם ב-78.2 מיליון דולר
  
 
עמית אוחיון / צילום: איל יצהר
"אמרתי 'לא ננצח את גוגל, אבל נעשה להם מרד פה בפרובינציה'"
ILX החליטה להחזיר את הכוח לפאבלישרים המקומיים והקימה בורסה שמספקת למפרסמים מידע על הגולשים מאתרים כמו זאפ ו-144 ■ עמית אוחיון, אחד המייסדים, מדבר על המודל העסקי שעומד מאחורי החברה, מסביר למה פרסום לא מתבטא בהקלקה ותוקף את ניגוד האינטרסים של גוגל
  
 
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סבב שינויים בצמרת חברות הדיגיטל GO ואטומי
עמית שגיא מונה למנכ"ל GO ■ גלעד נחום, שותפו של אדיר רגב ב-GO ב-8 השנים האחרונות, עובר לנהל את החברה-האחות אטומי שיווק דיגיטלי, ביחד עם אריאל בורטניק, המנכ"ל בפועל
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988