דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > פרסומות זכורות ואהובות

פרסומות זכורות ואהובות בחדשות

סוכן חדשות
 
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:
סקר הפרסומות: חווה אלברשטיין בלב, רותם סלע בראש
הפרסומת לבנק הפועלים בכיכובו של קובי מרימה הייתה יקרה, מושקעת, מצחיקה וקיבלה תשבחות מהברנז'ה - אך מציגה ביצועים בינוניים • לעומת זאת, חווה אלברשטיין עוררה באזז סביב הפרסומת החדשה שלה ל-yes, אבל בעיקר סביב בחירתה של הזמרת להשתתף לראשונה בפרסומת
  
 
גל גדות / צילום: Mario Anzuoni, רויטרס
הפרסומת של גל גדות להוט - הזכורה והאהודה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק לאומי היא המושקעת ביותר - כמעט מיליון שקל, אך הגיעה רק למקום החמישי במדד האהדה
  
 
לא יוצאת מהראש: "קומסי קומסה" של yes ממשיכה לככב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
קמפיין סופר פארם / צילום מסך
מדד הפרסומות: סופר-פארם הזכורה, 9 מיליון האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום TV ושל 9 מיליון צמודות גם השבוע בשיעור האהדה
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ
  
 
קמפיין 9 מיליון /צילום:יחצ
9,000,000 - הפרסומת האהובה; ביטוח ישיר - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: מספר הפרסומות ותקציביהן נמוך מבדרך כלל, ככל הנראה בשל סיום תקופת החגים
  
 
הפרסומות האהובות: קפה טורקי הכי אהובה; טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע בולטות במדד פרסומות בהשתתפות פרזנטורים קבועים של החברות השונות ■ קמפיין בזק הוא הכי מושקע השבוע מבחינה תקציבית
  
 
הקרב על המסך: yes הכי אהובה, הוט - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: חמש מתוך עשר הפרסומות במדד הנוכחי הן פרסומות מבית מקאן אריקסון
  
 
הפרסומות הזכורות והאהובות: קמפיין שוש מוביל בפעם השלישית
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ממשיך לשבור את שיאי הזכירות, עם שיעור זכירות הגבוה ב-80% מהממוצע
  
 
כבר בשבוע הראשון: הפרסומת של טורנדו היא הזכורה והאהובה
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה מהממוצע ■ באומן-בר-ריבנאי מכניס השבוע 4 פרסומות לטבלה