קבוצת סיגלר בחדשות

סוכן חדשות
 
יובל סיגלר / צילום: איליה מלניקוב
"טיים אאוט" משנה פוקוס: השבועון יהפוך לירחון; כוח-האדם יצומצם
המהלך הוא חלק מהעברת הפוקוס לפלטפורמות הדיגיטליות, והוא כולל השקת פלטפורמת תוכן חדשה שתשרת את כל מותגי הקבוצה, כולל "את" ו"השולחן", בהשקעה של כ-4 מיליון שקל • המו"ל יובל סיגלר: "על-מנת להישאר רלוונטיים עלינו להתאים את עצמנו למציאות ולפתח מקורות הכנסה וצמיחה חדשים ומגוונים"
  
 
קו מנחה במגעים מתקדמים לרכישת אתר "אייס" מקבוצת סיגלר
באחרונה חתמה קו מנחה, מפעילת אתר "ביזפורטל", על הסכם למיזוג פעילות עם חברת המידע הבורסאי אי-אונליין ■ המשנה למנכ"ל קו מנחה: "יש לנו הרבה מאוד הזדמנויות ועסקאות שאנו בוחנים כל הזמן"
  
 
צרו איתנו קשר *5988