קוטקס בחדשות

סוכן חדשות
 
מקאן זכה בפרס ה"פלטינום" בתחרות AME עבור קמפיין "קוטקס יאנג"
בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם
  
 
חוגלה מצטרפת לגל: מעלה מחירים ב-6%-7%
החברה מעלה את מחירי מוצרי הנייר ומטבח במותגים לילי, מולט, ניקול, קלינקס ושמורת טבע ■ מעכבת בשלב זה את עליית המחירים בקוטקס ובחיתולי האגיס וטיטולים
  
 
חוגלה קימברלי תשקיע 20 מיליון שקל בהשקת מוצרים חדשים
זאת עד סוף 2010 ■ ‎‎שני המהלכים הראשונים הם השקת סדרת "לילי ‏Soft & Strong‏" והשקת "קוטקס כותנה‏"
  
 
yes - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2 מיליון שקל
רנו ובנק מזרחי-טפחות מעלות גל שני של קמפיינים שזכו לאהדת הקהל: רנו עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל ובנק מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל
  
 
קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
צרו איתנו קשר *5988