קום איל פו בחדשות

סוכן חדשות
 
קסטרוX אלון ליבנה/צילום:דודי חסון
שיתופי-פעולה הם הדבר החם בעולם האופנה הישראלי
כמו בתי האופנה בחו"ל, גם בתי האופנה המקומיים הפנימו ששילוב כוחות מעצים את הקולקציה ומשדרג את המותג ■ קבלו מקבץ של שיתופי-פעולה אופנתיים במיוחד
  
 
לאוקסיטן / צילום: יחצ
צרכנות עם מצפון: אילו חברות מקדמות בארץ סחר הוגן?
על רקע הפערים המתרחבים ותרבות הצריכה, חברות מסחריות רבות בעולם מאמצות מדיניות של סחר הוגן ■ בישראל הנושא עדיין בחיתולים, במיוחד לאור המאבק ביוקר המחיה והחיפוש המתמיד אחר מחירים נמוכים
  
 
מדליוני מגן דוד של ה.שטרן / צילום: יחצ
צו האופנה: עיצובים, תרומות ויוזמות לטובת חיילי צה"ל ותושבי הדרום
בזמן שהתותחים רועמים, יש מי שמצליח גם בתעשיית האופנה המקומית למנף את ההזדמנות לטובת מעשים טובים, בלי טיפת ציניות ■ לפניכם כמה מהתורמים והנרתמים בענף האופנה למבצע "צוק איתן"
  
 
תכשיט של איבל / צילום: יחצ
כך נכנסו אג'נדות חברתיות למודל העסקי של חברות האופנה בארץ
חנויות יד שנייה ייחודיות של ויצ"ו, בית-ספר יוקרתי לתכשיטנות המקבל אליו תלמידים מהקהילה האתיופית, אאוטלט המשלב בין מכירת עודפי מעצבים לעסק חברתי, ומיזם אופנתי המאמין בהקמת מרכזי רווח שיתופיים
  
 
סופ"ש כבר כאן: אירועי תרומה לקהילה לקראת החג
לקראת החג - בית האופנה "קום איל פו" בפרויקט גדול שמאפשר לתרום בגדים ולקבל שוברים לקנייה בחנות, עוד הזדמנות לתת ולקבל בפרויקט תרומת תכשיטים ■ ועוד שפע אירועים, כנסו להתעדכן
  
 
רשתות בגדי המעצבים: אם ניכנס למלחמות מחירים, נתאבד
הן פונות לעשירונים העליונים, בורחות ממלחמות מחירים, לא פותחות חנויות בפריפריה ומייצרות רק כחול-לבן ■ ב-3 השנים האחרונות רשתות המעצבים הולכות ותופסות מקום בולט בקניונים
  
 
אייל מרקוס מנכל סטודיו INK
אייל מרקוס
מצעד הלייקים השבועי
צומת ספרים מבלפת, קום איל פו מבזבזת, סיטרואן רצינית, ורק פסטרמה אחת וקוץ בה
קוראי טור השבוע שעבר העירו שהזנחנו את חשרת העננים התלויה מעל כל התחרויות הפייסבוקיות - העובדה שחלקן הגדול חורג מהכללים הקשיחים שמצ...המשך
  
 
אילו חברות משווקות מוצרי סחר הוגן - ואיפה אפשר למצוא אותם?
האם העסקת בני ישראל בתנאי עבדות במצרים היתה עוברת בשקט בעידן הפייסבוק והטוויטר? לא בטוח ■ המודעות למוצרי סחר הוגן ולצרכנות אחראית, כזו שמתחשבת בעובדים בקצה שרשרת הייצור, הולכת ועולה
  
 
"קום איל פו" וקמפיין "לא שורפות חזיות" זכו ב"אות גלובס" ע"ש חיים בר-און לשנת 2009
"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית
  
 
מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
  
 
צרו איתנו קשר *5988