קוסמטיקה בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
נדחתה תביעת אינטרקוסמא נגד קונצרן Puig ולילית קוסמטיקה
בתביעה בסך 20 מיליון שקל, שהוגשה ב-2005, טענה אינטרקוסמא כי הנתבעות הפרו את ההתקשרות עמה "בחוסר תום-לב קיצוני ובמטרה לנשלה שלא כדין מתפקידה כמשווקת הבלעדית של מותגי היוקרה של ‏Puig‏"
  
 
מה ההבדל בין מוצרים דרמו-קוסמטיים למוצרי קוסמטיקה רגילים?
הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?
  
 
דווקא עכשיו: מורז צמחי מרפא חתמה על הסכם יצוא לטורקיה
מורז היא יצרנית ויצואנית של מוצרי קוסמטיקה טבעיים ■ החוזה, בהיקף של יותר מ-750 אלף דולר, נחתם בעקבות מו"מ שנמשך 3 שנים
  
 
סופט טאץ' השקיעה 10 מיליון שקל בפיתוח דור חדש של מוצרים
‎‎ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים‏ וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל
  
 
המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה
היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית
  
 
האם הנשים הישראליות מאמינות במוצרי קוסמטיקה כחול-לבן?
הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה
  
 
בכיר בענף הקוסמטיקה והבישום: "אנחנו מתאבדים יחד עם כולם"
גם השנה, הקרב על מחירי הבשמים לקראת פסח מביא את המשווקות להציע ללקוחות מחירי רצפה הפסדיים ■ סופר-פארם שולחת ללקוח מחיר עדכני ב-SMS, וניו-פארם תתפרס באגרסיביות גם להנחות בכל תחום הטיפוח
  
 
Sea of Life תמכור מוצריה על מדפי ענקית הקוסמטיקה SEPHORA
חתמה על שתי הזמנות ראשונות בהיקף 2.5 מיליון אירו ■ ל-‏SEPHORA‏, המחזיקה 515 סניפים ב-14 מדינות, מובטחת בלעדיות על שיווק המוצרים למשך שנתיים, והיא תשקיע מיליון אירו בקמפיין השקה בטלוויזיה ובעיתונות
  
 
רייטבלט: "שופרסל היא המתחרה הכי קשה של סופר-פארם"
מנכ"ל סופר-פארם מרוצה: המבצעים הביאו ב-2009 לגידול של 7.4% בהכנסות בישראל ל-3.2 מיליארד שקל ■ ומה לגבי המתחרות? אפריל איבדה מיקוד, ניו-פארם מעלה את מחירי השכירות בקניונים, ומגה בעיר היתה טעות
  
 
לוריאל מורידה מהמדפים בארץ את המותג הלנה רובינשטיין
ההחלטה באה על רקע שחיקה במעמד המותג וירידה במכירות ■ באחרונה סגרה החברה גם את פעילות המותג ביותרם שבבעלות לוריאל העולמית ■ נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל: "לא נכשלנו, זו החלטה עסקית אמיצה"
  
 
שוורץ קוסמטיקה טבעית תייצא לגיאורגיה, צ'כיה, ארה"ב ורוסיה
מרחיבה את פעילותה בחו"ל בתחום מוצרי טיפול וטיפוח טבעיים לתינוקות ■ היקף ההשקעה במהלך נאמד בכחצי מיליון דולר
  
 
Shiseido היפנית רוכשת את Bare תמורת 1.7 מיליארד דולר
Shiseido היא יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הגדולה ביותר היפן עם פעילות ביותר מ-70 מדינות, כולל ישראל ■ מניות Bare צפויות לזנק היום במסחר בנאסד"ק שכן Shiseido הציעה לרכוש את המניות בפרמייה של כ-43% ממחיר הסגירה של מניית Bare אמש בוול סטריט
  
 
יעל גולדמן תוביל קמפיין נוסף ל-SeboCalm תמורת כ-40 אלף דולר
מדובר בקמפיין ארצי להשקת המוצר "SeboCalm Active" בהיקף של 2 מיליון שקל
  
 
קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים
מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
  
 
"פוטנציאל הצמיחה של פולין גבוה ביחס למדינות האיחוד האירופי"
את סוד חוסנה מסבירים הכלכלנים בהישענות על ביקושים מקומיים ■ אבל האטרקטיביות היא גם בשל היערכותה לאליפות הכדורגל יורו 2010 ■ מכתשים, טבע, רפאל, קומברס וחיפה כימיקלים כבר פועלות בה, ועוד 740 חברות ישראליות
  
 
סנו רוכשת את מוצרי קרליין מידי אמיליה פיתוח ב-85 מיליון שקל
העסקה מתבצעת זמן קצר לאחר השלמת רכישת פריגו-קרליין ע"י אמיליה פיתוח לפי שווי של 205 מיליון שקל ■ סנו, שתמשיך לייצר בירוחם, תקבל לידיה את המותגים קרליין, נקה, נטורל פורמולה, סקין גארד, אדם וטיטניום
  
 

<    123456789101112    >

   נמצאו 186 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988