קוסמטיקה בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
על דולפינים וארנבות: "גלובס" מציג מורה נבוכים לסימנים הירוקים על מוצרים
חברות מוצרי צריכה רבות, בעיקר בתחום הקוסמטיקה, מטביעות על האריזות סמלים שונים ומשונים המתייחסים לנושאים סביבתיים-חברתיים ■ עם זאת, ברוב המקרים סימון המוצרים נעשה ללא פיקוח או בקרה ראויים
  
 
ירידה של 21% במכירות קרליין ברבעון ל-18 מיליון דולר
זאת לעומת הרבעון המקביל ב-2008 ■ קרליין, מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, עומדת בימים אלה למכירה ע"י החברה האם פריגו ישראל, שמעוניינת להתמקד בעסקי הליבה שלה - תחום הבריאות
  
 
סופית: יוני שסטוביץ רוכש את חלקו של אחיו מיקי בחברה ב-25 מיליון דולר
האחים קיימו בימים האחרונים התמחרות ; העסקה משקפת לחברה שווי של 50 מיליון דולר, בניכוי החובות הקיימים ; יוני שסטוביץ מכחיש בתגובה את העסקה: "היום סוכם שאני מנהל את העסק, אך אין שום שינוי בבעלות"
  
 
יבואנית סולגאר רוכשת את חברת הקוסמטיקה פבוניה ב-6 מיליון שקל
חברת אמברוזיה סופהרב רוכשת את חברת הקוסמטיקה פבוניה ישראל מידי שוקי מדנס (90%) ושותפים נוספים ; פבוניה הוא מותג קוסמטיקה פרא-רפואי אמריקאי הכולל 100 מוצרי טיפוח המבוססים על תמציות צמחים אורגניות
  
 
גיל אונגר: "הרווח הגולמי של רשתות הפארם נמוך מזה של רשתות המזון"
יו"ר ניו-פארם אמר את הדברים היום בכנס התמרוקים של התאחדות התעשיינים ; לדבריו: "מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, ואני, שהייתי מנכ"ל רבוע כחול, נכשלנו כישלון חרוץ בניסיון למכור קוסמטיקה ברשתות המזון"
  
 
עקב המיתון: משווקי מוצרי הצריכה והיופי בארה"ב קיצצו בהוצאות הפרסום ברבעון הרביעי
ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק ; קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום
  
 
מנכ"ל המשביר לצרכן, אסף בן-דב: "אנחנו מוכנים לתחרות עם GAP ו-H&M"
בראיון ל"גלובס", בן-דב מצהיר כי הוא מוכן למלחמה מול רשתות האופנה הבינל' שעתידות להיכנס לישראל, לא מפחד מקפיצת המדרגה שעשה השוק בהנחות לצרכן - ומצהיר: "התחרות היא האוויר מתחת לכנפיים שלנו"
  
 
מנכ"ל אלפא קוסמטיקס: "ספקים בינלאומיים עוצרים מכירות ולא מספקים סחורה"
להערכת רונן שמיר, העמקת המבצעים בשוק הקוסמטיקה תביא לרמת מחירים לא רווחית, שעשויה להביא את אחת הרשתות להפסדים משמעותיים ; "בזירת מוצרי הצריכה מתחילים לחוש ירידה במכירות בשל התחרות האגרסיבית"
  
 
מרטינה סובוקולבסקה תוביל קמפיין ל"ג'ייד" תמורת סכום מדווח של 100 אלף דולר
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יכלול טלוויזיה ופרינט בהשקעה של 1.5 מיליון דולר
  
 
מותגי איב סאן לורן עשויים לעבור משסטוביץ ללוריאל ישראל
המהלך צפוי להתבצע בעקבות רכישת המותגים ע"י לוריאל העולמית ; שסטוביץ: אין החלטה לגבי שינוי פעילות המותג בישראל
  
 

<    123456789101112   

   נמצאו 186 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988