קוקה קולה הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
ועידת MAD | ועידת MAD

"לכל המותגים יש אחריות להפוך את העולם למקום טוב יותר"

כך טען ג'ונתן מיילדנהול, סגן נשיא אסטרטגיית פרסום עולמית בקוקה-קולה, בוועידת MAD ■ אלי כהן, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים: "בסופו של דבר הצרכנים רוצים מולם בנקאי סולידי, אמין ומקצועי, והם לא מחפשים סחבק"

מיכל רז-חיימוביץ' 21.07.2013

נוסחה מנצחת: המהלכים השיווקיים שהגדירו את 2013

מיתוג מדויק ואישי חיבר אותנו השנה למשקה שתמיד אהבנו, החזיר לנו האמון בבנק ואפילו גרם לנו לשנות המפה הפוליטית ■ באיגוד השיווק הישראלי סימנו את המהלכים שעיצבו את התקופה, ושהונעו לראשונה אי-פעם ע"י הצרכנים

אפרת אהרוני 21.07.2013

"קוקה-קולה = שמחה": האיש שמאחורי חזון הקריאטיב הענק

ג'ונתן מילדנהול, האיש שמנהל את אסטרטגיית הפרסום הגלובלית של קוקה-קולה, רוצה מכירות של 100 מיליארד דולר עד 2020 ■ "אני בוחן מהלכים לפי השאלה אם זה יגרום לאמא להיות גאה"

גתית פנקס 19.07.2013

דיאט קולה וארומה ישראל משיקים את Extraordinary Summer Tour

לקוחות שיזמינו דיאט קולה ברשת ארומה ישראל יזכו בכרטיסים להופעות של גיא ויהל מארחים את יובל דיין, שיתקיימו בסניפי ארומה ברחבי הארץ ביולי-אוגוסט

שירות גלובס 09.07.2013

קוקה-קולה ישראל משיקה מהלך שיווקי חדש למותג "פאנטה"

משיקה סרטוני אנימציה הומוריסטיים לבני-נוער בכיכובן של דמויות מצוירות בשם "The Franco's", תחת הסלוגן: "?Want a Fanta"

שירות גלובס 09.07.2013

"הטבעות האולימפיות מוכרות יותר מקוקה-קולה"

ז'אק רוג, הנשיא היוצא של הוועד האולימפי הבינלאומי, טוען כי המותג האולימפי מזוהה על-ידי 97% מהאוכלוסייה; לפני לונדון 2012, זוהה על-ידי 92%

מערכת גלובספורט 07.07.2013

אירוע הקיץ Summer Love של קוקה-קולה חוזר

האירוע יתקיים ב-17-30 ביולי בגני חוגה ויכלול מסיבות, משחקים, ארוחות, לינה, הופעות של אמנים מובילים, 3 בריכות ענקית, מתחם ספא, מתחם גיימינג ועוד

שירות גלובס 03.07.2013

שוק התה הקר רותח: פיוז טי של קוקה-קולה גובר על נסטי

הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד

אילנית חיות 27.06.2013

ג'ונתן מילדנהול, בכיר בקוקה-קולה, ישתתף בוועידת MAD של "גלובס"

מילדנהול, אחד השחקנים הבולטים בעולם הפרסום, אחראי להובלת החזון, האסטרטגיה התקשורתית, השיווק והקריאייטיב של קוקה-קולה על שלל מותגיה

שירות גלובס 26.06.2013

המסר מת, יחי הערכים

לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן

נדב פרסמן 19.06.2013

מהו סוד ההצלחה של קמפיין השמות של קוקה-קולה?

קמפיין השמות של קוקה-קולה, המהלך השיווקי המשמעותי ביותר השנה, הצליח כי השכיל לשלב את המוצר בזירה מסורתית ובזירה האינטראקטיבית ■ וגם: איך הצליחה החברה לחבר את הדור הצעיר עם המותג הוותיק? ■ ניתוח מיוחד

אילנית חיות 13.06.2013

מנכ"לית פפסיקו: רכישת סודה סטרים? "זה לחלוטין לא נכון"

(עדכון) - אינדרה נואי אמרה את הדברים ל-CNBC, על רקע שמועות בשוק כי סודה סטרים במגעים למכירתה לפפסיקו או לקוקה-קולה ■ המניה עלתה בכ-6% במסחר המוקדם בוול סטריט - התמתנות לעומת 13% מוקדם יותר היום

יוסי ניסן 06.06.2013

קוקה-קולה חזרה למיאנמר אחרי היעדרות של 60 שנה

‎‎תשקיע במדינה 200 מיליון דולר ב-5 שנים הבאות, ומפעל נוסף שלה ייפתח במיאנמר בעוד חודש‏ ■ מנכ"ל קוקה-קולה, מוכתר קנט: "זה רגע היסטורי"

‎‎שירות גלובס 06.06.2013

קמפיין השמות של קוקה-קולה "שכח" את הערבים הישראלים

במקום "אחמד" על הפחיות, קוקה-קולה מגרילה במגזר הערבי מכונית כל 48 שעות ■ וגם: תנובה רוצה לכבוש את אמריקה. לא למדו שם מההפסד ברומניה?

אילנית חיות 19.05.2013
יוניון | לפני כולם

תקציב המדיה של החברה המרכזית למשקאות עובר ליוניון

‎‏התקציב, בהיקף 85 מיליון שקל, כולל את כל מותגי המשקאות של החברה, הבירות, המים המינרליים ומוצרי טרה ■ טופל במשך 13 שנה בקראט מדיה וואן

ענת ביין 08.05.2013

השמות הנפוצים בישראל יופיעו על פחיות ובקבוקי קוקה-קולה

הפעילות, תחת השם "Enjoy Coca-Cola With", תאפשר לצרכן לרכוש את מוצרי החברה כאשר על התווית יופיעו שמו או שמות בני משפחתו או מכריו

שירות גלובס 05.05.2013

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 384 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 24

צרו איתנו קשר *5988