קינדר בחדשות

סוכן חדשות
 
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
פררו רושה יוצאת למכרז על תקציב המדיה בהיקף 15 מיליון שקל
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
  
 
מכס אשדוד חשף הברחה של כ 100,000 ביצי קינדר / צילום: רשות המסים
רשות המסים: עצרנו הברחה של 100 אלף ביצי "קינדר" מזויפות
ביצי השוקולד, תחת המותג "קינגולד", הגיעו לישראל בשתי מכולות מסין ללא קירור ויועדו לרשות הפלסטינית
  
 
מילקי קייק / צילום: יחצ
שטראוס מותחת את המותג מילקי לעוגות אישיות מצוננות
תשיק בתחילת החודש הבא עוגת שוקולד אישית מצוננת תחת השם "מילקי קייק" ■ המוצר החדש דומה מאוד ל"קינדר דליס" שכבר אינו משווק בישראל
  
 
שוקולד נוטלה   שוקולד פררו / צילום : יחצ
אומניקום תטפל בתקציב המדיה של מותגי פררו רושה
תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
גם זכורה וגם אהובה: הפרסומת למילקי כובשת את הפסגה
גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
  
 
הסכסוך הסתיים: נוטלה וקינדר חזרו לרבוע כחול
עקב הסכסוך המסחרי, במשך 10.5 חודשים נעדרו ממדפי רבוע כחול מותגי פררו שמשווקת ליימן שליסל, מה שהביא לירידה במכירות של מותגים אלה בשוק המבורקד
  
 
נילסן: שוקולד פרה מוביל, אחריו קליק ופסק זמן
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
  
 
שטראוס נגד קינדר: משיקה אצבעות שוקולד בהשקעה של 10 מיליון שקל
תנסה לחזק את מעמדה בקטגוריות השוקולד לילדים ■ מנכ"לית חטיבת התענוג בשטראוס, סיגל שילוני: "עלית היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. המותג עלית שהיה גוליבר בארץ הגמדים - הפך לגוליבר בארץ הענקים"
  
 
צרו איתנו קשר *5988