קליק בחדשות

סוכן חדשות
 
המדף של מוצרי קורנפלקס, תלמה, ענת גבריאל / צילום: תמר מצפי, שלומי יוסף
יוניליוור מעלה מחירים ע"י הקטנת מוצרים
אחרי הקפצת מחיר הקרמבו ודליפקאן, יוניליוור מקפיצה את מחיר שוקולד קליק ■ מקור בשוק: "כשחברה מחזיקה מעל 50% בקטגוריה, היא עושה מה שהיא רוצה"
  
 
אוראו צ'אלנג' / צילום מסך
מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש מארס: קמפיין אוראו צ'אלנג' בראש
הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה
  
 
חטיפי שוקולד קליק / צילום: יחצ
מקאן מוותר על תקציב הפרסום של מותג השוקולד קליק
קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור
  
 
חטיפי שוקולד קליק / צילום: יחצ
תקציב הפרסום של המותג קליק עובר למקאן ואלי
זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן
  
 
קמפיין קליק לייבל  / צלם:יחצ
מדד הפרסומות של יו-טיוב: ניצחון מתוק לקליק בינואר
במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים
  
 
קמפיין קליק לייבל  / צלם:יחצ
קמפיין החודש: "קליק לייבל" בכיכובו של פרופ' עמוס רולידר
פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין
  
 
חטיפי שוקולד קליק / צילום: יחצ
יוניליוור אוספת מהמדפים חטיפי קליק בשל חשש לליסטריה
מהחברה נמסר כי "הנהלת יוניליוור מתנצלת על התקלה ותמשיך לפעול להבטחת איכות ובטיחות מוצריה"
  
 
נילסן: שוקולד פרה מוביל, אחריו קליק ופסק זמן
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
  
 
JVP מתכוננת למימוש אחזקות בקליק השבדית; תקבל 80-90 מ' ד'
בקרוב יושלם אחד מהמהלכים המרשימים בהיי-טק הישראלי, שכולל החזר של אלפי אחוזים למשקיעים. אלא שהישראליות במהלך אינה מכיוון החברה
  
 
אייל מרקוס מנכל סטודיו INK
אייל מרקוס
מי עושה "לייק" לשפעת?
במצעד השבוע: מכבי מרשימה, טריומף תורמת, קליק משחקת ודפי זהב מפרגנת לאחרים
שאלה חשובה מטרידה את המפרסמים בפייסבוק - כמה שווה לה הפעילות? כמה שווה כל חבר בעמוד? כמה שווה "לייק"? לפי דו"ח חברת סינקפס שהתפרסם...המשך
  
 
בנק הפועלים ב"משפחה חורגת" - התוכן השיווקי המוצלח בינואר
חברת Effect-TV: בנק הפועלים מחובר לתוכנית במספר רבדים משלימים, והוא בולט בנראות לאורך כל הפרק של "משפחה חורגת" ; במקום השני - המותג קליק בתוכנית "הישרדות", שהוצג כ"פרס מפנק" לשורדים
  
 

   1    >

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988