קמעונאות בחדשות

סוכן חדשות
 
מיקסר קנווד/ צילום: יח"צ
ברימאג במהלך אסטרטגי: מקימה רשת שיווק חדשה למוצרי החברה
הרשת החדשה של יבואנית מוצרי החשמל תיקרא "METRO" וצפויה לכלול עשרות חנויות בפריסה ארצית • החברה תקיים הליך תחרותי פומבי לגורמים עם זיקה קמעונאית המעוניינים לפעול ברשת, בו ישתתף גם בעל השליטה בברימאג, שאול זילברשטיין • מניית ברימאג הגיבה לדיווח בעלייה של 4%
  
 
מייסיס / צילום: שאטרסטוק
אפוקליפסת הקמעונאות נמשכת: מייסי'ס סוגרת 28 חנויות בארה"ב
דובר מייסי'ס מסר כי הסגירה היא רק חלק מתהליך בחינה שגרתי • עוד נמסר כי החברה תפרסם עדכון על אסטרטגיית הצמיחה שלה ביום המשקיעים ב־5 בפברואר
  
 
דוכן ירקות בשוק הכרמל  בתל אביב / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
מצב השוק: מחנה יהודה והכרמל משגשגים, למה רוב האחרים עומדים ריקים?
סקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה עבור "גלובס" מגלה כי הציבור הישראלי נוטש שווקים שלא משתנים עם רוח התקופה ואינם מושכים קהל צעיר ותיירים • גיא נרדי יצא לבדוק מה קורה עם השווקים מחוץ לערים הגדולות

 

  
 
תורים בחנות זארה בקניון TLV / צילום: שני מוזס, גלובס
מקצרת תורים: זארה תטמיע קופות בשירות עצמי בחנויות בישראל
רשת האופנה הספרדית צפויה לבצע הטמעת קופות בסריקה עצמית בחנויות הרשת באמצעות חברת מערכות התשלום וריפון • בכך מצטרפת זארה לרשתות כמו שופרסל, רמי לוי וסופר-פארם שהחדירו בשנים האחרונות מערכות דומות
  
 
דוכן פירות וירקות / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיבדביר כרמון / איור גיל ג'יבלי
דביר כרמון
דעה: מי עושה עלינו קופה בדרך לקופה?
מקובל להאשים את רשתות השיווק בגביית מחירים מופרזים, אך צלילה לדוחות של החברות בשוק מגלה כי האשם נמצא במקום אחר
אם תשאלו אדם - מדוע הפירות והירקות שלנו יקרים כל-כך, סביר שיענה: "בגלל פערי התיווך של רשתות השיווק!". כלומר, החקלאים מוכרים בזול, ...המשך
  
 
חגיגת הנחות ברשתות האופנה / צילום: שני מוזס, גלובס
סיכום 2019 באופנה: ירידה של 3% בפדיונות הקניונים
כך עולה מנתוני RIS ביחס לשנת 2018 • ברבעון הרביעי של השנה נרשמה ירידה של 2% במכירות חנויות זהות בקניונים, לעומת גידול של 1.9% בפדיונות חנויות במרכזים הפתוחים • ויש גם סיבה לאופטימיות: במהלך דצמבר נרשם תיקון לירידות החריגות של נובמבר עם עלייה של 3.8% בכלל השוק
  
 
קניון King of Prussia בפנסילבניה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
ארה"ב: הסערה בשוק הקמעונאות מגיעה גם לקניונים הטובים
חלק מבעלי הנכסים כבר מזהירים מפני האטה בקצב צמיחת ההכנסות ונאלצים להתאים את עצמם להתנהגות המשתנה של הצרכנים
  
 
אבירם גנות, מנכ"ל Quik  / צילום: רפי דלויה
התחרות בזירה המקוונת מתחממת: קוויק מודיעה על הרחבת הפריסה ועל מנוי חודשי למשלוחים
מנכ"ל Quik, אבירם גנות: "אנחנו בשלים להתרחב לפריסה ארצית. מהחודש הקרוב נציע שירות מחיפה ועד אשקלון כולל אזור ירושלים, נכסה עד קו באר-שבע ברבעון הראשון ומשם נמשיך לפריסה מלאה"
  
 
בניין המרינה בהרצליה רח' הצדף 3 , הרצליה /  צילום: איל יצהר
והרי התחזית לקניונים: אופנה והנעלה יעזבו לטובת משרדים, חדרי כושר והסעדה; דמי השכירות יירדו ב-15%
בחברת שיווק וניהול הנדל"ן CBRE צופים כי תמהיל השימושים בקניונים יישתנה בשנים הקרובות • משרדים משותפים, אולמות מכירה למכוניות וחדרי כושר יחליפו רבות מחנויות האופנה • במקביל, דמי השכירות צפויים לרדת ב-15%
  
 
רמי לוי  / צילום: שלומי יוסף
"עוף בשקל" זה יותר ממבצע, זאת תוכנית פעולה
רמי לוי, מנכ"ל ובעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד
  
 
סופרמרקט בגרמניה / צילום: שאטרסטוק
"צריכים קבלה?": החוק החדש שמסעיר את גרמניה
כיום בסופרמרקט, הלקוח נשאל אם הוא מעוניין בקבלה או לא • החל מינואר על כל נותן שירות בגרמניה - בין אם הוא אופה או ספר, מוכר במכולת או מלצר בבית קפה - לספק קבלה מודפסת • אז למה בעלי העסקים מוחים?
  
 
עדיקה/ צילום: ערן סלם
דעה: הקניות עוברות לרשת? בארה"ב מתעצמת תופעות ה-From clicks to bricks
החנויות הפיזיות מציעות לצרכן משהו שהאונליין לעולם לא יוכל לתת לו. חיזוק לכך ניתן לראות בתופעת ה-From clicks to bricks שהולכת ומתעצמת בארה"ב • דעה 
  
 
בית קירור בארה"ב / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
כשענף הקניות אונליין מתחמם, יש ביקוש לאחסון קר
המשקיעים מתחילים לשים כסף במתקנים שבהם רשתות הסופרמרקטים מאחסנות מזון • עלויות הבנייה והתפעול של מחסנים קרים אומנם גבוהות יותר - אבל גם התשואות
  
 
הסינים מגלים את האאוטלטים ומתחמי הקניות הגדולים באירופה ובארצות הברית/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרשמוליק רגב / איור גיל ג'יבלי
שמוליק רגב
דעה: גם אמזון מודה - הקמעונאות הפיזית כאן כדי להישאר
אמזון היא זו שמייצרת בקרב הקמעונאים הפיזיים את הדחף ואת הנחישות לפתח מודלים חדשים של חוויית לקוח וחוויית קנייה שאמזון עצמה אינה מסוגלת לספק • דעה
במהלך העשורים האחרונים חווינו התפתחות רציפה ודינמית בענף הקמעונאות, התפתחות שהעניקה כל פעם מחדש פתרונות לצורך המשתנה של ציבור הצרכ...המשך
  
 
קניות באינטרנט / צילום: שאטרסטוקדב ירקוני / איור: גיל ג'יבלי
דב ירקוני
דעה: קמעונאים ותיקים שמאמצים טכנולוגיה ישרדו – השאר ייעלמו
התחרות על ליבו וכיסו של הצרכן הכתיבה: מצוינות באיכות המוצר, זמני האספקה, התאמה אישית ללקוח ושירות ללא דופי • לכן, כבר בעתיד הקרוב נראה יזמים שמפיחים רוח חיים בשוק עם טכנולוגיות חדשות שהבשילו • דעה
בימים האחרונים הוצפנו במאמצי שיווק אגרסיביים סביב "החגים" החדשים בלוח השנה. "סייבר מנדיי", "בלאק פריידיי" ועוד, שמספרים למעשה את ה...המשך
  
 
איתן יוחננוף, מנכ"ל החברה / צילום: תמר מצפי
רשתות המזון ברבעון השלישי: יוחננוף איכזבה, שופרסל יציבה, פרשמרקט מפתיעה לטובה
המצטרפת החדשה לבורסה, יוחננוף, הציגה הרעה בשורה התפעולי ברבעון, למרות צמיחה נאה במכירות • פרשמרקט הייתה היחידה שהציגה שיפור ברווח הנקי, שעלה ב-27% והסתכם בכ-15 מיליון שקל • כל קמעונאיות המזון הנסחרות מצליחות לשפר את שיעור הרווח הגולמי, בזכות שיפור מחירי הקנייה והתנאים מול הספקים, ובזכות פעילויות נלוות דוגמת מותג פרטי או מועדון
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 376 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 24

צרו איתנו קשר *5988