קמפיין בחדשות

סוכן חדשות
 
צילום מסך מתוך קמפיין הליכוד
"נתניהו עשה בית ספר לכולם, גם במסרים וגם באופן השימוש במדיה"
בפרסום בכלל, ולא רק בפרסום פוליטי, אומרים ששימוש חכם במדיה הוא למעשה הפיצוח הקריאטיבי של הקמפיין • גם בסבב הנוכחי מי שזוכה לניקוד הגבוה ביותר מצד אנשי המקצוע הוא הקמפיין של נתניהו, למרות שכחול לבן שיפרו עמדות • בוחרים נתח - כתבה ראשונה בסדרה
  
 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM
משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"
  
 
סניף טיב טעם ברמת החייל / צילום: אסף לוי
זה כולה סופרמרקט? הזירה המשפטית נכשלה, וטיב טעם יוצאת למאבק על הסניף ברמת החייל
הרשת תשקיע 800 אלף שקל בקמפיין נגד סגירת הסניף ברמת החייל בשבתות ובחגים, תחת הכותרת "זה כולה סופרמרקט"
  
 
שוק הנדל"ן / צילומים: איל יצהר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי
מרוקנים מדפים: הוצאות הפרסום המפתיעות על דירות מחיר למשתכן
חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"
  
 
עובדי ההייטק / צילום: Shutterstockד
ד"ר אשר מאיר
מנהיג אמיתי לא נלחם בקדמה
למה לקדם תעשייה מיושנת ולא לנהוג כסטארט-אפ ניישן?

 

התאחדות התעשיינים בישראל נמצאת בעיצומו של קמפיין ענק ויקר של שלטי חוצות, המבליטים מסר מרכזי: "מנהיג אמיתי בוחר בתעשייה". בקמפיין מ...המשך
  
 
איילת שקד / צילום: כדיה לוי
מערכת הבחירות תתעורר ב-1 בספטמבר: בימין בודקים את החלפת נתניהו בליכוד והסרטונים נגד שקד מוכנים
אחרי הקיץ המנומנם, מערכת הבחירות צפויה להתעורר ב-1 בספטמבר • בכירים בימין מאשרים שמתנהלים מגעים להחלפת נתניהו בליכוד ביום שאחרי הבחירות • איפה תעשה יו"רית "ימינה" את השבת הראשונה של ספטמבר • ואיך צולח יאיר לפיד את הסערות בכחול לבן
  
 
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
חברות המזון יממנו קמפיין נגד מהלך ההסברה של משרד הבריאות על סימון מוצרים מזיקים
ההכנות לכניסתה לתוקף של רפורמת סימון המזון המזיק עולות שלב: איגוד המזון דורש מחבריו להקצות תקציב לקמפיין שייתן משקל נגד לקמפיין שמשרד הבריאות מתכנן בנושא • התאחדות התעשיינים סירבה לממן את הקמפיין באופן מלא
  
 
אהוד ברק/  צילום: כדיה לוי
כמה תשלמו על לייק? היקפי ההשקעה ואסטרטגיות הפרסום של הפוליטיקאים נחשפים
מחקר חדש שהגיע לידי "גלובס" חושף כי רוב הפוליטיקאים מחכים עם הוצאות הפרסום עד לרגע האחרון לפני ההצבעה בקלפי • על איזו טעות לא יחזרו ב"מפלגת הגנרלים", מי עדיין לא פרסם אף מודעה ממומנת, איזה פוליטיקאי דואג לשמור על שוויון מגדרי, ומדוע בחברה הערבית פונים לנוער שעדיין לא רשאי להצביע?
  
 
בורגראנץ  / צילום: יחצ
FRESH תטפל בתקציב הצעירים של בורגראנץ'
הפרויקט הראשון יהיה קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת • FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום הנוכחי של בורגראנץ'
  
 
אהוד ברק / צילום: איל יצהר
אהוד ברק הודיע על שם מפלגתו החדשה: "ישראל דמוקרטית"
ממחר יחל ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק בקמפיין עם הסיסמה "מדינת נתניהו או מדינת ישראל" • את הקמפיין של ברק ינהלו אודי פרידן וזיו קורן, ובראש מערך ההסברה תעמוד נילי רייכמן
  
 
 יורם דבש / צילום:גיל לביא
הבורסה ליהלומים יוצאת בקמפיין נגד היהלומים הסינתטיים
זאת תחת הסלוגן "WE LOVE NATURAL DIAMONDS" • נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש: "הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים, כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים"
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
מסע מגמתי ומכפיש שנועד לפגוע במקאן | דעה
מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח מגיב למלחמה על הקרדיט לקמפיין איקאה דיסאייבלס, שזכה ב-11 פרסים בפסטיבל הפרסום בקאן
  
 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות
  
 
יעל גרינולד, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות בקבוצת מנורה מבטחים / צילום: איל יצהר, גלובס
מנורה מבטחים משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה של 9 מיליון שקל
זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA
  
 
רפי פרץ צלאל סמוטריץ'
באיחוד הלאומי החלו בקמפיין לקראת ריצה משותפת של מפלגות הימין בבחירות
המפלגה החלה אחר הצהריים בקמפיין רשת שמטרתו לעורר לחץ ציבורי על המפלגות שמימין לליכוד לנטוש את מלחמות האגו והכבוד, את ההשמצות התקשורתיות וההאשמות ההדדיות ולסכם כבר עכשיו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות
  
 
חיילות ליד אנטדרת זיכרון / צילום: Ronen Zvulun, רויטרס
קמפיין חדש: המצב המורכב של נשים לא נשואות שבני זוגן נהרגו בצבא
לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, קבוצת פרסומאים ואתר סלונה חברו לסייע לעמותת "הותיר אחריו חברה" ביצירת קמפיין ציבורי שיעלה למודעות את מצבן של נשים לא נשואות שבני זוגן נהרגו במהלך השירות הצבאי
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 837 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 53

צרו איתנו קשר *5988