קניוני ישראל בחדשות

סוכן חדשות
 
אייל חנקין / צילום: אמיר רון
הרבעון השלישי של עזריאלי: צמיחה בהכנסות ממשרדים, ירידה בקניונים
קבוצת הקניונים והנדל"ן המניב סגרה את הרבעון השלישי של השנה עם שיפור של 12% בתזרים הנקי מפעילות (FFO), גידול של 10.6% בהכנסה התפעולית הנקייה (NOI) • מנגד, ירידה של 3.7% נרשמה בהכנסה מפעילות הקניונים בארץ
  
 
קניון / צילום: תמר מצפי
קניונים, הציעו יותר: ותרו על שטחי מסחר לטובת שטחי ציבור
יזמים נוטים לראות בשטחים ציבוריים בתוכנית שטחים "מבוזבזים", מאחר שהם אינם מניבים הכנסה • אבל חלקם כבר מתחילים להבין שבמציאות הנוכחית עדיף לוותר על חלק משטחי המסחר בקניון לטובת שטחי ציבור שיהפכו את הקניון לאיכותי יותר, מאחר והם יציעו לציבור ערך מוסף של חווית בילוי, ולא עוד חנות
  
 
לייק לקבלנים? חברות הנדל"ן מתחילות לשווק בפייסבוק
חברות מגורים מקימות עמודי פייסבוק לכל פרויקט חדש, וחברות הקניונים מעבירות את תקציבי הפרסום שלהן לפייסבוק ■ "אם אני לא בקריון, אני בפייסבוק של הקריון"
  
 
גלובוס גרופ חוזרת לגרנד קניון: מקימה מתחם קולנוע עם 25 אולמות
המתחם ייקרא "גלובוס סיטי" ויוקם בהשקעה של כ-100 מיליון שקל ■ יורם גלובוס: "לחיפאים תהיה סיבה ממשית שלא לעזוב את העיר"
  
 
הקניונים בכרמל: ירידה ניכרת בתנועת קונים ובפדיון בסופ"ש
מנכ"ל הקריון: "לפי 'מדד השקיות' של יום שישי היתה ירידה של 20%-25% בתנועת המבקרים. במוצ"ש הרגשנו שאנשים רוצים לצאת מהבית" ■ השריפה בכרמל - כל הדיווחים והתמונות
  
 
מציאות עגומה בענף האופנה: הרשתות מפסידות - והקניונים מרוויחים
התשקיף של עזריאלי והדו"חות של בריטיש ישראל, מליסרון והכשרת היישוב מוכיחים כי בעוד שרשתות האופנה מפסידות - רווחי הקניונים דווקא מאמירים ■ האם הרשתות ימשיכו להפסיד כדי להיות הפרה החולבת של הקניונים?
  
 
חודשיים עם H&M: עלייה של 35.7% בפדיונות האופנה בעזריאלי
עפ"י נתוני ריס, בחודשים מארס-אפריל המשיך עזריאלי לרשום גם את הפדיון הגבוה ביותר למ"ר מכל יתר הקניונים באזור - 117 שקל - לעומת 116 שקל למ"ר בקניון רמת-אביב ו-85 שקל למ"ר בקניון איילון
  
 
באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קניוני ישראל
‎‎על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד‏ ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון
  
 
מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל
חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה
  
 
מקאן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של קניוני ישראל
היקף התקציב עומד על 12 מיליון שקל ■ לא מן הנמנע כי בעקבות חשיפת המכרז ב"גלובס" יצטרפו להתמודדות משרדי פרסום נוספים
  
 
מנכ"ל קניוני עזריאלי: "H&M תשנה את האיזון במפת הקניונים"
פתיחת H&M בעזריאלי הקפיצה את פדיונות כל חנויות האופנה בקניון, מה שמסמל כי H&M עשויה לפגוע בקניונים - אולי אפילו יותר מאשר ברשתות אופנה סמוכות ■ ברשתות האופנה מודאגים, אך עדיין לא מורידים מחירים
  
 
אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל
הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב
  
 
המגמה נמשכת: בתי-הקולנוע יוצאים גם מהגרנד קניון בחיפה
בשל תום חוזה השכירות בין הצדדים, חברת גלובוס לא צפויה לקבל פיצוי עבור הפינוי ■ גלובוס גרופ מסרה כי במקום בתי-הקולנוע בגרנד קניון יש בכוונתה לפתוח מגה פלקס בחיפה
  
 
דירוג הקניונים של "גלובס": מלחה מוביל - ואחריו הקריון וקניון רמת-אביב
המיתון, הירידה בפדיונות בתחום האופנה, שינויי הבעלות על הקניונים והבקשות של חלק מהרשתות לסגור סניפים הפסדיים הביאו לשינויים רבים בדירוג הקניונים השנתי ■ מיהם 12 הקניונים החזקים בישראל?
  
 
דירוג הפאוור סנטרים של "גלובס": ביג באר-שבע מוביל ואחריו ביג כרמיאל
דמי השכירות והניהול הנמוכים מושכים את הרשתות הגדולות אל הפאוור סנטרים ■ "גלובס" ערך משאל בקרב מקצועני קמעונאות ומנהלי רשתות כדי לענות לראשונה על השאלה: מיהם הפאוור סנטרים החזקים בישראל
  
 
מפגש הפסגה של בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר יתקיים בנובמבר
ועידת הקניונים הרביעית בשיתוף "גלובס" תתקיים באילת ותכלול מספר שיא של משתתפים ■ יו"ר מליסרון, ליאורה עופר, תופיע בפני באי הוועידה ותסביר את הרציונל שעמד מאחורי עסקת הרכישה של קניוני אפריקה ישראל
  
 

   12    >

   נמצאו 26 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988