קניות בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
מתרבות שפע לתרבות צנע
שיא המשבר כבר מאחורינו, אך הצרכנים עדיין חשים רגשי אשם על צריכת מותרות
השינוי בהתנהגות הצרכנית בעולם המערבי, שהחל לפני כשנתיים עם תחילת המיתון וכיום ברור לרבים כי הוא רק הולך ומתבסס, מניע חוקרים ומומחי...המשך
  
 
אלון גל
אלון גל
פתרונות יעילים לטעויות כלכליות
אסור שסך ההלוואות, כולל משכנתא, יעלה על 25% מסך ההכנסה נטו. ולא רק זה...
1. משכנתא? לפעמים עדיף לשכור דירה רוב המשפחות רוכשות דירה עם משכנתאות גדולות, כאשר לעתים קרובות מדובר בהחלטה כלכלית שגויה. התוצא...המשך
  
 
המדריך לחובבי השופינג: מסביב לעולם בעקבות הסיילים לחג המולד
ממרקס אנד ספנסר ועד גאלרי לפאייט, "גלובס" משרטט את מפת המכירות הלוהטות שמביא איתו חג המולד במספר ערים בארה"ב ובאירופה - ובודק כמה יעלה לנו השופינג המוזל, לא כולל ההוצאות בדיוטי פרי
  
 
מכירות חג ההודיה מעלות ספק לגבי התעוררות המכירות לחג המולד
22 יום לפני חג המולד, יש מסקנות ביניים: הקמעונאים בארה"ב מצפים למכירות ערות לקראת החג, אך מכירות "יום שישי השחור" מצביעות על מצב-רוח צרכני תנודתי ■ הלקוחות אולי מגיעים לחנויות, אבל מוציאים פחות כסף
  
 
"יום שישי השחור": 134 מיליון אמריקנים ייצאו לשופינג בסופ"ש
חנויות הכלבו והדיסקאונט ירכזו את מירב הקונים, כש-66.3% מהנסקרים אמרו כי יפקדו אותן ■ רבות מהחנויות יפתחו את דלתותיהן בחג ההודיה בחצות ■ 27% מסרו כי יבצעו את קניותיהם באינטרנט
  
 
סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
גוזרים קופון
המיתון החזיר בגדול את השימוש בקופונים, אבל כבר לא גוזרים אותם מהעיתונים
חודש ספטמבר הוכרז על-ידי גורמי קמעונות בארצות-הברית כחודש הקופונים, ויש לכך סיבה טובה. הקופונים, אותם תלושי נייר שניתן היה לגזור א...המשך
  
 
בדיקת "פרייסל" עבור "גלובס": סל המזון לחג זול יותר מבשנה שעברה
הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%
  
 
עורכת "ווג" במיזם למשיכת קונים לחנויות האופנה: שעות פתיחה מאוחרות והפנינג סלבס
אירוע "Fashion's Night Out" אמור להתרחש במקביל ב-13 ערי בירה ברחבי העולם ■ בכיר בתעשיית האופנה: "אנחנו מקווים לא להפסיד על האירוע, הסכמנו כי זו יוזמה של אנה ווינטור"
  
 
החום בוטל, ההנחות בעיצומן: זה הזמן לקנות מוצרי קיץ לשנה הבאה
זה הזמן לקנות לא רק בגדי קיץ בהנחות ענק, אלא מוצרים שיכולים לשמש גם בקיץ הבא בחצי מחיר: בגד-ים של אוברזון, משקפי-שמש של גוצ'י, מזוודות של סמסונייט, ילקוט אורתופדי ואפילו קרם הגנה
  
 
עוד גימיק של רמי לוי לראש השנה: קנו היום, שלמו בעוד שנה
מבצע זה מתווסף למבצע קודם של לוי, במסגרתו יחלק לכל לקוח 2 ק"ג דג קרפיון במחיר 1 שקל בלבד לק"ג - ללא כל התניית קנייה ■ גם שאר רשתות השיווק נערכות לחגים וישקיעו מיליוני שקלים בהטבות קנייה שונות
  
 
הקרב על הקניות לחג: רשת מגה בול תעניק 10 ק"ג ירקות בחינם
זאת על כל קנייה בסך 500 שקל ברשת ■ ההערכה היא כי שווי ההטבה עומד על 30-50 שקל ללקוח ■ ברשת מחסני כמעט חינם מציעים מבחר ירקות במחיר 20 אגורות לק"ג
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
הכלכלה שבה למסלולה, הצרכן - לא
האם חגיגת הקניות תחזור - או שהחברות צריכות לחשוב על עולם שיווקי חדש?
העובדות חד-משמעיות - הצרכן המערבי, ובראש וראשונה זה האמריקני, מצמצם את היקף הקניות שלו, מוותר על מוצרי מזון פרימיום אורגניים ועל מ...המשך
  
 
גידול של 2% בשימוש בכרטיסי האשראי בחודש יולי
עלייה משמעותית נרשמה ברכישות מזון ומשקאות, המהווים כ-20% מסך הרכישות בכרטיסי האשראי
  
 
חגיגת קניות: חודש הרמדאן מכפיל את הצריכה במגזר הערבי
חג הרמדאן הוא פסטיבל של קניות ואוכל הנמשך כחודש, וחברות המזון משקיעות כרבע מתקציבן השנתי במהלך חודש זה ■ אנשי השיווק והפרסום במגזר טוענים כי הרמדאן מהווה גם מנוע צמיחה למשק הישראלי
  
 
עושים שוק: השווקים בישראל מציעים חוויית קניות חדשה
סיור בשווקים המרכזיים בארץ מגלה כי לצד הדוכנים המסורתיים צצו בשנים האחרונות גם דוכני בוטיק, חנויות אווירה וחנויות מתמחות ■ "גלובס" יצא לבדוק כיצד המגוון משפיע על חוויית הקנייה - וכמה זה עולה לנו
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 244 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 16

צרו איתנו קשר *5988