קניות בחדשות - עמוד 15

סוכן חדשות
 
אין צ'ק לילדות - וההורים משלמים את המחיר
מצוידים במזומנים ובכרטיסי אשראי הם חורשים את הקניונים, בוחנים כל פריט במשך שעות, קובעים איזה טרנד ישרוד ולא מוותרים על המותגים המובילים ■ בקושי בני 13-12 - הילדים של היום עושים לכולם בית-ספר
  
 
חכו לסופ"ש: פירות, ירקות ועוף טרי זולים יותר בימי חמישי
מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" עולה כי פירות וירקות ומוצרי העוף הטרי זולים יותר בימי חמישי לעומת ימי ראשון, עד כדי פער של 25% במחירים ■ בסיכום הסל הכולל, שופרסל דיל מציעה את המחירים הזולים ביותר
  
 
הארנק סגור: 58% מהישראלים צמצמו את היקף הרכישות ביוני עקב המיתון
עפ"י סקר מיוחד של מכון שילוב Millward Brown עבור "גלובס", המיתון ממשיך להשפיע על כיסו של הישראלי ■ כשליש מהאוכלוסיה מקפיאה או מצמצמת רכישות ■ הנפגעים העיקריים: מבוגרים ובעלי הכנסה נמוכה
  
 
רני רהב
רני רהב
צאו לקניות, כולכם, עכשיו
הביאו אור למנהרת הפחד שבה נוסעת ישראל מפרוץ מלחמת העולם הכלכלית ה-2
מלחמת העולם הכלכלית השנייה פרצה בספטמבר 2008 בעוצמה 7.5 בסולם ריכטר (*עוצמתה של רעידת האדמה החזקה ביותר שנמדדה הינה 9.5 בסולם ריכט...המשך
  
 
התאחדות התעשיינים: בשנה האחרונה חלה ירידה של 0.6% בהוצאות משפחה על מזון
משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות
  
 
בני-הנוער מהדקים חגורה: מנסים לחסוך בהוצאות המשפחה ומחפשים עבודה יותר מתמיד
מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון "מדגם" ו"גלובס", מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי - ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי
  
 
קווים לדמותו של הצרכן הישראלי 2009: מתמקח, מתוחכם ועושה "שיעורי בית"
סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות ; עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר
  
 
לשכת יועצי המס והאיגוד הארצי למסחר: ירידה של 14% בהיקפי הקניות לפסח
זאת בהשוואה לערב פסח בשנה שעברה ; הירידה החדה ביותר - 18% - נרשמה בענף ההלבשה וההנעלה ובענף המוניות ; ירידה של 16% נרשמה בחנויות רהיטים, כלי בית ומתנות ובקרב בעלי מלאכה ונותני שירותים
  
 
גיאוקרטוגרפיה: 56% מהצרכנים צמצמו את הוצאותיהם עקב המשבר הכלכלי
מהסקר עולה כי התחום העיקרי שצומצם היה היציאה לבתי-קפה ומסעדות, ו-67% מהצרכנים העידו כי קיצצו בהוצאותיהם בתחום ; 54% מהצרכנים קיצצו בהוצאות המזון עקב המשבר
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
קונספט חדש לשופינג
מחקרים מגלים שהקניונים לא מספקים את הסחורה והלקוחות מחפשים אלטרנטיבות
מתי לאחרונה נכנסת לקניון? האם התרגשת? האם חשת שזו חוויית הקנייה האולטימטיבית? יש להניח שלא. מה קרה לאותה התרגשות שאחזה בנו כאשר נכ...המשך
  
 
למרות המבצעים וההנחות: ירידה חדה במכירות הקמעונאיות בארה"ב בנובמבר ודצמבר
דו"ח של חברת מאסטרקארד, מצביע על ירידה של 5.5% בנובמבר ו-8% בדצמבר במכירות הקמעונאיות ; הצרכנים האמריקנים הוציאו 20% פחות על ביגוד לנשים, מוצרי אלקטרוניקה ותכשיטים
  
 
סקר שילוב עבור "גלובס": כמחצית מהישראלים מצהירים כי נפגעו מהמשבר הכלכלי; 33% חוששים להוציא כרגע כסף - והקפיאו או דחו קניות
בחודשיים האחרונים נרשמה עלייה של 14% בביטולי קניות ; בעלי ההכנסה הממוצעת ביטלו פחות קניות, הן לעומת בעלי הכנסות נמוכות והן לעומת בעלי הכנסות גבוהות ; ישראלים בני יותר מ-50 ביטלו פי 2 קניות בהשוואה לצרכנים צעירים יותר ; 14% מהנשים פדו כספי חסכונות בחודשיים האחרונים - לעומת רק 10% מהגברים
  
 
המיתון כבר פה: גובה הקנייה הממוצעת בכרטיסי אשראי ממשיך לרדת
גובה הקנייה הממוצעת בכרטיס אשראי עמד בנובמבר 2008 על 505 שקל - ירידה של 16% לעומת נובמבר 2007
  
 
עקב הירידה בהיקף הקניות בנובמבר: המבצעים מגיעים גם לענף הריהוט
על רקע חשש מהאטה ב-2009, חנויות הריהוט מציעות בימים אלה מגוון מבצעים, חלקם אטרקטיביים מאוד ; פעילות ערה נרשמת גם בזירת הריהוט המשומש, ואתר yad2 מדווח על גידול במספר המוכרים ובמספר הקונים
  
 
ד"ר רן קיבץ: "לצרכן קשה לפנק את עצמו, אלא אם מדובר בסוג של פרס"
ועידת ישראל האם יש לצרכנים רגשות אשם כשהם קונים מוצרי מותרות? ד"ר רן קיבץ, שמגיע לוועידת ישראל לעסקים, טוען שכן ; במחקר ייחודי הוא טוען כי לא מעט אנשים דוחים סיפוקים ומחליטים לגבי קניותיהם בצורה סגפנית
  
 
למרות ההכרזות על הוזלות: סל הקניות ברשתות המזון התייקר ב-10% בשנה האחרונה
השוואת סלי צריכה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה התייקרות בכל 4 הרשתות שנבדקו - מגה, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם ; העלייה החדה ביותר - 16.5% - נרשמה בשופרסל דיל, והנמוכה ביותר - 7.7% - במגה
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 244 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 16

צרו איתנו קשר *5988