קניות חברתיות בחדשות

סוכן חדשות
 
כריסמס סנטה קלאוס חג המולד סילבסטר עץ אשוח  / צלם: thinkstock
כריסמס כעלה תאנה לשופינג אינפלציוני: "אל תקנו - תתנו!"
חלשים הם המאמי של הקונגלומרט: מיעוטים, דלי-אמצעים, חולים, רעבים, יערות הגשם, חיות ומוגבלים. עסקים קטנים עבור הבנק, יחפים עבור רשת נעליים ■ הצד הציני של החג הנוצרי הכי מפורסם
  
 
עידן ניזרי / מתוך פייסבוק
עידן נזרי, רק בן 33, יקבל כ-50 מיליון שקל מרכישת EDM
EDM המתמחה בשיווק משחקים ברשתות חברתיות, סיימה את השנה שהסתיימה ביוני עם רווח נקי לפני מס של 3 מיליון דולר ■ אורי ויס, מנכ"ל XLMedia: "משחקים חברתיים הם הכוכב העולה של תעשיית המשחקים המקוונים"
  
 
בקרוב - סופרמרקט שיתופי בת"א: "אנחנו לא חיים בלה-לה-לנד"
לא רק במצפה רמון, גם בתל-אביב הולכת ומתגבשת קבוצת צרכנים שהחליטה לקחת לידיה את האחריות ■ מייסדי קואופרטיב "שלנו": "יש לנו תוכנית עסקית"
  
 
ענף הקופונים ב-2012 - היסטריה חולפת או ענף מתמסד?
על הכוונת: מבצעים ברשתות אופנה, הנחות על מוצרי חשמל יקרים, הטבות בתחום האופטיקה והתרחבות בענף התיירות ■ וגם: ממה מרוויחים אתרי הקופונים?
  
 
בדיקת "גלובס": האם הדילים באתרי הקופונים באמת אטרקטיביים?
לא פעם הדיל באתר הקופונים מוצע במחיר אטרקטיבי לא פחות גם במקומות אחרים
  
 
עוד מיזוג בשוק הקופונים: באליגם רכש את אתר יממה
אתר יממה הוא אחד מהאתרים הוותיקים בענף הקופונים המקומי, אך ללא גוף מדיה או אינטרנט שעמד מאחוריו, הוא לא הצליח לשרוד בשוק הצפוף
  
 
זירת הדילים באינטרנט: 3 השקות חדשות בתחום הקופונים
אתר 1PLUS1 מציע דיל ייחודי לרכישת קרקע חקלאית בזכרון-יעקב ■ באליגם יוצא בשיתוף-פעולה עם המועדון הצרכני הייטק-זון ■ ואתר dealook מצטרף לזירת הקופונים בתחום האופנה
  
 
עוד מיזוג בשוק הקופונים: באליגם רוכש את "אמא לייק!"
זאת תמורת 3 מיליון שקל ■ אתר "אמא לייק!" מתמקד בתחום ההורות, ומאז הקמתו נמכרו בו כ-70 אלף קופונים ■ לאחרונה רכש אתר הקופונים buy2 את אתר "דיל היום" ב-2 מיליון שקל
  
 
מיזוג בשוק הקופונים: BUY2 רוכש את "דיל היום" ב-2 מיליון שקל
הרכישה מאפשרת ל-BUY2 להגדיל את הפער משאר אתרי הרכישות החברתיות בישראל ■ למרות הרכישה, "דיל היום" לא ייסגר וימשיך לפעול תחת הבעלות החדשה
  
 
גרופון: קשת מקדמת שלא כדין את אתר Buy2
‎אתר הקניות החברתיות פנה בנושא לרשות השנייה ■ זכיינית ערוץ 2 קשת מחזיקה ב-40% מאתר Buy2 ■ קשת בתגובה: "התלונה מופרכת ושקרית, אין שום העדפה ל-Buy2 בערוץ 2"
  
 
סקר: כל ישראלי שלישי גולש פעם ביום לאתר קופונים
עפ"י הסקר, 10% מהישראלים שינו משמעותית את הרגלי הצריכה מאז החלה תרבות הקופונים
  
 
מחקר בארה"ב: הקופונים לא מייצרים קנייה חוזרת
על-פי המחקר, כ-20% מרוכשי הדילים בארה"ב כלל לא מנצלים את הקופונים שקנו
  
 
אתר הקופונים Buy2: מכרנו ביום 250 שוברים לטלוויזיה
Buy2: "מדובר בשבירת שיא נוסף ברכישה דרך שוברים" ■ "הטלוויזיה של טושיבה LED 47 נמכרה במחיר של 3,990 שקל בהנחה של 50%"
  
 
בכירים בענף השיווק: הקופונים לא ישתלטו על השוק הקמעונאי
שורה של מנכ"לים ומומחי שיווק התכנסה כדי לדון בהצלחה המטאורית של הקופונים בשוק הישראלי ■ "כשהופכים את המבצעים האגרסיביים של הקופונים להרגל, ערך המותג נשחק"
  
 
דר אייל פלשטיין, המכללה האקדמית תא-יפו / איור: גיל גיבלי
אייל פלשטיין
קנייה חברתית יוקרתית
היינו מצפים ממותגי יוקרה להימנע מחגיגת הקניות החברתיות, והנה גם הם שם
אתרי הקנייה החברתית, המציעים חוויית רכישה קבוצתית בהנחות משמעותיות, הפכו למועדפים בקרב צרכנים ישראלים. האתרים מספקים הנחות גדולות ...המשך
  
 

   12    >

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988