דוח אמון
2019

קסטרו בחדשות

סוכן חדשות
 
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי
האם צניחת קסטרו הופכת אותה להזדמנות השקעה?
האינדיקטור המוביל בניתוח פיננסי של קמעונאים הוא השינוי במכירות החנויות הזהות - אלה שפעלו תקופה מלאה גם בשנה שעברה • כשמביטים בפרמטר הזה בדוחות של קסטרו, התמונה מטרידה
  
 
ים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין / צילום: יחצ
חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה
המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים
  
 
רון רוטר / צילום: שחר פרידמן
המשנה למנכ"ל קסטרו: "נחזור לימים בהן המניה תראה עלייה של 40%"
בצל הירידות החדות בערכה של מניית קסטרו בחודשים האחרונים, רון רוטר, המשנה למנכ"ל החברה, רואה באמזון הזדמנות וערוץ מכירה נוסף • "חברת קסטרו עברה טלטלות וידעה לצאת מהן"
  
 
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי
קסטרו עוזבת את קניון לב חדרה: תסגור ארבע חנויות של הקבוצה
בעבר הצהירה קסטרו כי "חנויות במיקומים שאינם מצדיקים את שכר הדירה ייסגרו", וכעת הקבוצה סוגרת את החנויות של הרשתות קסטרו, הודיס, טופ טן וקרולינה למקה בקניון לב חדרה
  
 
לוגו ענקית בגדי היוגה והפילאטיס לולולמון / צילום: Lucy Nicholson, רויטרס
עזריאלי או קסטרו: מי תביא לישראל את ענקית בגדי הספורט לולו למון
לולו למון, ענקית בגדי היוגה והפילאטיס הקנדית, בוחנת הקמת פעילות בישראל ונמצאת השבוע בסבב פגישות בארץ עם שחקניות בענף
  
 
יאיר אוחיון, סמנכל כספים CFO קבוצת קסטרו הודיס  / צילום: רן כהן,
קבוצת קסטרו-הודיס: יאיר אוחיון מונה לסמנכ"ל הכספים במקום רון רוטר
רון רוטר מונה לאחרונה לתפקיד המשנה למנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, וכעת יאיר אוחיון - ששימש עד כה כסמנכ"ל הכספים של הודיס - יחליפו בתפקיד
  
 
קמפיין הודיס / צילום: מסך
מה נשאר מה-1+1 של מיזוג קסטרו והודיס? בקושי 1
שווי השוק של החברה הממוזגת, הכוללת את פעילות קסטרו וקבוצת הודיס, דומה כיום לזה שבו נסחרה קסטרו לבדה לפני המיזוג אשתקד • המשך ההידרדרות העסקית של גולף עלול להביא אותה לסיטואציה פיננסית מורכבת • דעה
  
 
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי
אחרי הדוחות החלשים: קסטרו מבצעת שורת מינויים בהנהלה
רון רוטר מונה למשנה למנכ"ל הקבוצה, אודי פיין מונה לסמנכ"ל לוגיסטיקה ושלומי גרינפלד לסמנכ"ל מערכות מידע • בסוף השבוע שעבר פרסמה קסטרו את דוחות הרבעון הראשון ל-2019, שהעמיקו את המגמה השלילית שהציגה חברת האופנה בסיכומה של 2018, עם הפסד של כ-49 מיליון שקל
  
 
גבי רוטר / צילום: אביב חופי
דוח קשה לקסטרו: הפסד של 50 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019
קסטרו רשמה הפסד תפעולי של 46.8 מיליון שקל ברבעון הראשון • הגדלת שיעור ההנחות הכבידה על הרווח הגולמי • הפדיון למ"ר ירד לעומת הרבעון המקביל ב-2018, גם בתחום האופנה וגם בתחום ההלבשה • המניה צונחת בכ-6% בבורסה בת"א
  
 
אתי וגבי רוטר, בעלי השליטה בקסטרו / צילום: תמר מצפי
קסטרו בדרך לאמזון: צפויה להתחיל למכור את מוצריה באתר הישראלי החדש
נציגים של חברת האופנה הישראלית, שמתמודדת באחרונה עם אתגרים, נפגשו עם גורמים באמזון ישראל במטרה להרחיב את פעילות האונליין • בשנה האחרונה קבוצת קסטרו ביצעה מספר מהלכים, ובהם איחוד חנויות ושינוי העיצוב שלהן, על מנת להתמודד עם המשבר שפוקד את ענף האופנה
  
 
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון
אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה
זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
  
 
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי
מה עובר על קסטרו? דיווח: עובדים מבולבלים ותוצאות חלשות
כך הובא ב-3 עדויות של עובדים לשעבר, שתיים מתוכן אנונימיות, בכתבתה של מיכל רבינוביץ' ששודרה אמש בכאן 11: "אתה מקבל סחורה, אנשים לא מנסים להיכנס ולקנות. אם בשנה שעברה החנות הרוויחה 30 אלף שקל, אז היום מצפים ממך שתכניס 30 אלף. בפועל זה לא קורה" • קסטרו: "המותג נמצא בתקופת התחדשות"
  
 
קסטרו / צילום: איל יצהר
מוכרים במיליארד שקל בשנה, אבל מאבדים מומנטום: האתגרים של קסטרו
המיזוג של קסטרו עם קבוצת הודיס - הכוללת גם את המותגים אורבניקה, קרולינה למקה וטופ טן - הושלם, אך שווי החברה הנוכחי רחוק מלבטא את הרווחיות הפוטנציאלית הקיימת בניהול מגוון מותגי אופנה המוכרים בכ-1.8 מיליארד שקל בשנה • פרשנות
  
 
גבי רוטר / צילום: ענבל מרמרי
בתוך שנתיים איבדה מניית קסטרו מחצית משוויה; נקודת האור - עסקי המשקפיים של קרולינה למקה
חברת האופנה קסטרו סיימה את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, בהשפעת הרכישה של רשת הודיס, ירידה חדה במכירות בחנויות זהות ומחיקות מלאי • חברת המשקפיים קרולינה למקה, שהרוויחה אשתקד 16 מיליון שקל, צפויה להשיק ברבעון השני פעילות בארה"ב, נוסף על פעילות מסחר מקוונת באירופה
  
 
קסטרו  / צילום: יחצ איימי נקדאי
דוח רע לקסטרו: הרווח הנקי צנח מ-44 מיליון שקל ל-11 מיליון שקל ב-2018
הרווח התפעולי ברבעון הרביעי ב-2018 הסתכם בכ-2 מיליון שקל, לעומת 45 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017 • ההכנסות ברבעון ירדו בכ-30 מיליון שקל ל-462 מיליון שקל • המנכ"ל גבי רוטר: "במהלך השנה הבאה נמשיך להשקיע בפעילות המקוונת של מותגי הקבוצה"
  
 
חנות קיקו מילאנו / צילום: שני מוזס.
מותג איפור הלואו קוסט האיטלקי נחת בקניון איילון: "קיקו מילאנו הוא קרולינה למקה של הביוטי"
מותג האיפור האיטלקי, שהביאה לישראל קבוצת קסטרו-הודיס, מציע 1,200 פריטים במחירי לואו קוסט שנעים בין 10 שקלים לפריט הזול ביותר ועד 160 שקל לפריט הכי יקר • החנות טרם ערכה השקה רשמית - מה שלא מנע מלקוחות סקרניות להסתער פנימה כבר בשעות הבוקר המוקדמות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 250 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 16