קסטרו הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

הפתיעו את הענף: קסטרו הודיעה על פתיחת מכירות סוף העונה

בכיר בענף: "הקדמת מכירות סוף עונה מעידה שהשוק במצב לא טוב" ■ מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר: "אנחנו יוצאים בסוף עונה בדיוק לפי תוכנית העבודה. בעוד חודש וחצי אנחנו כבר בעונה חדשה"

אילנית חיות 10.06.2010

סקר: H&M לא הצליחה עדיין לכבוש את לב הישראלים

מאיזו רשת אופנה הישראלים הכי מרוצים? מסקר החברות המובילות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד, עולה כי הישראלים דווקא הכי מרוצים מרשת תמנון, ובאמצע מדורגות בצפיפות רוב הרשתות האחרות

אורלי פלג-מזרחי ודפנה הראל-כפיר 08.06.2010

בניין מגורים נוסף יקום ברחוב אלנבי בת"א ליד חנות קסטרו

רחוב אלנבי בת"א ממשיך לפרוח בזירת המגורים: תוכנית לבניית מבנה מגורים תאום למבנה שהוקם בשנים האחרונות אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ■ נבחנת אפשרות שגם בבניין זה תפעל חנות של קסטרו בקומת הקרקע המסחרית

מיכל מרגלית 31.05.2010

פלאפל מוסקו של שפ"מ - הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת

Twisted Fly: הקמפיין של שפ"מ באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי חולל 46% מהיקף השיחות ברשת ■ העובדה שהקמפיין עסק במוצר שאינו קיים היא זו שיצרה את הבאזז התקשורתי סביבו

חגית ברונסקי 30.05.2010

רשת האופנה קסטרו חותמת רבעון: עלייה של 19.4% במכירות

המנכ"ל גבי רוטר: "העבודה שעשינו בהיערכות של קסטרו לכניסתן של הרשתות הבינלאומיות הוכיחה את עצמה"‏

אילנית חיות ‏ 16.05.2010

כשיורד גשם, גם חברות האופנה נרטבות - אבל פחות מהשאר

למרות נסיגה ניכרת בשיעורי הרווחיות של רשתות האופנה הנסחרות בבורסה - גולף, קסטרו ופוקס - הרי שביחס לציפיות המוקדמות הן הצליחו לסכם את 2009 בצורה סבירה, לא מעט בזכות רווחי הון חד-פעמיים

אביב לוי 10.04.2010

הפרסומת של רשת אירוקה - המדוברת ביותר השבוע ברשת

Twisted Fly: כ-76% מכלל השיחה על הפרסומת התמקדה ברגשות השליליים של הגולשים כלפיה, וקבוצה של כ-300 חברים בפייסבוק אף קראה להוריד את הפרסומת שכביכול מעודדת פגיעה באיכות הסביבה

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2010

רשת diva ממשיכה להסב הפסדים לקסטרו: סוגרת עוד 2 חנויות

רשת diva הפסידה 2 מיליון שקל ב-2009, זאת על אף גידול של 23% במכירות שהסתכמו ב-21.3 מיליון שקל

אילנית חיות 08.03.2010

רשת ml נערכת לכניסת H&M: תשקיע 8 מיליון שקל בשדרוג הסניפים

עד סוף 2012 תאחד ml את כל חנויות הגברים והנשים ■ אבי מלכה: "הבנו שצריך בידול ונשיק קולקציה סקסית"

אילנית חיות 28.02.2010

בכירי H&M: עוד לא יצאנו מאף מדינה שנכנסנו אליה

שבועיים לפני שרשת H&M נוחתת בישראל חושפים בכירי החברה העולמית את אסטרטגיית החדירה שלהם: המיתון? רק עושה להם טוב ■ הלוקיישנים? רק הכי טובים ■ החנויות? הכי גדולות שאפשר ■ הבידול? פריטים אופנתיים שמתחלפים בקצב רצחני ושיתופי פעולה עם מעצבים נוצצים

יעל בן ישראל 24.02.2010

2009 היתה אחת השנים הגרועות בתולדות ענף האופנה הישראלי

למרות המבצעים, ההתייעלות והשחיקה ברווחיות - ניתוח מיוחד של מערכת ריס מגלה כי 77% מחנויות האופנה וההנעלה סיכמו את השנה עם ירידה במכירות, כאשר בענף כולו נרשמה ירידה ממוצעת של 5.2%

אילנית חיות 11.01.2010

קסטרו נערכת לתחרות מול H&M - שכרה 400 מ"ר בקניון בעפולה

תשלם 120 שקל למ"ר ■ תפעיל בחנות זו את פעילות חנות הנשים וחנות הגברים יחדיו

מיכל מרגלית 20.12.2009

בדיקת "גלובס": ברשתות האופנה קשה למצוא בגדים במידה מעל 42

לא כולן לובשות מידה 38, גם לא 40 ■ ברשתות האופנה לא מכחישים ומסבירים כי לעתים, בדגמים מסוימים, אפשר למצוא גם מידות חריגות כמו 44

אפרת אהרוני 01.12.2009

חברת האופנה קסטרו עברה לרווח של 1.5 מיליון שקל ברבעון

בהכנסות חל קיטון של 2.9% ל-146.7 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי גדל ב-43.5% ל-13.2 מיליון שקל

שירה חורש 25.11.2009

החלטת פוקס להצטמצם חושפת את המצוקה של רשתות האופנה בארץ

האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי

מתן שירם, עמי ברנד ואלה לוי-וינריב 13.11.2009

   34567891011121314151617   

   נמצאו 271 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 17

צרו איתנו קשר *5988