קפה עלית בחדשות

סוכן חדשות
 
מדד המותגים: מזון ומשקאות / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס
קולה, במבה, קפה ותה: מה הם מותגי המזון והמשקאות המובילים בישראל ואיך ייראה עתיד הענף
כדי להישאר רלוונטיות בעיני הצרכנים, חברות המזון שהיו רגילות באופן מסורתי לייצר מוצרים בייצור המוני, עוברות לייצר מוצרים שפונים לקהלים ייעודיים - ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא לקטוז וללא בשר • אלה המותגים שהצליחו לשמור על מקום של כבוד במודעות של צרכני ישראל ב-2019
  
 
קמפיין קפה טורקי עלית / צילום: יחצ - עלית
קפה טורקי עלית - הפרסומת האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קוקה-קולה מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות
  
 
קמפיין קפה טורקי עלית / צילום: יחצ
קפה טורקי עלית - בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב בפברואר
בראש המדד בפברואר ניצבת הפרסומת של קפה טורקי עלית, אבל את ההצגה גנב הסרטון של נתניהו שגיחך על החשיפות התקשורתיות נגדו
  
 
קמפיין קפה טורקי עלית / צילום: יחצ
ויצ"ו: הפרסומת של קפה טורקי עלית - הכי סקסיסטית ב-2014
ועדת השיפוט: הקמפיין, שנוצר בבאומן-בר-ריבנאי, "מגלם גישה מיושנת של יחסי הכוח בין גברים ונשים" ■ מנכ"ל באומן: "אין סתירה בין פמיניזם לחוש הומור"
  
 
יו טיוב youtube / צלם: יחצ
מדד הפרסומות הנצפות של יו-טיוב: קפה נמס עלית בראש
המדד מלמד שלא צריך לדחוף בכוח את המוצר, אלא לבנות סביבו סיפור מעניין
  
 
קפה טורקי עלית / צלם: תמר מצפי
צרכנים לשטראוס: להחליף מיד את השם "קפה טורקי"
לשטראוס, יצרנית "קפה טורקי עלית", הגיעו פניות מצרכנים שביקשו לשנות את שם המותג ■ בחברה הבהירו: הקפה מיוצר בארץ, הפולים לא מטורקיה
  
 
המפרסמים התעוררו? גידול בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה בפברואר
סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל
  
 
סקר הפרסומות: רשות המסים - הכי זכורה; 9 מיליון - האהובה
שיעור הזכירות והאהדה לפרסומות המובילות נמוך ב-20% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
מלחמת הקפסולות: האם השחקנים החדשים יפגעו בנספרסו?
‎הפטנט המגן על הקפסולות של נספרסו פג, ובימים הקרובים יתחרו על לב הלקוחות גם עלית, אילן'ס וריאלטו ■ האם עלית, שמזוהה עם קפה טורקי ונמס, תצליח להצטייר כיצרנית אספרסו איכותית - וכמה השקיעה אילן'ס בכניסה לשוק?
  
 
עלית תמכור קפסולות שמתאימות למכונות הקפה של נספרסו
זאת לאחר שפג הפטנט של נספרסו ■ הקפסולות של עלית יימכרו במחירים הזולים ב-25% מאלה של נספרסו, והן ישווקו ברשתות המזון
  
 
מנכ"ל שטראוס ישראל: "עשינו כל שניתן להוזיל מחירים"
ציון בלס, בתגובה ראשונה לגל "מחאת הפסק זמן" ■ קמעונאים: "הצרכן הישראלי מעדיף קפה עלית יקר ב-61%, אז פלא שהוא מנוצל?"
  
 
קמפיין לאומי קארד - בראש דירוג הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: למרות שכבר אינה משודרת, הוט עדיין בראש הפרסומות האהובות
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל
אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן
  
 
הצצה למדד המותגים: מותגי הדיגיטל פורצים קדימה
עולם הדיגיטל צועד השנה קדימה גם במדד המותגים של "גלובס" ■ אפל וגוגל מתחזקות, ופייסבוק נכנסת לראשונה לדירוג ■ מי עלה, מי ירד, ועבור מי עוד מדובר בהופעת בכורה במדד?
  
 
קפה עלית - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן
  
 
איזה פרזנטור אהוב יותר - דביר בנדק או אסי כהן?
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
  
 

   12    >

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988