גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קפה עלית

עוד כתבות

מדד המותגים: מזון ומשקאות / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

קולה, במבה, קפה ותה: מה הם מותגי המזון והמשקאות המובילים בישראל ואיך ייראה עתיד הענף

כדי להישאר רלוונטיות בעיני הצרכנים, חברות המזון שהיו רגילות באופן מסורתי לייצר מוצרים בייצור המוני, עוברות לייצר מוצרים שפונים לקהלים ייעודיים - ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא לקטוז וללא בשר • אלה המותגים שהצליחו לשמור על מקום של כבוד במודעות של צרכני ישראל ב-2019

קמפיין קפה טורקי עלית / צילום: יחצ - עלית

קפה טורקי עלית - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קוקה-קולה מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות

קמפיין קפה טורקי עלית / צילום: יחצ

קפה טורקי עלית - בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב

בראש המדד בפברואר ניצבת הפרסומת של קפה טורקי עלית, אבל את ההצגה גנב הסרטון של נתניהו שגיחך על החשיפות התקשורתיות נגדו

קמפיין קפה טורקי עלית / צילום: יחצ

ויצ"ו: הפרסומת של קפה טורקי עלית - הכי סקסיסטית ב-2014

ועדת השיפוט: הקמפיין, שנוצר בבאומן-בר-ריבנאי, "מגלם גישה מיושנת של יחסי הכוח בין גברים ונשים" ■ מנכ"ל באומן: "אין סתירה בין פמיניזם לחוש הומור"

יו טיוב youtube / צלם: יחצ

מדד הפרסומות הנצפות של יו-טיוב: קפה נמס עלית בראש

המדד מלמד שלא צריך לדחוף בכוח את המוצר, אלא לבנות סביבו סיפור מעניין

קפה טורקי עלית / צלם: תמר מצפי

צרכנים לשטראוס: להחליף מיד את השם "קפה טורקי"

לשטראוס, יצרנית "קפה טורקי עלית", הגיעו פניות מצרכנים שביקשו לשנות את שם המותג ■ בחברה הבהירו: הקפה מיוצר בארץ, הפולים לא מטורקיה

המפרסמים התעוררו? גידול בביקוש לזמן אוויר בטלוויזיה

סופר-פארם הוא המותג המושקע ביותר בפרסום בפברואר עם כ-5.8 מיליון שקל

סקר הפרסומות: רשות המסים - הכי זכורה; 9 מיליון - האהובה

שיעור הזכירות והאהדה לפרסומות המובילות נמוך ב-20% מהממוצע החצי-שנתי

מלחמת הקפסולות: האם השחקנים החדשים יפגעו בנספרסו?

‎הפטנט המגן על הקפסולות של נספרסו פג, ובימים הקרובים יתחרו על לב הלקוחות גם עלית, אילן'ס וריאלטו ■ האם עלית, שמזוהה עם קפה טורקי ונמס, תצליח להצטייר כיצרנית אספרסו איכותית - וכמה השקיעה אילן'ס בכניסה לשוק?

עלית תמכור קפסולות שמתאימות למכונות הקפה של נספרסו

זאת לאחר שפג הפטנט של נספרסו ■ הקפסולות של עלית יימכרו במחירים הזולים ב-25% מאלה של נספרסו, והן ישווקו ברשתות המזון

מנכ"ל שטראוס ישראל: "עשינו כל שניתן להוזיל מחירים"

ציון בלס, בתגובה ראשונה לגל "מחאת הפסק זמן" ■ קמעונאים: "הצרכן הישראלי מעדיף קפה עלית יקר ב-61%, אז פלא שהוא מנוצל?"

קמפיין לאומי קארד - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: למרות שכבר אינה משודרת, הוט עדיין בראש הפרסומות האהובות

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מ' ש'

אחריה בדירוג: פיג'ו, אולד ספייס, קפה טורקי עלית ומותג הרכב פולקסווגן

הצצה למדד המותגים: מותגי הדיגיטל פורצים קדימה

עולם הדיגיטל צועד השנה קדימה גם במדד המותגים של "גלובס" ■ אפל וגוגל מתחזקות, ופייסבוק נכנסת לראשונה לדירוג ■ מי עלה, מי ירד, ועבור מי עוד מדובר בהופעת בכורה במדד?

קפה עלית - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מי עדן עם קמפיין חיים בוהן שהפך לחיים כהן

איזה פרזנטור אהוב יותר - דביר בנדק או אסי כהן?

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק

יוסי בניון יוביל קמפיין חדש לקפה טורקי עלית

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובאינטרנט בהשקעה של 3.5 מיליון שקל

מכרתי חבר בשביל טיסה לברלין

מצעד ה"לייקים" מגלה השבוע בורות במוזיקה ישראלית ומשיג 5,000 שקל מחברת ביטוח

שטראוס משקיעה 2.5 מיליון שקל בקד"מ לקפה טורקי עלית

במסגרת המהלך יוקם בית-קפה חווייתי שינדוד ברחבי הארץ ויגיע למאות אלפי צעירים

רשת elite coffee תשקיע 5 מיליון שקל במיתוג מחדש

הרשת, שתמותג תחת השם "קפה עלית", תשיק עיצוב ותפריט מחודשים במטרה להתחזק בסגמנט "הקפה על הדרך"