קראט מדיה וואן בחדשות

סוכן חדשות
 
פוגל נפרד מאדלר-חומסקי; ירכוש מדיה דרך קראט
זאת אחרי כ-5 שנים ■ בתחילת הדרך קיוו בפוגל שהשת"פ עם אדלר-חומסקי יוביל לרכישת מניות במשרד, אך המהלך לא התממש ■ פוגל: "הקשר שלנו עם קראט נוצר כתוצאה מהזדמנות לייצג חברות בינלאומיות הקשורות עם קראט העולמית"
  
 
תקציב המדיה של החברה המרכזית למשקאות עובר ליוניון
‎‏התקציב, בהיקף 85 מיליון שקל, כולל את כל מותגי המשקאות של החברה, הבירות, המים המינרליים ומוצרי טרה ■ טופל במשך 13 שנה בקראט מדיה וואן
  
 
עטר מנור פורשת מניהול חברת המדיה קראט מדיה וואן
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), שהיתה מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות בקראט, תישאר לקוח העוגן של החברה ■ את מנור תחליף יהודית יפרח, סמנכ"ל הכספים של קראט
  
 
בעקבות ההסכם הגלובלי: תקציב הפרסום של נוקיה עובר ל-JWT
היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בנוסף נבחנת העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום לקראט מדיה וואן ■ השינויים - בעקבות ההסכם הגלובלי של נוקיה עם JWT וקארט
  
 
ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
  
 
תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל
בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
קראט מדיה וואן פורשת ממכרז המדיה של רשת האופנה H&M
זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF
  
 
מסתמן: רק TMF וקראט ומדיה וואן יתמודדו על תקציב המדיה של רשת H&M
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
  
 
מכינה את הקרקע: רשת האופנה H&M הוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה
בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF ; הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל
  
 
טופ מדיה וקראט מדיה וואן הצטרפו למכרז על תקציב המדיה של מזרחי-טפחות
תקציב המדיה של מזרחי-טפחות טופל עד כה ע"י יונייטד ; ב-2008 עמד היקף הפרסום של הבנק על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תקציב המדיה של ווינסטון וקאמל עובר ליהושע TBWA
היקף תקציב המדיה של מותגי הסיגריות עומד על כ-4 מיליון שקל ; טופל עד כה בקראט מדיה ואן
  
 

   1    >

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988