קרולינה למקה בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
בר רפאלי  מדגמנת משקפיים של קרולינה למקה/ צילום: יחצ איל נבו
קרולינה למקה מוכרת ב-200 ש' משקפיים שעלו 56 ש'
בר רפאלי מוכרת רבע ממניותיה ■ שיעור הרווח התפעולי של קרולינה למקה עומד על 17.6%, הרווח הגולמי עומד על לא פחות מ-72.1%
  
 
יוסי גביזון (מימין) ואתי וגבי ריטר / צילום: שוקה כהן
קסטרו רוכשת עד 50% מקבוצת הודי'ס לפי 356.4 מ' ש'
העסקה כוללת את רשת אופנת הבייסיק הודי'ס, רשת האביזרים טופ טן, רשת משקפי השמש קרולינה למקה ורשת האביזרים אקססוריז
  
 
הודיס / צילום: איל יצהר
קסטרו במו"מ לרכישת 50% מהודיס לפי 350-400 מ' ש'
בחודש יוני האחרון נחשף ב"גלובס" כי קבוצת הודיס מנהלת מגעים להכנסת שותף, וכי מו"מ התנהל גם עם קסטרו, וזאת כ-3 שנים אחרי שמו"מ קודם בין הצדדים התפוצץ
  
 
הודיס / צילום: איל יצהר
קבוצת הודיס מחפשת שותף: מו"מ למכירת 25% מהמניות
הכוונה: להכניס שותף לרשתות הודיס, טופ טן וקרולינה למקה, אך לא לאורבניקה ■ גביזון: "היה מו"מ למכור 25% לחברה פיננסית" ■ לפי מקורות, התנהל מו"מ גם עם קסטרו
  
 
אוראו צ'אלנג' / צילום מסך
מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש מארס: קמפיין אוראו צ'אלנג' בראש
הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה
  
 
חשיפת "גלובס": השותפים המרכזיים ב-HOODIES
יוסי גביזון מוכר כיזם והשותף העיקרי ב-HOODIES, אבל בדיקת "גלובס" חושפת כי שותפים מרכזיים הם האחים ניסים ואלי גבי ■ האחים מטבריה מחזיקים בחברה בינ"ל לייצור והפצת אביזרי אופנה לענקיות כמו זארה ומנגו
  
 
הפרסומת של פאנטה ביו-טיוב
סרטון פאנטה - בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב באפריל
לראש המדד של חודש אפריל הגיעה הפרסומת לפאנטה, שמציעה לתלמידים עזרה לא צפויה במבחן בכיתה
  
 
קמפיין קרולינה למקה  / צילום: מסך
סקר הפרסומות: yes - הכי אהובה; קרולינה למקה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קרולינה למקה רשמה השבוע שיעור זכירות שלא נראה במדד כבר זמן רב
  
 
בר רפאלי / צילום: יחצ
חשד לעבירות מס במיליונים ברשתות קרולינה למקה ואירוקה
(עדכון) - רשות המסים עצרה מנהלים ברשתות האופטיקה ■ החשד: קרולינה למקה ואירוקה באילת מכרו משקפיים ללא מע"מ למי שאינם תושבי העיר - והאספקה בוצעה למקום מגוריהם ■ קרולינה למקה: "אי-הבנה"
  
 
משקפיים אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
מה כדאי לבדוק לפני שרצים אחר המבצעים ברשתות האופטיקה?
יבוא מקביל, מותגים פרטיים ותחרות ערנית בענף המשקפיים הם בשורה של ממש לכל מי שנאלץ לשלם בעבר סכומי-עתק עבור משקפי ראייה
  
 
יעקב הלפרין / צילום: אמיר המאירי
"לארוז משקפיים בצלופן של דוגמנית, זה לארוז אשלייה"
שוק משקפי השמש והאופטיקה עובר מהפכה - והפך לאופנתי ומוטה מחיר ■ השחקנים הוותיקים נאלצו לחתוך מחירים ■ על הדרך, הנהנות העיקריות הן בר רפאלי ומורן אטיאס, שהופכות לשותפות בעסקים, וגוזרות קופון יפה - מבלי להשתתף בסיכון
  
 
בר רפאלי / צילום: יחצ
פרסומאים בוחרים: 4 מהלכים שיווקיים ששינו את השוק
‎יעקב הלפרין או בר רפאלי? נסיעה על מונית אלמונית או ממותגת? אנטריקוט ללא רגשות אשם או שינוי אמיתי בצלחת? ■ אנשי פרסום ישראלים בוחרים מהלכים שיווקיים שממוטטים מודלים ארכאיים ושוברים את השוק ואת התפיסה
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה
  
 
בר רפאלי / צילום: אייל נבו
צפו: בר רפאלי רוקדת סביב עמוד סטריפטיז בקמפיין חדש
קמפיין חדש של קרולינה למקה בכיכובה של בר רפאלי בהיקף של 5 מיליון שקל ישטוף בקרוב את ישראל
  
 
אורן בר גיל / צילום: שוקה כהן
איש השיווק של יוני: סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה
מאיגוד השיווק נמסר כי אורן בר גיל נבחר בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ
  
 
דוכן קרולינה למקה בנתניה / צילום: עינת לברון
רשת המשקפיים קרולינה למקה תחל לפעול בחו"ל
פותחת חנות בברצלונה ובמו"מ להפעלת דוכנים בצפון אמריקה, אוסטרליה, אנגליה ועוד ■ לרשת אין יתרון של מחיר או מותג בארה"ב, מה שעשוי להעיב על הצלחתה
  
 

   123    >

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988