קריאייטיב בחדשות

סוכן חדשות
 
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי
מקאן ת"א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן
מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג
  
 
אלדר יוספוב./ צילום : יחצ
"לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים 'וואו'"
הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן
המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות
  
 
אבישי אברהמי / צילום: יונתן בלום
Wix רוכשת את סוכנות הקריאייטיב של ערן גפן: "המטרה - להפוך לאחד מ-100 המותגים החזקים בעולם"
גפן טים, שנוסדה ב-2013, עובדת עם מותגים בינלאומיים מובילים כמו סודהסטרים ומיקרוסופט • צוות החברה הנרכשה יצורף למחלקת השיווק של Wix, וערן גפן יעמוד בראש צוות הקריאייטיב המאוחד
  
 
יצירתיות ד"ר גוין סאס / צילום: Gettyimages ישראל
כמו שריר שצריך לאמן: 5 טיפים לחשיבה יצירתית
קמתם הבוקר ועשיתם בדיוק מה שעשיתם אתמול? די נוח - אבל פחות מומלץ אם חשוב לכם להיות מעניינים • כך טוען חוקר היצירתיות ד"ר גוין סאס, שמנפק ל"ליידי גלובס" עצות ופרקטיקות שיזינו את הקריאטיביות שלכם
  
 
יצירתיות ד"ר גוין סאס / צילום: Gettyimages ישראל
רק היצירתי שורד: מערכת החינוך שוחקת את היצירתיות שלכם?
קמתם הבוקר ועשיתם בדיוק מה שעשיתם אתמול? די נוח - אבל פחות מומלץ אם חשוב לכם להיות מעניינים • כך טוען חוקר היצירתיות ד"ר גוין סאס, שמנפק ל"ליידי גלובס" 10 פרקטיקות שיזינו את הקריאטיביות שלכם
  
 
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס
הפרסמואים בוחרים: הפרסומות הבולטות מהסופרבול
ישראל איינהרון, מבעלי סוכנות הפרסום אלנבי, והדר גור אריה, מנכ"לית-שותפה במקאן ואלי, בחרו את הפרסומת האהובה או המעניינת ביותר ממשחק הסופרבול
  
 
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה
175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה
מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב
  
 
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור
ניצחון האדם על האלגוריתם: הקאמבק הגדול של הקריאייטיב
אחרי שנים קשות שעברו על מחלקות הקריאייטיב בגלל הדרישה לפרסום מבוסס תוצאות, היצירתיות עושה קאמבק • המפרסמים הבינו שטרגוט אינו תחליף לבניית מותג, ואלגוריתם לא יחליף קריאייטיב אנושי • הקריאטיביות אמנם עשתה התאמות לעידן הדיגיטל אבל העולם (עדיין) שייך ליצירתיים • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
שרעבי / צילום מסך מיוטיוב
קמפיין השנה בגיליון משרדי הפרסום של פירמה: "יש שרעבי יש חברים"
הקמפיין של מנצ' כבש את המקום הראשון, הלהיט "קומסי קומסה" שיצר מקאן ת"א ל-yes הגיע למקום השני, והקמפיין של גרייט דיגיטל ל-am:pm הפתיע במקום השלישי • וגם: אל תתנו למספרים של שוק הפרסום לבלבל אתכם • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
דני יעקובוביץ / צילום: יחצ
מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן
הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב
  
 
צביקה נטר / צילום: יחצ
היזם שגייס 65 מיליון דולר כדי לנצח את גוגל בשוק הווידיאו
סדרת מרקטינג, פרק 4: צביקה נטר, אינוביד • צביקה נטר מציע לכל יזם בתחילת הדרך, להתמקד קודם כל ב- Product Market Fit - קרי, למצוא לקוח שישלם על המוצר שלכם, ורק אז – להתחיל לפתח • כך הוא גם בנה את חברת אינוביד, שגייסה כ-65 מיליון דולר מעסיקה כ-230 עובדים ומשרתת כ-400 לקוחות גלובליים • כיום, אחרי שהחברה עברה לרווחיות, הוא מתחרה עם ענקיות כמו גוגל ופייסבוק על שוק הפצת הקריאייטיב-וידאו
  
 
ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס
"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"
ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס • טווח שכר: 15-20 אלף שקל • "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"
  
 
מדד המותגים 2018
בחנו את עצמכם: האם אתם מבינים בקריאייטיב?
מדד המותגים של "גלובס", שפורסם בוועידת MAD, מציג את המודעות הכי יצירתיות ופורצות דרך השנה • האם יש לכם סיכוי להיות בין המנצחים שנה הבאה?
  
 
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק
מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"
לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד • מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם
  
 
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ
תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית
חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה • התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 172 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988