קרייזי ליין בחדשות

סוכן חדשות
 
חנות קרייזי ליין / צילום: תמר מצפי
המצטרפות למועדון קרייזי ליין נשאלות אם הן רוסיות או ערביות
קריזי ליין: "אנו שואפים להתאים את המסרים לצרכים השונים של לקוחותינו, והשאלה נועדה לזהות צרכים אלה, אך בעקבות תגובות שקיבלנו החלטנו לשנות את הטפסים"
  
 
התחרות הכריעה: רשת האופנה לוצ'י סוגרת סניפים בהדרגה
בכירים בענף: הרשת תסיים את פעילותה בחודשים הקרובים ■ לאחרונה סגרה לוצ'י את הסניף בקניון גירון באשקלון, בדיזנגוף סנטר וברחוב שנקין בת"א
  
 
סקר: H&M לא הצליחה עדיין לכבוש את לב הישראלים
מאיזו רשת אופנה הישראלים הכי מרוצים? מסקר החברות המובילות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד, עולה כי הישראלים דווקא הכי מרוצים מרשת תמנון, ובאמצע מדורגות בצפיפות רוב הרשתות האחרות
  
 
גלית גוטמן תוביל קמפיין לקרייזי ליין תמורת כ-100 אלף דולר לשתי עונות
תחליף את אילנה שושן, מלכת היופי במיל', ששימשה כפרזנטורית הרשת ב-4 העונות האחרונות
  
 
פוגל-אוגילבי שוקל להפסיק לרכוש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן
היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק
  
 
יאיר כפרי מונה למנכ"ל קבוצת קרייזי ליין
גיורא לוין, המנכ"ל הפורש, עובר מעתה לכהן בתפקיד יו"ר הקבוצה, ו-4 ילדיו ימשיכו לשמש כסמנכ"לים
  
 
סקר מובילי השירות - רשתות אופנה: קרייזי ליין מובילה, זארה ופוקס בתחתית הדירוג
מסקר השירות של "גלובס" אפשר ללמוד כי יתרון הגודל עשוי להפוך למכשול: זארה שמנהלת רצפות מכירה גדולות ורשת פוקס זכו שתיהן לציונים נמוכים - בעוד שקרייזי ליין ותמנון הצעירה מפתיעות לטובה
  
 
דירוג המותגים השנתי - רשתות אופנה: בר רפאלי הזניקה את פוקס; קסטרו וזארה נחלשים
קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור ; פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר ; בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
  
 
מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
  
 
בצל החשש מהשפעות המיתון: רשתות האופנה הקדימו את מבצעי החורף
זאת למרות שהעונה עוד לא ממש החלה ; בחלק מהמקרים מדובר במבצעים אגרסיביים במיוחד שמטרתם, כך נראה, להיפטר ממלאי
  
 

   1    >

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988