ראובני פרידן הוספה למעקב +

משרד פרסום ישראלי בבעלות משה ראובני ואודי פרידן

כתבות אחרונות

 
hanteng מותג הנישה של UMI/ צילום:יחצ

האם קבוצת הרכב UMI לקראת שינויים במערך הפרסום?

UMI מנהלת לאחרונה גישושים מול מספר משרדי פרסום על-מנת לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה מראובני-פרידן למשרד אחר • בתוך כך, תקציב מותג השכרת הרכב AVIS עוזב בקרוב את ראובני-פרידן בשל ניגוד אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2020
סימילאק אדבנס פלוס /  צילום: סטודיו שתיים

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
ים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין / צילום: יחצ

חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה

המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2019
אילן שילוח/צילום: יחצ

משרדי הפרסום יורדים מהגדר: מקאן ת”א, ראובני-פרידן וגיתם יאפשרו לעובדים להשתתף במחאת החסינות

יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2019
אופטיקנה / צילום: איל יצהר

יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן

הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2019
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון
קסטרו | בלעדי

אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה

זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2019
חנות גולף / צילום: איל יצהר

פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2019
מחאה/ צילום: רויטרס

מזדורוב ועד MeToo#: איך משיגים את "הגביע הקדוש" של הקמפיינים החברתיים

מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה

פולי טובמן 17.02.2019
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן

סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן

זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2018
 זיו קורן, משה ראובני וניב חורש / צלם: יוסי שיאון

משרדי הפרסום והיח"צ נרתמים לעזרה בשביתת הנשים

משרד הפרסום ראובני-פרידן נרתם אקטיבית לטובת המאבק: יערוך משמרות מחאה, ובנוסף נשים שיבחרו לשבות באותו יום יקבלו תשלום על יום עבודה • גם קבוצת התקשורת unik שבבעלות ניסים דואק הודיעה כי היא תומכת במחאה ותאפשר לעובדות המוחות נגד אלימות לשבות ללא פגיעה בשכרן

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2018
דני יעקובוביץ / צילום: יחצ

מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן

הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2018
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

רשמית: בוטלה תחרות קקטוס הזהב

ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

מקאן, ראובני, יהושע ואברהם לא ישתתפו בקקטוס הזהב

ל"גלובס" נודע כי לפחות 4 ממשרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק בתחרות, שאמורה להיות חלון הראווה של עבודות הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2018
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר

יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו

למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
בר רפאלי בקמפיין של הודיס  / צילום: תמר מצפי

בעקבות הרכישה: קסטרו והודיס יעברו לרכישת מדיה משותפת

מערכי הפרסום ינוהלו באופן עצמאי, וכל מותג ישמור על DNA נפרד • קסטרו תמשיך לבסס את הקשר עם משרד הפרסום ראובני-פרידן, והודיס תסמוך על בר רפאלי

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2018
אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר

מקאן ואדלר מתמודדים ראש בראש על הובלת תחרות האפי

אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות • תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2018

   123456789101112   

   נמצאו 187 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988