ראובני פרידן בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך
פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג
  
 
קמפיין סלקום / צילום מסך
דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54
  
 
בייבי קאדילק ATS / צלם: יחצ
תקציב הפרסום של מותג הרכב קאדילק עובר לראובני-פרידן
המותג טופל עד לאחרונה באדלר-חומסקי, אך ההתקשרות עם המשרד הופסקה לאחר שזכה בתקציב הרכב של סמל"ת, שהוא תקציב מנוגד אינטרסים לקאדילק 
  
 
רשת אורט
ראובני-פרידן זכה בתקציב הפרסום של אורט בהיקף 5 מיליון שקל
התקציב טופל ב-10 השנים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי ■ כמקובל בענף הפרסום, הרקע לשינוי הוא חילופי מנהלים ברשת
  
 
עמית משיח, אורי עיני, ניב חורש זה / צילומים: יחצ, איל יצהר
מקאן, אדלר וראובני - המשרדים הבולטים השנה בתחרות האפי
המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה
  
 
תלמידי בית הספר אורט רמת יוסף בבת ים / צילום: כפיר זיו
אורט הציעה למשרדים בינוניים להתמודד על תקציב הפרסום שלה
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל 
  
 
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי
משרד הפרסום של השנה - באומן-בר-ריבנאי
באומן מציג הצלחה בגיוס לקוחות חדשים ושמירה על לקוחות ותיקים; זכה במקום הראשון בקקטוס הזהב והתמקם גבוה בדירוג האהובות והזכורות ובמדד יו-טיוב ■ הסרטונים עם דניס זמרת החתונות לברנפלקס זכו לתהודה עצומה ■ גיתם (מקום 2) ראובני פרידן (3) ויהושע (5) שומרים על יציבות
  
 
חצי חינם / צילום: תמר מצפי
תקציב הפרסום של חצי חינם יטופל בראובני-פרידן
בשלב זה לא הוגדר תקציב פרסום סופי, אך ההערכה היא כי הרשת תגביר בקרוב את מהלכי הפרסום שלה
  
 
משה ראובני ואודי פרידן / צילום: עינת לברון
קבוצת אינטרפבליק משלימה את רכישת ראובני-פרידן
למרות השלמת המכירה, משה ראובני ואודי פרידן צפויים להישאר פעילים במשרד במשך 3 שנים נוספות
  
 
מגנוליה / צילום: יחצ
תקציב הפרסום של רשת מגנוליה עובר לראובני-פרידן
היקף הפרסום של רשת התכשיטים עמד אשתקד על כ-5.7 מיליון שקל במחירי מחירון
  
 
חטיפי שוקולד קליק / צילום: יחצ
מקאן מוותר על תקציב הפרסום של מותג השוקולד קליק
קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור
  
 
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן
פרידן בראיון סוער: "ביבי הוא השטן. בלי ת"א אין ישראל"
אודי פרידן בראיון סוער ל"פירמה": "רגשי הנחיתות הכל-כך עמוקים שטבועים אצל המזרחים מביאים לשנאת הגזע הלבן האשכנזי" ■ והעתיד? פסימי
  
 
AIG לוגו / צילום: יחצ
מסתמן: ראובני-פרידן זכה במכרז על תקציב AIG
על התקציב התמודדו גם מקאן, אדלר-חומסקי, יהושע וגיתם
  
 
AIG לוגו / צילום: יחצ
ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי בשלב הגמר במכרז AIG
חברת הביטוח פרסמה ב-2014 בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון
  
 
קליק / צילום: יחצ
יוניליוור נפרדת ממשרד הפרסום ראובני-פרידן
תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי
  
 
קמפיין קליק לייבל  / צלם:יחצ
קמפיין החודש: "קליק לייבל" בכיכובו של פרופ' עמוס רולידר
פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין
  
 

   123456789101112    >

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988