ראובני פרידן בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
AIG לוגו / צילום: יחצ
יהושע TBWA מצטרף להתמודדות על תקציב AIG
פגישות נעשו גם עם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ בשנה החולפת פרסמה AIG בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון
  
 
AIG לוגו / צילום: יחצ
AIG בוחנת את העברת תקציב הפרסום שלה
התקציב מטופל כיום במקאן ■ הערכות: אנשי AIG ייפגשו עם משרדי הפרסום ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי
  
 
בר רפאלי / צילום: אייל נבו
צפו: בר רפאלי רוקדת סביב עמוד סטריפטיז בקמפיין חדש
קמפיין חדש של קרולינה למקה בכיכובה של בר רפאלי בהיקף של 5 מיליון שקל ישטוף בקרוב את ישראל
  
 
רכבת ישראל קרונות כפולים רכבות / צלם: יחצ
מכרז הפרסום של רכבת ישראל יפורסם עד סוף השנה
מאז הפרידה מראובני-פרידן לפני מספר חודשים, תקציב הפרסום של הרכבת מתנהל באמצעות משרד הפרסום פיגמנט, אך עד כה טרם פורסם מכרז חדש
  
 
לוגו קופת חולים לאומית / צלם: יחצ
ראובני-פרידן זכה במכרז הפרסום של קופת-חולים לאומית
‎‎המשרד חוזר לטפל בתקציב מתחום הבריאות, לאחר שבעבר טיפל בתקציב שירותי בריאות כללית ‏■ היקף התקציב של לאומית: כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
רכבת ישראל קרונות כפולים רכבות / צלם: יחצ
רכבת ישראל החלה לפרסם באמצעות פרסום "פיגמנט"
נראה כי היחסים בין משרדי הפרסום ראובני-פרידן ורכבת ישראל עלו על שרטון ■ בקרוב תפרסם הרכבת מכרז פרסום חדש
  
 
מכרז פרסום קופ"ח כללית: מו"מ עם המשרדים שעלו לגמר
לשלב הגמר במכרז הגיעו גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן ופובליסיס ישראל ■ ב-2013 פרסמה קופ"ח כללית בהיקף של 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון‏‎
  
 
גליקמן, ראובני ופובליסיס עלו לגמר במכרז קופ"ח כללית
‎‎משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שמטפל כיום בתקציב, נותר מחוץ להתמודדות‏ ■ גליקמן וראובני מתמודדים גם במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית
  
 
באומן, ראובני, גליקמן ו-y&r עלו שלב במכרז קופ"ח לאומית
היקף תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
תקציב הפרסום של רכבת ישראל ייצא בקרוב למכרז
על-פי הערכות, האופציה להארכת ההתקשרות עם משרד הפרסום ראובני-פרידן לא תמומש, וזאת בשל משבר ביחסים בין הצדדים
  
 
ראובני-פרידן יטפל בפרויקט הנדל"ן של גינדי וקנדה ישראל
על תקציב הפרסום של מגדלי השוק הסיטונאי שלב ב', שהיקפו כ-10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי והפרסומאי יריב טוויג
  
 
Lead יתמודד על תקציב פרסום כרטיס האשראי של אל-על
נכנס במקומו של ראובני-פרידן, שפרש מהמכרז בשל התמודדותו על תקציב כרטיס האשראי של מזרחי-טפחות
  
 
3 משרדים מתמודדים על תקציב כרטיס האשראי של אל-על
גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן
  
 
משרד הפרסום The Box אחראי לקמפיין הבא של קסטרו
הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר
  
 
מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום של AIG
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן שהתמודד מולו במכרז ■ ב-2012 עמד היקף התקציב של AIG על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
מקאן וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של AIG
תקציב הפרסום של חברת הביטוח מטופל כיום במשרד הפרסום LEAD, וב-2012 היקפו עמד על 19.1 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 

<    123456789101112    >

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988