ראובני פרידן בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
באיזה משרד פרסום מזמינים פיצות בחינם ואיפה יש בריכה?
אחרי שדירגנו את משרדי הפרסום בחודש שעבר, החלטנו לעשות ביקור בית בכמה מהבולטים שביניהם ■ בחנו את עצמכם: האם הדשא המלאכותי של השכן ירוק יותר?
  
 
ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של מחלבות גד
התקציב, בהיקף של כ-350-500 אלף דולר, טופל עד כה בפוגל-אוגילבי ■ במחלבות גד כיוונו לעבר משרד בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום
  
 
תקציב הפרסום של מותג הרכב אופל יוצא למכרז
■ מדובר בתקציב המוערך בכ-15 מיליון שקל ■ בנוסף, תקציב הפרסום של סובארו יעבור בתחילת השנה ל-LEAD ■ עפ"י ההערכות, גם סמל"ת, יבואנית פיאט, צפויה לצאת למכרז
  
 
סקר הפרסומות - סיכום תש"ע: זוכרים את דביר, אוהבים את הבורר
גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים
  
 
ת"א-מוסקבה המגזרי הפיק לפרטנר קמפיין למגזר הכללי
תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"
  
 
קסטרו משקיעה 4 מיליון שקל בקמפיין ייעודי לקטגוריית ההנעלה
המנכ"ל גבי רוטר: "קטגוריית ההנעלה בקסטרו נכנסת למוקד מנוע הצמיחה. את מה שעשינו עם הג'ינס נעשה עכשיו עם קטגוריית הנעליים" ■ ‏הקמפיין יעלה באמצעות ראובני-פרידן
  
 
"אנחנו זוכים בקקטוס כל יום, פשוט לא מקבלים גביע"
זיו קורן וניב חורש, המשנים למנכ"ל ראובני-פרידן, מסבירים איך אחרי תקופה לא פשוטה קיבל המשרד 4 תקציבים, למה הם מעדיפים תוצאות בשטח על פרסים, ולמה נכנסו לדיגיטל באיחור
  
 
קדמי: מכרז בין שלמור לראובני עבור כל קמפיין מתוכנן של אורנג'
עד כה נוהל תקציב הפרסום של אורנג' לפי פרויקטים שיועדו מראש לכל אחד מהמשרדים ■ ביקורות בענף על השיטה שגורמת למשרדים לייצר קמפיינים שלא בטוח שיעלו לאוויר
  
 
תקציב הפרסום של מי עדן עובר לראובני-פרידן
במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם ‏BBDO‏ וענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב: כ-2.5 מיליון דולר‏
  
 
יהושע וראובני-פרידן עלו לגמר במכרז על תקציב מי עדן
על תקציב הפרסום, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, התמודדו גם גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד
  
 
קמפיין "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות זכה ב"גראנד Effie"
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards בפרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה
  
 
למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן
על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
  
 
ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן
זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
JWT מצטרף למערך הפרסום של חברת התרופות MSD
יטפל בתקציב הפרסום של גרדסיל, חיסון למניעת סרטן צוואר הרחם, בהיקף של כ-4 מיליון שקל במחירי מחירון
  
 
יהושע, גיתם וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של מי עדן
התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי
  
 
המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
  
 

<    123456789101112    >

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988