ראובני פרידן בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום החברתי של תנובה
מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה
  
 
מקאן וראובני עלו לגמר במכרז הפרסום החברתי של תנובה
משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז
  
 
אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה
במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
שלמור-אבנון-עמיחי חוזר להשתתף בקקטוס הזהב
במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי
  
 
ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של אלבר
התקציב טופל למעלה מעשור במשרד באומן-בר-ריבנאי ■ לפני כשלושה חודשים הוחלט בבאומן להפסיק את ההתקשרות עם אלבר לאור היקפי הפרסום הנמוכים של החברה
  
 
"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
סוף פרשת יונייטד: שלמור רכשו את המניות שבידי ראובני-פרידן
הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב
  
 
יפאורה בחרה את הדוגמנית ליאן ניג'ל לנערת תפוזינה החדשה
תעלה בקרוב מהלך שיווקי חדש בהיקף של 6 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
  
 
סקר הפרסומות: מזרחי-טפחות - הכי זכורה, HOT - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות
  
 
סמנכ"ל הלקוחות בקבוצת מקאן, עוברת לחברת המדיה מרקיורי
המעבר הוא ככל הנראה חלק מחיזוק השת"פ בין קבוצת מקאן לבין ראובני-פרידן בתחום המדיה
  
 
לפידות פרמה נפרדים מפרסום ראובני-פרידן
ככל הנראה החברה לא תתקשר עם משרד פרסום אחר, אלא תעבוד באופן עצמאי על קו הפרסום שלה
  
 
הפרסומת המדוברת ברשת: מזרחי-טפחות עם גיסתו של דביר
Twisted Fly: כ-62% מכלל השיחה ברשת דנה בסנטימנט החיובי של הגולשים בנוגע לפרסומת ■ השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה ב-5 זירות: פורומים, פייסבוק, טוויטר, טוקבקים ובלוגים
  
 
מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע, HOT - הפרסומת האהובה
המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות
  
 
דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה
  
 
שינוי ארגוני בראובני-פרידן: זיו קורן וניב חורש מונו למשנה למנכ"ל
שימשו עד לאחרונה כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצת לקוחות במשרד הפרסום ■ מראובני-פרידן נמסר כי המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד
  
 
תקציב סובארו על המדף? יפנאוטו נפגשה עם משרדי פרסום
כיום מטופל תקציב הפרסום של סובארו ב-JWT ישראל ■ בין המשרדים עימם נערכה פגישת היכרות: ראובני-פרידן
  
 

<    123456789101112    >

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988