ראובני פרידן בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
מתהדק השת"פ בין מרקיורי של ראובני-פרידן ליוניברסל מקאן
ל"גלובס" נודע כי החל מהשנה יגבשו שתי החברות הסכמי מדיה משותפים בכל הנוגע למחיר ועמלות
  
 
הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות
  
 
בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.8 מיליון שקל
המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים
  
 
יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט
התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים
  
 
הפיראטים של yes - הפרסומת האהובה ביותר השבוע
גיאורקטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות ("להעביר את דביר") היא הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות
  
 
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: "להעביר את דביר" של ראובני-פרידן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
סערה בענף הפרסום: קמפיין "להעביר את דביר" דומה לקמפיין אמריקני
הקמפיין של ראובני-פרידן למזרחי-טפחות וקמפיין Bank Intervention בנויים על אותו קונספט ■ מנהל הקריאייטיב בראובני: "בא לי למות. לך תסביר שכשהקמפיין האמריקני יצא - אתה כבר היית אחרי הצילומים"
  
 
הבורר פסק: שלמור-אבנון-עמיחי ישלם לראובני-פרידן פיצוי של 5.8 מיליון שקל
זאת על ההפסדים שנגרמו לו מפירוק יונייטד ■ בשלמור טענו כי הציעו לראובני לרכוש את חלקם ביונייטד ב-10 מיליון שקל, אך אודי פרידן אמר כי מעולם לא היתה הצעה כזו ■ בנוסף ישלם שלמור 700 אלף שקל שכ"ט לבורר
  
 
בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל
אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים
  
 
פעם שלישית מילקי: בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה
  
 
11. ראובני-פרידן
שנה לא פשוטה עברה על ראובני פרידן. לצד המיתון שהיכה בכולם, המשרד איבד תקציבים, אך נראה שהוא עושה מאמצים לא מעטים להביא לקוחות חדשים למשרד
  
 
ראובני-פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של עוף טוב
עד עתה טופל תקציב הפרסום של עוף טוב ע"י גלר-נסיס, שהצטרף למערך הפרסום של אסם לפני מספר שנים ■ ב-2008 עמד היקף התקציב על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
  
 
ענבר-מרחב-שקד ערך פרזנטציה לקונספט שיווקי מקומי לקסטרו
תקציב הפרסום של קסטרו מנוהל מזה שנים ארוכות בראובני-פרידן ■ בקסטרו דנים ברעיון שהציג ספי שקד אך מדגישים: "זו הצעה נקודתית שאינה קשורה לקמפיין הפרסום הכללי של החברה"
  
 
ראובני-פרידן הציגו ל-HOT פרזנטציה לפרסום שירותי ה-VOD
בפרטנר אישרו לראובני-פרידן לקיים את המצגת, אך לא ברור אם יאשרו להם להצטרף למערך הפרסום של חברת הכבלים ■ HOT בתגובה: אין שינוי במערך הפרסום
  
 
אינטרפבליק מגדילה את אחזקותיה בראובני-פרידן ל-75%
מדובר במימוש של הסכם שהחל כבר ב-2002 עם רכישת רבן-גולני ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי צפוי בקרוב למכור את יתרת מניות המשרד לקבוצת Y&R
  
 

<    123456789101112    >

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988