ראובני פרידן בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
ראובני-פרידן הציג לאייפקס פרזנטציה לתדמית המותג תנובה
ראובני-פרידן שימש כמשרד הפרסום של קבוצת שטראוס במשך למעלה מעשור, עד לסיום ההתקשרות בטונים צורמים ■ אודי פרידן: האינפורמציה אינה נכונה ■ גם אדלר-חומסקי הציגו לאייפקס פרזנטציה דומה
  
 
בעקבות ההפסד במכרז הכללית: ראובני-פרידן ויתרו על גיא אבן
אבן, לשעבר מנהל התקשורת השיווקית בשירותי בריאות כללית וכיום מנכ"ל "סטנגה", היה אמור להצטרף לראובני-פרידן כסמנכ"ל אסטרטגיה
  
 
אדלר, יהושע וראובני עלו לשלב הגמר במכרז הפרסום של עוף טוב
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
קריאייטיב בשביל הנשמה: קבלו את הקמפיינים החברתיים הקריאטיביים ביותר השנה
השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל
  
 
מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית
גבר על משרד הפרסום ראובני-פרידן ■ תקציב הפרסום של קופת-החולים קוצץ באחרונה, והוא עומד כעת על 9 מיליון שקל בשנה ■ זהו המכרז הראשון שהובילה המנכ"לית החדשה במקאן, איריס בק
  
 
מנהל התקשורת השיווקית של קופ"ח כללית מצטרף לראובני-פרידן
גיא אבן מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בראובני, זאת בעיצומו של המכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח כללית ■ בימים אלה מתנהל גם מכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי - בו מתמודדים אדלר-חומסקי, יהושע TBWA וגיתם
  
 
ראובני-פרידן פורש מההתמודדות במכרז הפרסום של מכבי שירותי בריאות
בראובני מעדיפים להתמודד במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית, שחלק מתקציבה מטופל במשרדו ■ גם מקאן-אריקסון לא צפוי להתמודד על תקציב הפרסום של מכבי, אם כי טרם התקבלה שם החלטה סופית על כך
  
 
יהושע TBWA וזרמון-גולדמן מצטרפים להתמודדות על תקציב עוף טוב
על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
מקאן, ראובני, זרמון ובאומן-בר עלו לשלב השני במכרז שירותי בריאות כללית
המשמעות היא שבפועל כל המשרדים שהגישו הצעות למכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית עלו לשלב הבא ; כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בכללית הוחלט לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל
  
 
אדלר-חומסקי וראובני-פרידן יתמודדו על תקציב הפרסום של עוף טוב
בעוף טוב נפרדו באחרונה מגלר-נסיס, שכן החברה החלה לייצר שניצלים עם ירקות המתחרים בטבעול - שתקציב הפרסום שלה מטופל אף הוא במשרד ; היקף הפרסום של המותג ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר
  
 
קקטוס הזהב 2009: מקאן-אריקסון הכניס את מספר העבודות הרב ביותר לגמר
אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי ; במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ; ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA ; שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה
  
 
קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
ראובני-פרידן מנסה להשיג דריסת-רגל בתקציבי הפרסום של צ'מפיון מוטורס
כיום נחלקים תקציבי הפרסום של הקבוצה בין אדלר-חומסקי, שמטפל במותגים סיאט, סקודה ואאודי - ובין פוגל-אוגילבי, שמטפל בפולקסווגן
  
 
שלמור-אבנון-עמיחי לא יתמודד על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית
המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן
  
 
תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים קבוצת עופר-אבניר עובר לאדלר-חומסקי
היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על כ-4 מיליון שקל ; עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון
  
 
באמצע המכרז: תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית יקוצץ ב-40%
בעקבות הקיצוץ יעמוד תקציב הפרסום השנתי של שירותי בריאות כללית, שיוצא בימים אלה למכרז, על 9 מיליון שקל בלבד ; מרבית תקציב הפרסום של הקופה נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן
  
 

<    123456789101112    >

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988