רשתות שיווק הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
מצטייד לקראת הבאות. עדיין לא הוטל סגר מלא בישראל אך המדפים בסופרים מראים על חשש בקרב האזרחים / צילום: כדיה לוי

מסתערים על רשתות המזון: הוצאות הישראלים בחודש מרץ זינקו ב-35%

זאת לעומת פברואר השנה • לפי נתוני שב"א, היקף הרכישות הכולל של הישראלים ברשתות המזון עמד במרץ על כ-3.49 מיליארד שקל • הרכישות בעסקאות אונליין עלו ביותר מ-27% והסתכמו ביותר מ-440 מיליון שקל, לעומת 347 מיליון שקל בחודש שעבר

שני מוזס ומיכל רז-חיימוביץ' 02.04.2020
עגלת קניות/ צילום: עינת לברון

משרד הכלכלה מעודד לקנות ברשתות הגדולות: גיבש סל קבוע למזמינים אונליין

המשרד גיבש סל קניות קבוע ברשתות שופרסל ורמי לוי כדי לייעל את תהליך ההזמנה באינטרנט ולספק את המשלוח תוך 72 שעות • הסל מכיל שלל מוצרים של המותג הפרטי ברשתות ושל היצרניות הגדולות, והוא אינו ניתן לשינוי • ומה עם פרגון ליצרנים הקטנים?

מיכל רז-חיימוביץ' 01.04.2020
מצטייד לקראת הבאות. עדיין לא הוטל סגר מלא בישראל אך המדפים בסופרים מראים על חשש בקרב האזרחים / צילום: כדיה לוי

מיזם הבדיקות בסופרמרקטים של משרד הבריאות ומכון ויצמן נדחה

עפ"י הערכות, הסיבה לדחייה עשויה להיות פערים בין משרד הבריאות לבין מכון ויצמן, שהיה אמור לבצע את בדיקות הקורונה ברשתות השיווק • עדיין לא ברור אם המיזם הוקפא או בוטל לחלוטין

שני מוזס 31.03.2020
קניות בצל הקורונה בסניף יוחננוף בתל אביב. בסופרים יש ריכוזי התקהלות מותרת / צילום: כדיה לוי, גלובס

אחרי שנדחו בגלל דליפת המיקומים: כך יתנהלו בדיקות הקורונה ברשתות המזון

"נבצע כחצי מדגם של קופאיות וכחצי - של מבקרים רגילים", אומר פרופ' ברבש, המרכז מטעם מכון ויצמן את ההליך עם משרד הבריאות • מי שייקחו את הדגימות הם נציגי פיקוד העורף • דליפת המיקומים הביאה לחשש כי בעלי תסמינים יגיעו במיוחד ויגדילו את היקפי ההדבקה

שני מוזס 30.03.2020
פרופ' גבי ברבש / צילום: יוסי כהן

מדוע נדחה מיזם בדיקות הקורונה ברשתות השיווק? פרופ' ברבש מסביר

חלק מרשתות המזון הגדולות קיבלו היום הודעה כי משרד הבריאות צפוי להתחיל לבצע בדיקות קורונה בסניפיהן • ההודעה דלפה לתקשורת, והפיילוט הוקפא בינתיים • פרופ' גבי ברבש, המרכז מטעם מכון ויצמן את המיזם: "חששנו מנהירה לחנויות ששמן פורסם"

שני מוזס 29.03.2020
תירוש / צילום: יח"צ

על רקע משבר הקורונה: מחסור בתירוש ברשתות השיווק

ספקיות תירוש, וביניהן יקב כרמל ויקב ירושלים, מתקשות לעמוד בהיקף ההזמנות מצד הרשתות, ועל כן החלו להגביל את ההקצאות עבור כל אחת מהן

שני מוזס 27.03.2020
פרש מרקט / צילום: תמר מצפי

פרשמרקט על השפעות משבר הקורונה על קמעונאיות המזון: "פעילות החברה לא נפגעה, יש גידול במכירות"

פרשמרקט, שהחלה להיסחר בבורסה ב-2019, פרסמה השבוע לראשונה כחברה ציבורית כי הרוויחה בשנה החולפת סך של 58 מיליון שקל • יחד עם פרסום הדוחות הודיעה הרשת חלוקת דיבידנד בהיקף 30 מיליון שקל

שני מוזס 26.03.2020
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן / צילום: שלומי יוסף

שתי חבילות ביצים לכל היותר: ההגבלות החדשות של שופרסל אונליין

על רקע העומסים החריגים: שופרסל מצמצמת את המגוון שלה באונליין ומטילה הגבלות על קניית מוצרי מזון מסוימים

שני מוזס 26.03.2020
קופאית ממוגנת בחנות נוחות  / צילום: שלומי יוסף, גלובס

ההנחיה החדשה לרשתות המזון: "לא יותר מארבעה אנשים לכל קופה"

ההנחיה החדשה הנוגעת לכל רשתות השיווק, כולל מזון ופארם, דורשת מהן לפעול "בכפוף לשמירה על מרחק של שני מטרים בין אנשים ומניעת צפיפות, כך שבכל עת לא ישהו בתוך החנות לקוחות ביחס של יותר מארבעה אנשים לכל קופה פעילה" • מנכ"ל ויקטורי: "אף אחד לא יוכל לעמוד בזה"

שני מוזס 25.03.2020
תורים ברמי לוי / צילום: תמונה פרטית , גלובס
קמעונאות | ניתוח

חוששים מעוצר? המכירות בתחום המזון והמוצרים לבית זינקו ביותר מ-40%

נתוני סטורנקסט חושפים כי המשבר הכלכלי מדלג בינתיים על רשתות המזון • על רקע הגבלות התנועה והחשש מעוצר, נסק סך הקניות של מוצרי צריכה בשבוע החולף בעשרות אחוזים בהשוואה לשבוע רגיל • הגידול המשמעותי ביותר נרשם בקטגוריות העופות, המצות והכפפות

שני מוזס 24.03.2020
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
קמעונאות | בלעדי

אפקט הקורונה: שטראוס מדלגת על רשתות המזון, והיא לא היחידה

חברת המזון השנייה בגודלה בישראל לא מסתפקת ברשתות השיווק, ותחל למכור מוצרים ישירות דרך האתר של רשת ירקניות הבוטיק "נוי השדה" • משבר הקורונה גורם לעומסים על מערכי המשלוחים של רשתות השיווק ומביא למבול יוזמות שמנסות לעקוף אותן

שני מוזס 24.03.2020
מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן / צילום: שלומי יוסף
שופרסל | ראיון

"בשבוע אחד מכרנו באונליין בהיקפים גדולים יותר מהיקפי המכירות של רשת בינונית"

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן נמצא בינתיים בצד של המעטים שמרוויחים מהמשבר שפקד את המשק • בראיון ל"גלובס" הוא מתחייב לעשות הכול כדי להימנע מהעלאת מחירים, מפנה אצבע מאשימה כלפי החקלאים ובטוח שרשת הפארם שרכשה שופרסל תעבור לרווח עוד השנה

שני מוזס 22.03.2020
חוסר פסטה ברילה / צילום: שני מוזס, גלובס

חוסרים חריגים של מותג הפסטה האיטלקי ברילה ברשתות השיווק

קמעונאים ל"גלובס": "שסטוביץ סיפקה כמויות ענקיות של פסטה ברילה למספר קטן של רשתות, ולא השאירה לשאר השוק" • שסטוביץ בתגובה: "אנו עומדים בביקושים ופועלים במרץ להשלים את כל החוסרים"

שני מוזס 22.03.2020
סופרמרקט יוחננוף בקריית עקרון / צילום: תמר מצפי

שמירה על מרחק וסימון מקומות לעמידה בקופות: אלה ההנחיות החדשות שרשתות השיווק קיבלו בסוף השבוע האחרון

הקפדה על שמירת מרחק בין הלקוחות, סימון מקומות לעמידה באזור הקופות ואיפה השליח ישאיר את המשלוח? • אלה ההנחיות החדשות והקפדניות

שני מוזס 21.03.2020
קופאית ברשת המרכולים הגרמנית מטרו / צילום: רויטרס, Wolfgang Rattay

דעה: קו הקופות בסופרים הוא קו האש החדש

מי חשב, עד לאחרונה, על הקופאים והקופאיות בסופר כגיבורים, נכון? • לפתע אנו רואים את נותני השירות בסניפי קמעונאיות המזון, אשר מגיעים לעבודה כרגיל, כבעלי תפקיד בעל חשיבות עצומה להמשך החיים התקינים (יחסית)

צביקה ביידא 20.03.2020
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל / צילום: שלומי יוסף

שופרסל סוגרת את 2019 עם עלייה קלה ברווח הנקי

המכירות באינטרנט (שופרסל אונליין) הגיעו ל-15% מפעילות הקמעונאות, בעוד המותג הפרטי ממשיך לצמוח ומהווה כ-25% ממכירות רשת הסופרמרקטים

קובי ישעיהו 19.03.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1217 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 77

צרו איתנו קשר *5988